پروژه کارد استارتر در حال راه‌اندازی عرضه در گردشی جدید

پروژه کارد استارتر، یکی از پروژه‌های مهم است که دانستن آن در زمینه رمز ارزها به شما کمک زیادی می‌کند. این پروژه از پروژه‌های کاردانو است. حالا همین پروژه در حال راه‌اندازی یک عرضه در گردش جدید است. این عرضه در گردش نیز فلوری فاینانس نام دارد. با ما همراه باشید تا این پروژه و راه‌اندازی جدید آن را با هم بررسی کنیم.

پروژه کارد استارتر

فلوری فاینانس (Flurry Finance) یک جمع‌کننده ییلد فارمینگ میان زنجیره‌ای است. این جمع‌کننده طراحی شده است تا قابلیت استفاده از محصولات دیفای را افزایش دهد. این پلتفرم جمع‌کننده به‌زودی عرضه اولیه دیفای (IDO) خود را بر روی کارد استارتر (CardStarter) راه‌اندازی خواهد کرد. کارد استارتر نیز یک لانچ پد مبنی بر کاردانو (Cardano) است. این عرضه اولیه دیفای در تاریخ ۳ام سپتامبر، در ساعت ۸:۰۰ AM PST و یا ۳:۰۰ PM UTC راه‌اندازی خواهد شد. همچنین ثبت نام وایت لیست آنها به‌زودی در تاریخ ۲۷ آگوست آغاز خواهد شد.

هدف فلوری فایننس آن است که مشکل تکه تکه شدن ییلد فارمینگ را با ارائه یک جمع‌کننده ییلد میان زنجیره‌ای، برطرف کند. این جمع‌کننده، دارایی‌ها را به استخرهای نقدینگی متعددی جمع‌آوری و توزیع می‌کند. با جمع‌آوری دارایی‌ها، کاربران از ریسک محصولات متنوع و هزینه‌های ییلد فارمینگ در مجموع کمتری، بهره می‌برند.

فلوری فایننس، آن روش کاری را دستورالعمل موفقیت خود می‌داند که تجربه هرچه بهتری را به کاربر ارائه دهد. این پلتفرم بر تجربه کاربری راحت و آسان، تمرکز دارد. به‌همین دلیل، کاربران بدون هیچ دانش فنی یا دیفایی می‌توانند به‌راحتی در آن شرکت کنند. حالا این پروتکل در حال اجرایی شدن بر روی پروژه کارد استارتر است.

به علاوه این تیم، توکن‌هایی را از بازار خریده و آنها را مجددا در استخر استیکینگ قرار خواهد داد. همین رویکرد بازخرید توکن، از مزیت کاهش عرضه در گردش برخوردار است. در عین حال این رویکرد، کاربران را به نگهداری توکن‌های فلوری خود نیز تشویق می‌کند.

«مایک تینگ» مدیرعامل فلوری فاینانس می‌گوید:

«ما از راه‌اندازی پروتکل خود در زیر سایه کارد استارتر بسیار هیجان‌زده‌ایم. همراه با تیم قابل­اعتماد کارد استارتر و همچنین این پلتفرم مبنی بر کاردانو، فلوری می‌تواند دستاوردهای بسیاری داشته باشد. فلوری قطعا مومنتوم و پشتیبانی انجمن بسیار خوبی را بدست می‌آورد. این نیز برای رهبری ابزارهای مدیریت دارایی‌های ارزهای دیجیتال ضروری است. همچنین همین دستاورد در بهترین حالت می‌تواند ماموریت “دیفای برای همه” را نیز، تحقق بخشد.»

فلوری فاینانس پیشگامی در اکوسیستم کاردانو

فلوری فاینانس به‌عنوان یک پروژه مبنی بر کارد استارتر، به رسانه استراتژیک و شرکای بازاریابی متصل خواهد شد تا بیشترین قرار گرفتن در معرض شبکه را تضمین کند. کارد استارتر نیز در دسترسی به انجمن‌ها در داخل شبکه کاردانو، به فلوری فاینانس کمک خواهد کرد. همچنین به‌همراه این موارد،‌ این همکاری منجر به ایجاد شراکت‌های جدید نیز می‌شود. به علاوه، فلوری فایننس قادر خواهد بود تا از طریق مکانیسم‌های اجماع اوروبوروس (Ouroboros)، مقیاس‌پذیری را نیز بهبود بخشد. از طرفی به‌همین ترتیب می‌تواند امنیت را نیز از طریق اجرای قراردادهای هوشمند پلوتوس (Plutus) به حداکثر برساند.

«آتش امیر» مدیرعامل کارد استارتر می‌گوید:

«پروژه کارد استارتر بار دیگر متفخر است تا پیشگامی در اکوسیستم کاردانو باشد که پیشرفته‌ترین نوآوری‌ها را در زمینه امور مالی غیرمتمرکز برای صنعت به ارمغان می‌آورد. کارد استارتر مفتخر است که این تلاش و کوشش را آغاز کند. او همچنین مایل است که از اعضای انجمن دعوت به عمل آورد تا با شرکت در این عرضه دیفای اولیه که در راه پلتفرم ماست، بخشی از این پروژه باشند.»

