شبکه چین لینک و شرکای جدید آن را از دست ندهید.

شبکه چین لینک از شبکه‌های مهم کریپتوکارنسی است که شناختن آن در زمینه رمز ارزها به شما کمک بسیاری خواهد کرد. شبکه چین لینک و ارز دیجیتال آن از ارزهای مهم جهان رمز ارزها هستند. این شبکه در سال ۲۰۲۱ توانست میانگین ۱.۴ شریک جدید روزانه را به لیست خود اضافه کند. این تعداد میزان قابل توجهی برای هر شرکت ارز دیجیتالی به شمار می‌رود. با ما همراه باشید تا این شبکه و شرکای جدید آن را با هم بررسی کنیم.

شبکه چین لینک

طبق گزارش Cointelegraph، چین لینک قادر است تا در سال ۲۰۲۱ شرکای جدید را تقریبا دو برابر سریع‌تر از سال ۲۰۲۰ استخدام کند.

چین لینک یک ارائه دهنده اوراکل برتر است. این شبکه تا به امروز در سال ۲۰۲۱ توانسته است بیش از ۱.۴ شرکا را روزانه استخدام کند.

آرشیو چین لینک نشانگر آن است که ۲۸۱ پروژه رمز ارز قبل از این نیز یکی شدن خود را با چین لینک در سال ۲۰۲۱ اعلام کرده‌اند.

مجموع تعداد کنونی ادغام شخص سوم در چین لینک در جایگاه ۶۵۰ قرار دارد. این به معنای آن است که ۴۳٪ از شرکای چین لینک همین امسال به این جمع اضافه شده‌اند. چین لینک تقریبا ۲۵۰ شریک را در طول سال ۲۰۲۰ ادغام کرده است.

شرکای چین لینک ممکن است گمنام باشند. اما کماکان برخی از برجسته‌ترین بازیکنان رمز ارز با چین لینک هم تیمی شده‌اند؛ افراد برجسته‌ای همچون «Alchemix»، «Huobi ECO chain» و « Hedera Board of Governors».

شمار رو به افزایشی از پروژه‌ها از عملکرد تصادفی قابل تایید (VRF) شبکه چین لینک استفاده می‌کنند. این عملکرد به اپلیکیشن‌های غیر متمرکز روشی ایمن و خودکار برای تولید تصادفی سازی ارائه می‌دهد.

« Infinity Skies» که یک بازی مبنی بر بلاک چین است در تاریخ ۲۰ جولای اعلام کرد که با چین لینک شریک شده است تا بتواند به اصطلاح «غارت»های درون بازی خود را به طور منصفانه‌ای توزیع کند.

پنکیک سواپ نیز که یک ارز دیجیتال بسیار معروف است از عملکرد VRF چین لینک برای کاربرد مزایده غیر متمرکز هفته پیش خود استفاده کرد.

جمع‌بندی

شبکه چین لینک از شبکه‌های مهم کریپتوکارنسی است که دانستن اطلاعات آن به شما کمک بسیاری می‌کند. این شبکه و ارز دیجیتال آن از مهم‌ترین‌ها در دنیای رمز ارزها هستند و به همین دلیل شرکت‌های بسیاری علاقه دارند تا با آنها شریک باشند. به دلیل مزایای بسیار زیاد این شبکه، چین لینک توانسته است که در سال ۲۰۲۱ روزانه میانگین ۱.۴ شریک جدید به شرکای پیشین خود اضافه کند. در میان شرکای این شبکه نیز نام‌های معروفی همچون پنکیک سواپ به چشم می‌خورد. این تعداد از اضافه شدن شرکا نوعی رکورد برای هر شرکتی به حساب می‌آید. آیا به نظر شما این شبکه می‌تواند همچنان به جذب شریک خود ادامه دهد؟

Comments (0)
Add Comment