ارز دیجیتال سولانا به ششمین ارز بزرگ تبدیل شد

ارز دیجیتال سولانا از ارزهای دیجیتال برتر است که قصد داریم امروز به آن بپردازیم و شما را با آن آشنا کنیم. این ارز دیجیتال، یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال است. محبوبیت و موفقیت این ارز به‌گونه‌ای بوده است که جزو ده رمز ارز بزرگ ارزهای دیجیتال به‌حساب آمده است. حالا این ارز از پیش هم موفق‌تر شده است. ارز سولانا اخیرا از ارز دیجیتال ریپل پیشی گرفت و به ۶امین ارز دیجیتال بزرگ بازار، تبدیل شد. با ما همراه باشید تا این ارز دیجیتال و پیشرفت اخیر آن را بررسی کنیم.

ارز دیجیتال سولانا

سولانا (SOL) حالا از همیشه خوش‌بینانه‌تر است. این ارز توانست ارز دیجیتال ریپل (XRP) را در هفته اخیر شکست دهد. این هفته در کمال تعجب برای دیگر آلت کوین‌ها از همیشه بدتر بود. سایت Coingecko گزارش می‌دهد که SOL در طول هفت روز اخیر در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر، بهترین عملکرد قیمتی را داشته است. سولانا از لحاظ قیمت تا ۸۶.۹ درصد، افزایش یافته است.

بدین‌ترتیب این ارز دیجیتال در رتبه‌بندی‌ها از ارز دیجیتال ریپل، پیشی گرفت. این کوین بلندپرواز درحال حاضر پس از افزایش قیمت باورنکردنی، ۶۲ میلیارد دلار ارزش دارد و به جایگاه ششم می‌رسد. این ارز دیجیتال از سال پیش تا کنون ۸,۴۵۱% افزایش یافته است. با وجود فروش بسیار بد بازار، اما این کوین ۲۰% دیگر در ۲۴ ساعت گذشته نیز افزایش یافته است.

ارز دیجیتال سولانا قادر بود تا هفته گذشته از دوج کوین (Dogecoin) نیز پیشی بگیرد. بحثی نیز در بازار ارزهای دیجیتالی داغ بود که حاکی از آن بود که دوج کوین همچنان یک ارز دیجیتال کم سابقه و جوان در بین ۱۰ ارز برتر است و تازه از اکتبر به جمع ۱۰ ارز برتر راه یافته است. اما حالا سولانا مفتخر است تا جای خود را در برابر ریپل که برای سال‌ها عضو ۱۰ ارز دیجیتال برتر بوده است، محکم کند.

دلیل افزایش ارز سولانا

افزایش سریع قیمت این کوین نیز بازتابی از بیان خوش‌بینانه دلالان و همچنین سرمایه‌گذارانی است که به بلاک چین سولانا، باور دارند. شکی نیست که افزایش قیمت، یکی از نشانه‌های مبانی بلاک چین قوی است. اما به‌دلیل سرعت و مقیاس‌پذیری سولانا، این ارز درحال بدست آوردن محبوبیت در بین توسعه‌دهندگان DApp برتر است. مجموعه‌های NFT موفقی همچون Degenerate Ape Academy، ارز دیجیتال سولانا را به اتریوم ترجیح داده‌اند. حجم کلی قفل‌شده در پلتفرم‌های دیفای اجراشده برروی سولانا نیز بیشتر از ۷.۵ میلیارد دلار است. به‌دلیل قدرت پردازش و هزینه‌های پایین، سولانا اثبات کرده است که می‌تواند قاتل اتریوم باشد.

جمع بندی

ارز دیجیتال سولانا یکی از ارزهای دیجیتال بسیار موفق است که در مقاله امروز به آن پرداختیم و شما را با آن آشنا کردیم. این ارز دیجیتال از ارزهای شناخته‌شده است که حالا عملکردی بسیار موفق‌تر از گذشته را از خود نشان داده است. سولانا توانست در هفته اخیر که یکی از بدترین هفته‌ها برای بیشتر ارزهای دیجیتالی بود، بهترین عملکرد را از خود نشان داده و قیمتی فوق‌العاده را بدست آورد. به‌همین ترتیب نیز توانست از ارز دیجیتال ریپل پیشی گرفته و به جایگاه ششم بازار ارزهای دیجیتال برسد. این ارز را همچنین به‌عنوان قاتل اتریوم نیز می‌شناسند. ما امروز این ارز دیجیتال و افزایش قیمت فوق‌العاده اخیر آن را بررسی کردیم. به‌نظر شما قیمت این ارز در آینده همچنان افزایش خواهد یافت؟

Comments (0)
Add Comment