سرمایه گذاری کوین بیس بر پروژه دیفای آکالا بر اساس پولکادات

سرمایه گذاری کوین بیس بر پولکادات بر اساس پروژه دیفای آکالا و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی است که قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم. دنیای ارزهای دیجیتال هر روزه شاهد تغییر و یا خبرهای جدید به منظور سهولت سرمایه گذاری و افزایش سود سرمایه گذاران و فعالان این بازار است. اقدام جدید مبنی بر سرمایه گذاری بر پولکادات با استثاد بر نوعی پروژه غیرمتمرکز در حیطه ارزهای دیجیتال از دیگر مواردی است که امروز و در چند روز گذشته توانست سر و صدای بسیار زیادی به پا کند.

این صرافی بزرگ که در ایالات متحده آمریکا قرار دارد، اعلام بر سرمایه گذاری بر روعی نوعی پروژه سرمایه گذاری غیرمتمرکز با نام آکالا کرده است. نکته مثبت در این زمینه، پولکادات محور بودن این پروژه دیفای است. همین عامل به نوبه خود سرمایه گذاری کوین بیس را تا حدود بسیار زیادی منطقی می‌کند. سایر مقالات مارا از دست ندهید.

پروژه آکالا چه نقشی دارد و سرمایه گذاری کوین بیس به چه دلیل بود؟

با پاسخ به این سوال هوشمندی صرافی کوین بیس را بسیار بیشتر از قبل به منظور ارتقا جایگاه و همچنین افزایش سرمایه کاربران خود درک کرد. به زبانی ساده‌تر، آکالا نوعی پروژه فعال در حیطه ارزهای دیجیتال است که سرویس‌های دیفای بر اساس پولکادات را فراهم می‌کند. دلیل فراهم کردن این قبیل سرویس‌ها نیز این است که بتوان به کاربرد و عملکرد چند بعدی بلاک چین‌های مختلف دست پیدا کرد. هدف اصلی این پروژه این است تا یک هاب برای دیفای شود و قرار است از این سرمایه گذاری به منظور توسعه اهداف مربوط به این مشخصه استفاده کند.

آکالا در این زمینه در حال توسعه لایه یک بلاک چین بهبود یافته برای دیفای است. شبکه این بلاک چین سازگار با اتریوم و ماشین‌های مجازی (EVM) است.

اگر بخواهیم هسته مرکزی این پروژه را مورد بررسی قرار دهیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استیبل کوین آکالا دلار (AUSD)
  • صرافی غیرمتمرکز بر پایه AMM (Acala DEX)
  • سرویس استیکینگ برای DOT
  • سرمایه غیرمتمرکز (DSWF)

در پولکادات شبکه‌ای با نام کوساما وجود دارد. هدف اصلی از وجود این شبکه این است که نوعی ایده و ساختارهای جدید را آزمایش و مورد استفاده قرار دهد. دلیل این موضوع نیز این است که اکثر آپدیت‌ها بسیار سریعتر از پولکادات می‌توانند عمل کنند. نکته جالب توجه درباره شبکه کوساما این است که سیستم و ساختاری بسیار مشابه با پولکادات دارد.

آکالا نیز بر این صدد است تا شبکه‌ای با عنوان کارورا ایجاد کند. این شبکه قرار است به عنوان یک هاب دیفای بر اساس کوساما عمل کند. کارورا را می‌توان نوعی شبکه فعال دانست که بحث کد نویسی آن بسیار شبیه به خود آکالا است؛ موردی کاملا مشابه با کوساما و پولکادات! سرمایه گذاری کوین بیس حتی در این زمینه نیز وجود دارد و قرار است این صرافی بزرگ سرمایه گذاری خود بر روی کارورا نیز داشته باشد.

برای این که بتواند این پروژه به پولکادات متصل شود، نیاز مبرمی که وجود دارد این است که بتوان اسلات مناسب برای اتصال را به دست آورد. آکالا در این زمینه توانسته بسیار موفق عمل کند. موضوعی  که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این است که قرار است عملکرد و فعالیت این پروژه رو به توسعه و پیشرفت باشد. این عامل یکی از مشخصه‌های بسیار تاثیرگذار سرمایه گذاری صرافی کوین بیس بر روی این سیستم است. اسلات موجود در آکالا توانست در ماه گذشته سریعترین اتصال در تست شبکه پولکادات ثبت کند و برای تبدیل شدن به هاب قرار است سرعت بیشتری نسبت به شرایط فعلی خود ثبت کند.

سرمایه گذاری کوین بیس در زمینه‌های مختلف وجود دارد.

یکی از دلایلی که کوین بیس را می‌تواند به یک صرافی پیشرو در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل کند، سرمایه گذاری اصولی و حساب شده آن بر روی پروژه‌های تازه تاسیس با پتانسیل‌های بسیار بالا است. این عامل به نوبه خود عملکرد و فعالیت کوین بیس را یک سر و گردن بالاتر از رقبای خود می‌آورد. این صرافی بر روی چندین پروژه و رمز ارز جدید سرمایه گذاری خود را شروع کرده است که آکالا یکی از این موارد است.

کوین بیس اخیرا بر روی وگا نیز سرمایه گذاری کرده است. وگا نوعی پروتکل مدیریت کننده غیرمتمرکز در زمینه ارزهای دیجیتال است که توانسته تا سقف ارزش ۵۰۰ میلیون دلار نیز رشد داشته باشد. 

از دیگر سیستم و کمپانی‌هایی که کوین بیس بر روی آن سرمایه گذاری کرده، می‌توان به DODO، یک سرویس قرض دهنده دیفای و یک صرافی غیرمتمرکز اشاره کرد. همچنین TaxBit که خود نوعی کمپانی نرم افزار در زمینه توسعه پرداختی‌های مالیاتی مربوط به حیطه ارزهای دیجیتال است، از دیگر زمینه‌هایی است که کوین بیس بر روی آن سرمایه گذاری کرده است. همچنین صرافی هندی CoinDCX یکی دیگر از زمینه‌هایی است که این صرافی بر روی آن سرمایه گذاری کرد. بیشتر بخوانید.

جمع بندی

سرمایه گذاری کوین بیس بر روی آکالا و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد. نظر شما چیست؟ آیا این پروژه می‌تواند سود و سرمایه مناسبی به شما برساند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.