درج فلوکی اینو در صرافی CoinDCX را از دست ندهید

فلوکی اینو در صرافی CoinDCX درج شد. این ارز دیجیتال برتر پس از قرار گرفتن در لیست ارزهای صرافی هیوبی (Huobi)، حالا در صرافی ارز دیجیتال پیشتاز هندی، کوین دی‌سی‌اکس (CoinDCX) نیز درج شده است.

فلوکی اینو در صرافی CoinDCX

فلوکی اینو (FLOKI) که یکی از ارزهای دیجیتال مردمی است، اخیرا در صرافی ارز دیجیتال پیشروی هند درج شد. این صرافی برتر از بیش از ۱۰ میلیون کاربر برخوردار است.

صرافی ارز دیجیتال کوین دی‌سی‌اکس (CoinDCX) نیز در پست بلاگ رسمی خود اعلام کرد که آن‌ها ارز دیجیتال فلوکی اینو را برای اسپات تریدینگ به پلتفرم خود افزوده‌اند. درج این توکن در صرافی CoinDCX، میلیون‌ها علاقه‌مند هندی ارزهای دیجیتال را قادر ساخته است که به بازار هجوم برده تا توکن‌های FLOKI را خریده و در کیف پول‌های خود نگه دارند.

بنا بر داده‌هایی که در سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) به ثبت رسیده است، حجم معاملات روزانه صرافی CoinDCX برابر با ۴۵,۴۷۳,۲۱۶ دلار یا به عبارتی ۴۵ میلیون یا به بیت کوین، ۱,۰۹۷ BTC است. ارز دیجیتال فلوکی اینو نیز در صفحه توئیتر خود نوشت:

«فلوکی اینو در صرافی CoinDCX درج شده است! این صرافی، صرافی ارز دیجیتال پیشگام هند با بیش از ۱۰ میلیون کاربر است. درج توکن ما در این صرافی، فلوکی را در دسترس میلیون‌ها کاربر ارز دیجیتال در هند قرار می‌دهد؛‌ کشوری که ما با دو باشگاه فوتبال بزرگ آن‌ها نیز شریک هستیم.»

صرافی هیوبی گلوبال (Huobi Global) پیش‌تر در تاریخ ۲ام مارس ۲۰۲۲، توکن FLOKI را در منطقه پیشگام درج کرد. قبل‌تر از آن نیز در ۳۰ام دسامبر، صرافی ارز دیجیتال گیوتوس (Giottus) هم اعلام کرد که توکن‌های FLOKI را برای اهداف معاملاتی به پلتفرم خود افزوده است. این صرافی به‌عنوان یکی از صرافی‌های دیجیتال برتر هندی در توئیتر به‌حساب می‌رود.

شراکت فلوکی در نقاط مختلف هند

ارز دیجیتال فلوکی به‌غیر از صرافی‌های متمرکز، بازار هند را هم هدف قرار داده است. این ارز در ۱۹ام نوامبر با باشگاه فوتبال Kerala Blasters شریک شد. در حال حاضر می‌توان نام این ارز را بر روی آستین‌های این تیم در فصل ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ قهرمان سوپرلیگ هند که در جریان است، مشاهده کرد. به‌علاوه، برند فلوکی اینو در تمام مسابقات خانگی نیز از طریق LED پخش می‌شود. شراکت با تیم Kerala Blasters به‌نظر یکی از اقدامات استراتژیک و مهم فلوکی اینو است؛ چراکه سوپرلیگ هند، پنجمین لیگ فوتبال محبوب جهان با بیش از ۱۳۰ میلیون طرفدار پرشور محسوب می‌شود.

باشگاه فوتبال Kerala Blasters، یکی از باشگاه‌های فوتبال پیشگام هند است که به‌علاوه، بیشترین دنبال‌کننده را هم در صفحات اجتماعی دارد. این باشگاه، دو میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام و ۱.۸ میلیون در توئیتر دارد. با این اوصاف، درج فلوکی اینو در صرافی CoinDCX می‌تواند شراکت‌های موفقیت‌آمیز این ارز دیجیتال برتر را تکمیل کند.

فلوکی اینو همچنین اولین نسخه قابل بازی از بازی متاورس کسب درآمد را راه‌اندازی کرد. این کوین توانست اسپانسر رسمی مسابقات فرمول یک و تیم مسابقه‌ای «آلفا رومئو» شود. این شراکت همچنین شامل تیم ورزش الکترونیکی «آلفا رومئو» نیز می‌شود و برند FLOKI را در معرض مخاطبین انبوهی قرار خواهد داد.

این ارز دیجیتال جدا از تمام این شراکت‌ها، در حال ساخت مدرسه در هر کشور عقب‌افتاده و محرومی نیز است. فلوکی این عمل خیرخواهانه را از نیجریه، گواتمالا و لائوس آغاز می‌کند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/03/04/after-securing-huobi-listing-floki-inu-now-listed-on-indias-leading-crypto-exchange-coindcx/

Comments (0)
Add Comment