شراکت CryptoTanks با CoinFantasy برای تحول اکوسیستم بازی‌ها

شراکت CryptoTanks با CoinFantasy حالا در دست اقدام است. این برندها در حال شراکت با یکدیگر هستند تا اکوسیستم گیمینگ ارز دیجیتال بلاک چینی را تسهیل بخشند.

شراکت CryptoTanks با CoinFantasy

CryptoTanks، بازی تیراندازی کسب درآمدی بر مبنای NFT با طراحی رترو است. این بازی امروز شراکت خود را با پلتفرم گیمینگ فانتزی و غیرمتمرکز CoinFantasy اعلام کرد.

این شراکت، ژانرهای بازی موجود در CoinFantasy را گسترش خواهد داد. CoinFantasy، سازنده یک پلتفرم گیمینگ برای بازارهای سهام ارزهای دیجیتال با استفاده از توکن‌های غیرقابل‌معاوضه (NFT) و بر اساس استراتژی بازی با هدف کسب درآمد است. این شرکت هدف دارد تا با استفاده از تکنولوژی بلاک چین، گیمینگ ارزهای دیجیتال را دگرگون کند.

CoinFantasy از اکوسیستم کاملا گیم‌فایی با دسته‌بندی‌های مختلفی از بازی‌های معامله فانتزی برخوردار است که به کاربران اجازه رقابت و بردن پاداش‌ها را می‌دهد. در کنار آن، این شرکت بسیاری از عناصر دیفای را همچون وام‌دهی، وام‌گیری و بیمه، در مرحله دوم راه‌اندازی خواهد کرد.

این پلتفرم گیمینگ همچنین از طریق مکانیسم NFT خاصی، به محض آنکه سازندگان بازی و بازیکنان به مرحله بالاتر و مراحل مشخصی در این پلتفرم برسد، به آن‌ها پاداش می‌دهد. پس شراکت CryptoTanks با CoinFantasy می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای کاربران و شرکت‌ها داشته باشد.

CoinFantasy به‌عنوان یک پلتفرم گیمینگ فانتزی و کاملا غیرمتمرکز، فرصت یادگیری سطوح دارایی مختلف همچون ارزهای دیجیتال، بازارهای سهام، مشتقات و بسیاری از اطلاعات دیگر را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. در ضمن تمام این اطلاعات را هم از روشی جالب و بامزه به آن‌ها ارائه کرده که می‌توانند سرگرم بازی‌ها شوند در حینی که همچنان نکات مهمی را هم یاد می‌گیرند.

دیگر امکانات CoinFantasy نیز شامل سوشال تریدینگ، یک مرکز مالی متاورسی و کارت‌های NFTای می‌شود که می‌توانند تولید و استفاده شوند تا مزیتی را در بازی‌های کسب درآمد موردعلاقه بازیکنان، به آنان ارائه دهند.

شراکتی پرسود با مزایایی فوق‌العاده برای صنعت گیمینگ

Crypto Tanks نیز یک بازی NFT بوده که قرار است بهار امسال، راه‌اندازی شود. کاربران قادر خواهند بود تا در حین بازی نسخه بازسازی‌شده‌ای از Battle City نمادین ۱۹۹۰، پاداش‌هایی را هم به‌دست آورند. این بازی در تاریخ بازی‌های ویدیویی، جایگاه فوق‌العاده‌ای به‌دست آورده است. CryptoTanks به‌عنوان یک نسخه مدرنیزه‌شده از بازی رتروی محبوبی، تجربه کاربران را به سطح دیگری می‌برد.

این بازی از امکانات جدید، تانک‌ها، نقشه‌ها، مکان‌ها و همچنین محیط اقتصادی مبتکرانه‌ای برخوردار بوده که امکان کسب درآمد را هم به وجود آورده است. شراکت CryptoTanks با CoinFantasy به کریپتوتنکس این امکان را می‌دهد که به جامعه هزارنفری CoinFantasy دسترسی داشته باشد. این جامعه از هزاران بازیکن مشتاق برخوردار است که به‌دنبال فرصت‌های جدیدی برای کسب درآمد هستند.

این شراکت، برای هر دو طرف سودآور خواهد بود. CryptoTanks با ژانر کاملا جدیدی از بازی که بر اساس یک بازی قدیمی محبوب ساخته شده است، به جذابیت CoinFantasy می‌افزاید.

«مکس وی» از بنیان‌گذاران CryptoTanks گفت: «ما ایده CoinFantasy را دوست داشتیم و هیجان‌زده‌ایم تا با آن‌ها شریک شویم. ما به‌دنبال آن هستیم تا CryptoTanks را به امکانات بیشتر و بیشتری مجهز کنیم.»

«هاریشکارتیک گونالان» از بنیان‌گذاران CoinFantasy نیز گفت: «Crypto Tanks یک بازی کسب درآمد مبتکرانه است که بسیاری از جنبه‌های گیم‌پلی NFT را به ارمغان می‌آورد. ما از شراکت با آن‌ها برای کشف هم‌افزایی هرچه بیشتر، هیجان‌زده هستیم.»

درباره Crypto Tanks

CryptoTanks یک پلتفرم بازی برای کسب درآمد بوده که در آن هر NFT صددرصد در اکوسیستم دیفای گیم‌فای‌شده، قابل‌استفاده است. کاربران می‌توانند با NFTهای Tank، بازده به‌دست آورده و بازی‌ها را انجام دهند تا پول درآورند. این پلتفرم دارای مالکیتی جزئی است و توسط بازیکنان خود اجرا می‌شود.

بازی کنید تا توکن‌های Tanks به‌دست آورید و از آن‌ها استفاده کنید تا برای آینده این بازی، تصمیم بگیرید. این بازی، طراحی زیبا و جوایز ارزنده و تضمین‌شده‌ای را با ییلد فارمنیگ گیم‌فای‌شده برای شما به ارمغان می‌آورد.

درباره CoinFantasy

در آن سوی شراکت CryptoTanks با CoinFantasy، اولین پلتفرم گیمینگ فانتزی کسب درآمد دنیا را برای بازارهای سهام ارزهای دیجیتال داریم. CoinFantasy، یک گیم پلی خاص با صفر ضرر است که کاربران می‌توانند در آن تنها با انجام بازی‌های بیشتر، پول درآورند. آن‌ها هدف دارند تا بازارهای سهام ارزهای دیجیتال را از طریق گیمینگ فانتزی پورتفولیو، گیم‌فای کنند.

بدین ترتیب هرکسی می‌تواند در آن‌ها صفی از سهام یا ارزهای دیجیتال را به وجود آورد و از رقبا جلو بزند تا پاداش‌ها را برنده شود. کاربران با ارتقاء سطح در این پلتفرم، قادر خواهند بود که NFTهای کمیابی را ضرب کنند که امتیازات جایزه‌ای را در این بازی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، می‌توان NFTها را برای دسترسی انحصاری در متاورس نیز استفاده کرد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/23/cryptotanks-partners-with-coinfantasy-to-accelerate-blockchain-based-crypto-gaming-ecosystem/

Comments (0)
Add Comment