Cream Finance چیست؟ بررسی اهداف و آینده (CREAM)، همه ی نکات آن

امروز به بررسی (CREAM FINANCE)، بلاکچین رتبه ۵۲۱ ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که CREAM FINANCE چیست، لازم است به ذکر برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. (CREAM)، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر از مزایای این رمزارز و بسیاری دیگر از رمزارزهای امروزی حساب می‌شود. تعداد سکه در گردش CREAM ، ۱۴۹ هزار عدد است و تعداد کلی آنها ۲.۹ سکه اعلام شده است.

نکات اصلی و اهداف Cream Finance چیست؟

C.R.E.A.M Finance یک پلتفرم غیر متمرکز DeFi و (P2P) است که انواع خدمات وام، مبادله، پرداخت و توکن سازی را برای دارایی‌های دیجیتال فراهم می‌کند. پروتکل مالی C.R.E.A.M. به عنوان یک فورک چند منظوره مالی ایجاد شد، در حالی که مبادله C.R.E.A.M. بر اساس کدهای ابتدایی Balancer Labs انجام می‌شود. CREAM FINANCE همچنین یک الگوریتم و مدل ارزیابی اعتبار به عنوان نمونه‌ای از وام‌های غیرمتمرکز مبتنی بر اعتبار ایجاد کرده است. جالب است بدانید که پروژه CREAM درواقع مختصر شده‌ی واژه Crypto Runs Everything Around Me است که معادل فارسی آن برابر است با: رمزارز همه چیز را در اطراف من کنترل می‌کند.

مطالب مرتبط را بخوانید.

CREAM از طریق ایجاد بازار خودکار (AMM) به تأمین نقدینگی دارایی‌های مهم DeFi کمک می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که دارایی‌های پشتیبانی شده را قرض گرفته و وام دهند و با ارائه هرگونه دارایی پشتیبانی شده به عنوان وثیقه، پاداش استخراج نقدینگی را در قالب رمزارز CREAM بدست آورند. در عوض، هزینه‌های مبادلات و تراکنش‌ها، وام دهی و  وام گیری، از کاربران کسر می‌شود تا هزینه‌های آینده این پروژه تامین شود.

قابلیت‌ها و روش کار CREAM FINANCE چیست؟

این رمزارز که بر پایه ERC20 بنا شده است، این امکان را دارد که اتریوم و تمامی رمزارزهای برپایه آن را پوشش دهد و همچنین از قابلیت‌های این سیستم قراردادهای هوشمند و گاورننس (یک سیستم قراردادهای هوشمند که در آن تصمیمات و آینده رمزارز عوامل تصمیم گیرنده هستند) به خوبی قابل اجرا هستند.

بیشتر بدانید.

نتیجه گیری

Cream Finance همچنان مشغول مستحکم کردن و باز کردن مسیر خود در میان کریپتوهای بسیار بازار است. با اینکه تا اینجا سیر کند اما صعودی را طی کرده است، آینده این رمزارز مقدار زیادی بسته به موفقیت نسل آینده اتریوم و همچنین توافق بر سر استفاده وسیع‌تری از آن در بانک‌ها و سیستم‌های مالی اروپاست. CREAM FINANCE، در صورت موفقیت رشد قابل توجهی خواهد داشت، هرچند به دلیل تعداد کم سکه‌های آن این رشد سقف محدودی خواهد داشت.

Comments (0)
Add Comment