ارز دیجیتال کولت دائو و تحول شگرف آن

کولت دائو (CULT DAO) می‌تواند به‌راحتی غیرمتمرکزسازی را به سطوح باورنکردنی و بالایی ببرد. این ارز دیجیتال به همین ترتیب انقلابی شگرف در این عرصه به وجود می‌آورد.

قیمت لحظه ای آن و نحوه خرید ارز CULT

در صفحه قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال سایت میتوانید قیمت لحظه ای آن را ببنید برای خرید این ارز که در ۲۰۰ روز گذشته (امروز ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ )بالغ بر ۱۰ برابر شده ، شما میتوانید با خرید دلار تتر یا خرید بیت کوین و تبدیل آن به دائو کلت در صرافی های مثل کوکوین و یا ام ایی اکس سی نصبت به خریداری این ارز اقدام نمایید.

ارز دیجیتال کولت دائو

کولت دائو (Cult DAO) خوشحال است از آنکه راه‌اندازی خود را اعلام کند. این شبکه، بیانیه کولت را منتشر کرده است که اولین توکن کاملا غیرمتمرکز بر اساس بلاک چین مبتنی بر اتریوم فعالیت میکند، را برای ما به ارمغان می‌آورد. کولت در تئوری مانند بیت کوین است و یکبار که شروع به کار کرد، نمی‌تواند متوقف شود. کولت دائو برای تأمین سرمایه «آن‌هایی که به سوی آینده‌ای غیرمتمرکز در حال ساخت و کمک هستند» عمل می‌کند.

معامله CULT به واسطه مالیاتی که به اندازه ۰.۴ درصد درصد که در هر تراکنش جمع‌آوری می‌شود، دائما خزانه را پر خواهد کرد. تا زمانی که پیشنهادات و طرح‌ها به این شبکه ارسال می‌شوند، منبع ثابتی از تأمین سرمایه برای هر پروتکلی وجود دارد که می‌خواهد جهان را دستخوش تغییر کند؛ هرقدر هم که این موضوع افراطی باشد، هیچ فرقی ندارد.

هدف کولت دائو آن است که سقوط سیستم بانکداری جهانی و سیستم سفارشات کنونی جهان را تسهیل بخشد. این پروژه، اولین مکانیسم تأمین مالی کاملا غیرمتمرکز است که از پروژه‌های انقلابی و آن‌هایی که مشتاق شکستن پیوندهای جامعه هستند، حمایت می‌کند.

تلاش برای توزیع عادلانه قدرت

کشورهای تحت حکومت، اختیارات عادلانه خود را از رضایت شهروندان خود می‌گیرند. ارز دیجیتال کولت دائو هدف دارد تا با تسهیل فروپاشی سیستم مالی قدیمی، به ظلم کشورهای مستقل و بانک‌های مرکزی پایان دهد.

بیانیه کولت، قابل‌توجه، خطرناک اما در عین حال جذاب است. آقای «او مودولوس»، ناشناس بوده اما در عین حال پروسه احراز هویت، او را به‌عنوان مؤسس پروتکل ارز دیجیتال مشهوری تأیید می‌کند .(بعد از کلاهبرداری هایی که در زمینه توکن ها انجام شد که افتضاح بزرگ آن توکن بازی مرکب یا squid game بود بسیاری از صرافی های معتبر برای لیست کردن توکن نیاز به احراز هویت مالک آن دارند ).وی می‌گوید که سیستم مالی امروزه افراد را در فقر نگه می‌دارد. این بدان دلیل است که جوامع مبنی بر وام، برای کار به تورم نیاز دارند. تورم نیز به‌گونه‌ای عمل می‌کند که فقیر را غارت کرده و نگذارد او هیچوقت به ثروت برسد.

این بیانیه هدف دارد که پروژه‌ای خارج از کنترل داشته باشد که تمام ساکنان این سیاره را بیدار کند. توزیع منصفانه قدرت، هدفی قابل دستیابی است اگر مردم بخواهند در آن شریک شوند.

ثبت پیشنهادات برای تأمین مالی پروژه

افراد می‌توانند برای شرکت در این پروژه، پیشنهاداتی را در رابطه با تأمین مالی توسط ارز دیجیتال کولت دائو ارسال کنند. تنها ۵۰ نگهبان، ۵۰ استیکر کولت برتر می‌توانند پیشنهادات خود را برای تأمین سرمایه از این پروتکل ارسال و توصیه‌های انجام‌شده را نظارت کنند. البته باید خاطرنشان کرد که نگهبانان نمی‌توانند رأی دهند و به همین دلیل هم نمی‌توان در قضاوت و داوری آن‌ها کاملا خراب شد.

