تست کرونا شرکت کنندگان کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ مثبت شد!

در کنفرانس بیت کیون ۲۰۲۱، فاصله اجتماعی، ماسک و اثبات واکسیناسیون لازم نبود. شاید به همین علت تست کرونا برخی شرکت کنندگان مثبت شده است.

تست کرونا بعد از مراسم بیت کوین ۲۰۲۱

برخی از شرکت کنندگان کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ در میامی، تست کرونا دادند. آنها بعد از بازگشت به خانه، صرفا جهت اطمینان خاطر خود، این تست را از خود گرفتند. این کار آن ها، موجی از پوشش رسانه ای منفی را در بر داشت. برخی گمانه زنی های اجتماعی این رویداد را یک “رویداد همه گیر” می دانند.

بلومبرگ (Bloomberg ) کنفرانس بیت کوین میامی را ” وضعیت هشدار دهنده کوید” خواند. از طرف دیگر، گیزمودو (Gizmodo این کنفرانس را “آخرین رویداد همه گیری ویروس کوید ۱۹” نامید.

اریک وال (Eric Wall)، مدیر ارشد سرمایه گذاری مقالات تحقیقاتی آرکان (Arcane Research) است. او یکی از کسانی بود که به ویروس کرونا مبتلا شده بود. اریک وال در روز پنج شنبه در توییت خود اعلام کرد که به علت “تب شدید” و ” درد سینه” تحت سی تی اسکن قرار گرفته است. پزشکان گمان کردند که شاید او در ریه خود لخته خون داشته باشد. البته هیچ لخته خونی پیدا نشد. پس از آن، اریک وال از بیمارستان مرخص شد و به خانه بازگشت.

برگزاری مراسم بدون رعایت فاصله اجتماعی

لوک مارتین (Luke Martin)، یکی از کارکنان توسعه نرم افزار تجاری Coinist است. او نیز اذعان داشت که تست کرونا داده و نتیجه آن مثبت است.

طبق گفته شبکه CNBC، حداقل ۱۲ هزار نفر در این کنفرانس شرکت کردند. در این رویداد اثبات واکسیناسیون و اجبار استفاده از ماسک وجود نداشت. این کنفرانس به مدت سه ۳ روز در مرکز همایش های مانا، واقع در میامی، برگزار شد. برگزاری این مراسم در یک مکان پرجمعیت و بدون رعایت فاصله اجتماعی بود.

کنفرانس بیت کوین، بعد از شروع کرونا، اولین مراسم بزرگ میامی بود. طبق گزارش نیویورک تایمز (New York Times) “صف های ورودی مراسم بیشتر از یک مایل بود.”

فرانسیس سوارز (Francis Suarez)، شهردار میامی و یکی از طرفداران بیت کوین است. او در این مراسم سخنرانی نیز کرد. فرانسیس سوارز به عنوان ” بی مسئولیت ترین سیاستمدار در کل آمریکا” و “شهردار شهر آزادی” معرفی شد.

تخمین زده اند که ۵۰ هزار نفر در طی دو روز به مراسم می آید. این در حالی است که هیچ کس ماسک نزده است. مشخص نیست که تا الان چند نفر به این ویروس مبتلا شده اند. حتما اخبار جدید را در دسترس همگان قرار خواهم داد.

آقای ویل

آمار مثبت تست کرونا بیشتر از گزارش ها است

رسانه های اجتماعی تعداد حاضران در در مراسم و تست های مثبت کرونا را تخمین زده اند. البته احتمال می دهند که آمار بیشتر از چیزی باشد که در گزارش ها آمده است. آقای ویل (Whale) یک اینفلوئنسر با تعداد دنبال کننده ۲۳۵ هزار نفری، در توییتر است. او در توییتر خود اعلام کرد که “ده ها نفر از شرکت کنندگان این کنفرانس بعد از آن مراسم تست کرونا مثبت داشته اند. تخمین هم می زنند که این مراسم بیش از ۵۰ هزار نفر شرکت کننده داشته است.”

اسکرین شات از یک عکس توسط دیلن لکلر (Dylan LeClair)، بنیان گذار مراسم بیت کوین ۲۰۲۱ توییت شد. او مسئول مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها و کوید ۱۹ ایالات متحده را اخراج کرد. علت این کار وی، به علت نگهداری کارت ضبط واکسیناسیون بود.

کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ اولین کنفرانسی نبود که در آن انتقال کوید ۱۹ را شاهد بودیم. کنفرانس اتریوم در اوایل سال ۲۰۲۱، در پاریس برگزار شد. ژن یو یانگ (Zhen Yu Yong) مدیرعامل و بنیانگذار شرکت Torus Labs است. او در دو مراسم بزرگ یعنی، کنفرانس اتریوم و  هکاتون  ETHLondonUK  در ۲۰۲۰، حضور داشت. او بعد از شرکت در این دو مراسم مشکوک به کرونا شد و تست کرونا داد.

در آخر

بعد از برگزاری کنفرانس بیت کوین در میامی، شایعه های زیادی مبنی بر پخش ویروس کرونا در صدر اخبار قرار گرفت. برخی از شرکت کنندگان تست کرونا دادند. عده ای از آنها مشکوک به کوید ۱۹ بودند. در این مراسم در طی دو روز ۵۰ هزار نفر شرکت کردند. این آمار بسیار زیادی است. یکی از اتفاقات مهم این مراسم این بود که شرکت کنندگان در این مراسم ماسک نزده بودند. به طور کلی رعایت پروتکل های بهداشتی مثل استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در این مراسم دیده نمی شد. شهردار میامی نیز به همین علت مورد انتقاد شدید رسانه ها قرار گرفت. آیا این کنفرانس علت اصلی پخش ویروس کرونا در شرکت کنندگان بود؟ چرا شهردار میامی با وجود همه گیری ویروس کرونا، پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرد؟ آیا شهردار میامی برای این بی مسئولیتی مورد بازخواست قرار می گیرد؟

دیدگاه های خود را در مورد همه گیری کرونا در این مراسم، در رمز ارز مارکت با ما به اشتراک بگذارید.

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-2021-attendees-positive-covid-19-tests-are-going-vira

Comments (0)
Add Comment