مدیرعامل شرکت مورگان استنلی و اظهارات اخیر او درباره ارزهای دیجیتال

مدیرعامل شرکت مورگان استنلی از جمله اشخاص بزرگ و جنجالی اخیر دنیای ارزهای دیجیتال است که قصد داریم در مقاله امروز اظهارات جالب اخیر وی را بررسی کنیم. مورگان استنلی، یکی از شرکت‌های بزرگ این زمینه است. حالا مدیرعامل این شرکت بزرگ در رابطه با ارزهای دیجیتال گفته است: «من گمان نمی‌کنم که ارزهای دیجیتال علاقه‌ای زودگذر باشند و فکر نمی‌کنم که هرگز از بین بروند». اظهارات اخیر او مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. اگر شما نیز کنجکاوید که بیشتر در رابطه با صحبت‌های وی بدانید، پس با ما همراه باشید تا امروز این خبر را با جزئیات کامل، بررسی کنیم.

مدیرعامل شرکت مورگان استنلی

مدیرعامل شرکت بزرگ مورگان استنلی، «جیمز گورمان» اخیرا گفته است که مشتریان بانکی، علاقه خیلی کمی به ارزهای دیجیتال نشان می‌دهند. اما او در ادامه ابراز اطمینان کرده است که ارزهای دیجیتال قطعا تا مدت طولانی در صحنه باقی خواهند ماند و جایی نمی‌روند.

وی گفته است که چیز زیادی درباره آنکه ارز دیجیتال بیت کوین باید چقدر ارزش داشته باشد نمی‌داند اما تقریبا مطمئن است که این چیزها هیچ کجا نخواهند رفت. «گورمان» همچنین گفته که واضح است فناوری بلاک چینی که دارایی‌های دیجیتالی بر مبنای آن تولید می‌شوند، کاملا حقیقی بوده و فرصت‌های خوبی را نیز در اختیار همه افراد قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت مورگان استنلی به‌علاوه در صبح روز پنجشنبه درمورد درآمدهای سه ماهه سوم بانک به تحلیل‌گران گفته است:

«من فکر نمی‌کنم که ارزهای دیجیتال یک علاقه زودگذر باشند. فکر نمی‌کنم که این ارزها هرگز از بین بروند. نمی‌دانم ارزش بیت کوین باید چقدر باشد یا نباشد؛ اما می‌دانم که این ارزها هیچ کجا نخواهند رفت. همچنین کاملا روشن است که فناوری بلاک چینی که از آن پشتیبانی می‌کند نیز واقعی و بسیار قدرتمند است.»

«جیمز گورمان» همچنین اشاره کرد که مشتریان بانکی، علاقه بسیار کمی به ارزهای دیجیتال نشان می‌دهند. اما در ادامه وی تأکید کرد «باید زمانی که تقاضا افزایش می‌یابد، علاقه آن‌ها را ببینیم».

شرکت مورگان استنلی در اواسط ماه سپتامبر یک واحد مجزا را راه‌اندازی کرد تا درباره ارزهای دیجیتال و صنعت بلاک چین، مطالعه کند.

جمع‌بندی

مدیرعامل شرکت مورگان استنلی از افراد جنجالی اخیر است که در مقاله امروز به وی و صحبت‌های اخیر او درباره ارزهای دیجیتال پرداختیم. مورگان استنلی با مدیرعاملی «جیمز گورمان» از شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال است. «گورمان» اخیرا اظهار کرده است با اینکه چیز زیادی از ارزهای دیجیتال نمی‌داند، اما به‌نظر وی این ارزها همچنان در میان مردم باقی می‌مانند و به این راحتی از بین نمی‌روند. او حالا علاقه‌مند شده است تا درباره این ارزها بیشتر مطالعه کند. ما امروز این مدیرعامل و اظهارات او را بررسی کردیم. آیا شما با حرف‌های وی موافقید؟

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/15/james-gorman-morgan-stanley-clients-are-not-overly-interested-in-cryptocurrencies/

Comments (0)
Add Comment