پروتکل فلوری، نمایانگر یک مکانیسم جدید است که دوباره پایه‌ریزی شده است. این مکانیسم، سودهای تولیدشده را به شکل rhoTokens، rhoUSDC، rhoUSDT و rhoBUSD برای کاربران توزیع می‌کند. این توکن‌ها نیز تماما از طرف استیبل کوین‌های USDC، USDT و BUSD پشتیبانی می‌شوند.

 در حالی که امروزه بیشتر جمع‌کنندگان ییلد به محصولاتی بر روی یک بلاک چین محدود شده‌اند؛ اما فلوری از مکانیسم‌های قابلیت همکاری میان زنجیره‌ای بهره می‌برد. بدین‌صورت، ییلدی با بهترین میزان ریسک و هزینه را در طول پروتکل‌های دیفای متعددی، بدست می‌آورد. ارزش و قیمت در این پلتفرم به‌نسبت ۱:۱ به استیبل کوین‌های اساسی خود بسته است. پس rhoToken مانند یک استیبل کوین عمل کرده و می‌توان از آن به‌عنوان وسیله معامله استفاده کرد. البته با استفاده از این توکن‌ها تنها سود بدست می‌آورید و هیچ دوره‌ای که در آن سرمایه شما قفل شود، شامل حال شما نمی‌شود.

درباره پروژه کارداستارتر

کارد استارتر، اولین برنامه بیمه، لانچ پد و نوعی ماشین جوجه‌کشی برای پروژه‌هایی است که برروی شبکه کاردانو ساخته می‌شوند. این پلتفرم، یک لانچ پد پویا و منحصربه‌فرد است که پروژه‌ها را به پشتیبانان فوری و همچنین شبکه‌ای از شرکای اصلی، وصل می‌کند. تیم برنامه سرعت‌دهنده کاردز (CAP) که همان پروژه کارد استارتر است، با هر پروژه‌ای به‌صورت مجزا کار می‌کند. بدین‌صورت می‌تواند اتصال درست را برقرار و استراتژی‌های بازاریابی را ترسیم کند. در نهایت نیز زمینه را برای موفقیت بلند مدت، به‌وجود می‌آورد.

کارد استارتر همچنین از لحاظ وظیفه برای محافظت از پشتیبانان شبکه خود نیز، از دیگر پروژه‌ها متمایز است. این پروژه، ممیزی‌های بی‌طرفانه شخص ثالث هر کد پروژه‌ای را ارائه داده و بدین‌ترتیب با یک برنامه بیمه داخلی از شرکت‌کنندگان عرضه اولیه دیفای محافظت می‌کند. این پروژه حالا مفتخر است که با شرکت‌هایی همچون: X21 Digital، BlockSync Ventures، Moonwhale Ventures، Genesis Shards، Plethori، Fractal، PARSIQ، Scryptic Tech و Longtail Financial همکاری کند. زمانی که این پروژه به‌طور کامل ساخته شود، به یک پلتفرم عمومی و همه‌گیر تبدیل خواهد شد.

این پلتفرم همچنین از صرافی غیرمتمرکزی برخوردار است که پیشنهادات کنونی را تکمیل می‌کند. هدف کارد استارتر آن است که در اکوسیستم کاردانو، نیرویی پرورش‌دهنده باشد. عمده تمرکز نقشه راه این پروژه بر روی توسعه پروژه و هکاتون‌های آن قرار دارد.

درباره فلوری فاینانس

فلوری یک پروتکل دیفای است. این پروتکل، تجمع ییلد میان زنجیره‌ای را با توکن rhoToken، به شما ارائه می‌دهد. این توکن نیز با نسبت ۱:۱ به استیبل کوین اساسی خود وصل است. این به‌صورت خودکاری برای شما در طول پروتکل‌های دیفای مختلفی، ییلد فارمینگ را انجام می‌دهد. همچنین هیچ قفل شدن سرمایه یا ریسک بدست آوردن سود توسط محصول دیفای متنوع نیز وجود ندارد که خود منجر به هزینه‌های گس پایین‌تری می‌شود. این پروژه حالا نیز با پروژه کارد استارتر همکاری خواهد کرد.

با تیمی متشکل از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های: Cornell University، Stanford University و Imperial College London و همچنین چارت‌های pedigrees از «جی پی مورگان»، Barclays Capital، KBC Financial Products، Daiwa Capital Markets و Societe Generale، قطعا می‌توان گفت که فلوری فاینانس به‌خوبی آماده شده است تا در بخش دیفای ارزهای دیجیتال، غوغایی به‌پا کند.

جمع بندی

پروژه کارد استارتر از پروژه‌های مهم در زمینه ارزهای دیجیتال است که دانستن اطلاعات آن در این زمینه به شما کمک‌های بسیاری می‌کند. این پروژه، پیشگام پروژه‌های ارز دیجیتال کاردانو است که از ارزهای دیجیتال بسیار مهم و شناخته‌شده به‌شمار می‌رود. کارد استارتر نوعی لانچ پد است که حالا پروتکل فلوری فاینانس در حال اجراشدن بر روی آن است که احتمال می‌رود تحولی عظیم در زمینه دیفای به‌وجود آورد. ما امروز این پروژه‌های مهم و دستاوردهای آنها را بررسی کردیم.

Comments (0)
Add Comment