Hegic چیست ؟ ذکر تمامی نکاتی که باید در این باره بدانید

مقدمه Hegic چیست

از زمان ورود رمزارزها به بازار، تحولات و سمت و سوی بازار هر روز تغییرات زیادی می‌کند و افراد متخصص در این زمینه تلاش می‌کنند تا دامنه محصولات مالی را گسترش دهند. دنیای DeFi اکنون فراتر از اعطای وام و گرفتن وام برای محصولات مالی پیشرفته‌تر که واسطه گری را از بین می‌برند، در حال گسترش و تکامل است. Hegic یکی از این محصولات است. Hegic یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم و یک پورتال معاملاتی دارای گزینه است که در آن معامله‌گران می‌توانند برای بالا بردن سود خود یا مستقیماً به عنوان تأمین کننده نقدینگی برای سهمی از هزینه‌های معامله، در معامله شرکت کنند. کلیه قراردادها به صورت غیرمتمرکز و بدون اشخاص ثالث ایجاد، نگهداری و تنظیم می‌شوند. برای درک بهتر اینکه Hegic چیست و چه کارایی دارد، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

قیمت لحظه ای توکن هجیگ را و آخرین اخبار و مقالات مربوط به آن را میتوانید در بخش قیمت ارزهای دیجیتالی رمز ارز مارکت مشاهده نمایید .

 

چیزهایی که باید درباره Hegic بدانید:

Hegic یک پلتفرم معاملات غیرمتمرکز در اتریوم است که گزینه‌هایی را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. با Hegic می‌توانید از گزینه‌های قرارداد و تماس برای خرید یا فروش ETH و WBTC استفاده کنید. گزینه‌های موجود، برای کسانی که به دنبال گمانه زنی، محافظت از مواضع خود یا تأمین نقدینگی هستند، در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) بهترین نتیجه را دارد. پروتکل Hegic یک پروتکل معاملاتی است که با استفاده از منابع نقدینگی و قراردادهای Hegic تامین می‌شود. برای معامله گزینه های Hegic ، فقط باید با یک کیف پول اتریوم مانند MetaMask، تهیه کنید.

مطالب دیگر را بخوانید

گزینه‌های Hegic چیست و چگونه کار می‌کنند؟

بهای مورد پذیرش(Strike Price)  قیمت تعیین شده‌ای است که می‌توانید یک گزینه را خریداری کنید یا بفروشید. برای گزینه‌های تماس، Strike Price، قیمت خرید و برای گزینه‌های فروش، Strike Price قیمت فروش است. هر یک گزینه، قراردادی بین دو طرف است. با یک گزینه تماس، خریدار شرط می‌بندد که قیمت دارایی اساسی که بالاتر از Strike Price است، قبل از تاریخ انقضا گزینه افزایش یابد. اگر شرط بندی درست باشد، خریدار گزینه تماس می‌تواند از حق خرید خود برای آن دارایی اساسی، از فروشنده دارایی با بهای مورد پذیرش، استفاده کرده و آن را با سود بالاتر بفروشد. Hegic همچنین دارای توکن‌هایی است. توکن HEGIC یک توکن سودمند ERC-20 است که برای توزیع ۱۰۰ درصد هزینه تسویه حساب بین همه دارندگان توکن استفاده می‌شود.

دارندگان توکن HEGIC هنگام خرید قراردادهای اختصاصی از هزینه تسویه که توسط شبکه اتریوم تعیین می‌شود، ۳۰ درصد تخفیف دریافت می‌کنند.

قیمت روز Hegic و بهترین صرافی‌های آن:

قیمت روز Hegic متغیر است اما در حال حاضر ارزشی در حدود ۰.۲۲۷۲۴۱  دلار آمریکا دارد و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت مبلغی به ارزش ۱,۸۲۵,۰۰۷    دلار است. جایگاه Hegic در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در رتبه ۲۶۶ قرار دارد و دارای سقف بازار ۵۱,۷۹۱,۹۰۹  دلار است.

. در حال حاضر صرافی های برتر در Hegic عبارتند از: Binance، BiKi، Hoo، Uniswap (V2) و MXC.COM

بیشتر بخوانید

hegic
Comments (0)
Add Comment