تمام پیشنهادات باید در هنگام ارائه، سه معیار اصلی را در بر گیرند. اول آنکه پیشنهادات باید با متمرکزسازی مبارزه کنند. آن‌ها همچنین باید دلایل غیرمتمرکزسازی را پیش ببرند و در آخر هم باید مستقیما برای هدف اصیلی فایده داشته باشند. پیشنهادات و طرح‌ها می‌توانند از هرکسی باشند تا زمانی که آن‌ها از قوانین پیروی کنند و نگهبان همان کسی است که آن پیشنهادات را پیش می‌برد.

کولت دائو و روش تأمین مالی آن نیز کاملا غیرمتمرکز هستند. کولت دائو تا زمانی وجود دارد که کاربران با توکن CULT معامله می‌کنند، نگهبانان طرح‌های خود را پیشنهاد و اعتبارسنجان رأی می‌دهند. انقلابیون این عرصه، ایده‌های ناب و غیرمتمرکزسازی، همه و همه از طریق این ابتکارعمل، تأمین مالی می‌شوند.

توکن کولت (CULT)

CULT، توکن نقدی و قابل معامله کولت دائو است. معامله با این توکن از طریق پر کردن تدریجی خزانه دائو به پروتکل کمک خواهد کرد. این کار همچنین از سرمایه‌های موجود در فناوری غیرمتمرکز پیشتیبانی می‌کند. تنها از طریق جمع‌آوری ۰.۴ درصد از تمام تراکنش‌های ارز دیجیتال کولت دائو که مستقیما به خود دائو می‌رسد، چنین کاری ممکن می‌شود.

توکن dCULT چیست؟

dCULT، «توکن اثبات سهام» کولت است. زمانی که با توکن CULT خود در دائو استیک می‌کنید،‌ توکن dCULT را ارائه می‌دهید. این توکن ممکن است با میزانی کولتی که در اصل استیک کرده‌اید، معامله شود. این علاوه بر مشوق‌هایی است که در زمان داشتن dCULT به دائو پرداخت می‌شود.

توکن dCULT غیرقابل انتقال است و تنها می‌توان آن را از طریق استیکینگ CULT به‌دست آورد. با افزودن آدرس قرارداد dCULT به کیف پول خود، شما می‌توانید تراز حساب خود را مشاهده کنید.

استیکینگ توکن CULT

استیکینگ کولت، مبنای تمام این پروتکل است. استیکرهای برتر یا همان دارندگان توکن dCULT، نگهبانان هستند. این در حالی است که کاربر، توکن‌های dCULT را به‌عنوان امنیتی برای سپرده‌ای که زمانی استیک کرده بود، دریافت می‌کند. کاربر سپس می‌تواند هر زمان در برابر مقداری که در ابتدا توسط او سپرده‌گذاری شده بود، بازخرید انجام دهد.

زمانی که طرح پیشنهادی خاصی برای پروژه پذیرفته شد، سهم توافق‌شده‌ای که به دائو بخشیده می‌شود به‌صورت ۵۰/۵۰ تقسیم خواهد شد. نیمی از آن می‌سوزد، در حالی که نیم دیگر به دائو ارسال و بین سهام‌داران ارز دیجیتال کولت دائو توزیع می‌شود.

کاربر برای رأی‌دهی یا گرفتن پاداش باید توکن‌ها را استیک کرده باشد. اگرچه که برای استفاده از شبکه کولت، هیچ نیازی به سپرده‌گذاری برای استیکینگ نیست. هر تراکنشی پروژه را پیش می‌برد و هر سوزاندن توکنی، گردش را کاهش می‌دهد.

درباره CULT DAO

کولت دائو، مکانیسم تأمین مالی کاملا غیرمتمرکزی است که به هرکسی اجازه می‌دهد راهکارهای جدیدی را مشارکت دهد. این دائو به‌صورت مستقل و با کمک ۵۰ نگهبانی عمل می‌کند که بیشترین توکن‌های CULT را دارند. این پروژه همچنین سیستم خزانه‌ای دارد که سرمایه‌ها را بر مبنای بازگشتی و با استفاده از معاملات شبکه افزایش می‌دهد. شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر بیشتر درباره این پروژه و اخبار جدید آن بدانید:

وبسایت: https://cultdao.io/

توئیتر: https://twitter.com/wearecultdao

دیسکورد: https://discord.com/invite/hHDBvNnXqe

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/09/cult-dao-takes-decentralization-to-extreme-levels-awakening-revolution/

Comments (0)
Add Comment