ConstitutionDAO در بیت فارکس راه‌اندازی می‌شود

ConstitutionDAO در بیت فارکس که از برترین صرافی‌هاست، راه‌اندازی می‌شود. در حقیقت صرافی بیت فارکس، ارز دیجیتال ConstitutionDAO با نماد PEOPLE را در ۲۳ام دسامبر ۲۰۲۱ ساعت ۱۵:۰۰ (GMT+8) راه‌اندازی خواهد کرد.

ConstitutionDAO در بیت فارکس

ما بسیار خوشحالیم اعلام کنیم که ارز دیجیتال ConstitutionDAO (PEOPLE) را در بیت فارکس درج کرده‌ایم. در ادامه نیز به جزئیات درج این ارز و توکن آن می‌پردازیم. تریدینگ مبارک!

زمان درج ارز ConstitutionDAO

  • سپرده‌گذاری توکن PEOPLE در تاریخ ۲۰۲۱/۱۲/۲۳ ساعت ۱۵:۰۰ (GMT+8) باز خواهد شد.
  • تریدینگ توکن PEOPLE با USDT نیز در تاریخ ۲۰۲۱/۱۲/۲۳ ساعت ۱۵:۰۰ (GMT+8) باز می‌شود.
  • برداشت توکن PEOPLE نیز در تاریخ ۲۰۲۱/۱۲/۲۳ ساعت ۱۵:۰۰ (GMT+8) باز خواهد شد.

اطلاعات این توکن

ConstitutionDAO، سازمان خودگردانی غیرمترکز (DAO) است. این سازمان یا همان DAO در نوامبر سال ۲۰۲۱ شکل گرفت تا یک کپی اصلی از قانون اساسی ایالات متحده را بخرد. این گروه، ۴۷ میلیون دلار ارز دیجیتال اتر (Ether) را جذب کرد اما سپس ۴۳.۲ میلیون دلار را در یک حراجی ساتبیز (Sothbeys) از دست داد.

کسانی که ارز ConstitutionDAO را سازمان‌دهی کرده‌اند باور دارند که اگر پیشنهاد بالاتری می‌دادند، با کمبود بودجه برای حفاظت، ضمانت و جابه‌جایی آثار مواجه می‌شدند. آن‌ها همچنین گفتند که صرف نظر از هزینه‌های اتریوم، مجددا بازپرداخت را انجام می‌دهند. حالا نیز ConstitutionDAO در بیت فارکس در دست راه‌اندازی قرار دارد.

هشدار ریسک

تریدینگ ارزهای دیجیتال دارای ریسک قابل توجهی بوده و ممکن است به قیمت از دست دادن پول‌های سرمایه‌گذاری شما تمام شود. لطفا پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری، ابتدا مطمئن شوید که ریسک دخیل در هر موقعیت را به‌خوبی فهمیده‌اید.

در ضمن حتما سطح تجربه خود، سرمایه‌گذاری، اهداف و غیره را در نظر داشته باشید. به‌علاوه حتما در صورت نیاز و رویارویی با شرایطی پیچیده، به‌دنبال مشاوره مالی مستقلی باشید. ما از همین ابتدا به شما توصیه می‌کنیم که بیت فارکس هرگز مسئول ضررهای تریدینگ شما نیست.

منبع:

Comments (0)
Add Comment