هتل پنج ستاره سوئیس و پذیرش ارزهای دیجیتال را از دست ندهید

هتل پنج ستاره سوئیس، موضوع مهمی است که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم. یکی از هتل‌های پنج ستاره و بسیار معروف سوئیس که «چدی آندرمات» نام دارد، اخیرا دست به اقدامی جالب زده است. این هتل، شروع به پذیرش ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین و اتریوم کرده است. این بدان معناست که کاربران حالا می‌توانند با ارزهای دیجیتالی به گرفتن اتاق در این هتل رویایی، بپردازند. با ما همراه باشید تا این خبر را بررسی کنیم.

هتل پنج ستاره سوئیس

ارزهای دیجیتال، حالا آنقدر شناخته‌شده و بزرگ هستند که هتل‌های معروفی همچون «چدی آندرمات» نیز نتواند آن‌ها را نادیده بگیرد. هتل «چدی آندرمات» یک هتل پنج ستاره بسیار لوکس است که در قلب کوه‌های آلپ سوئیس قرار دارد. بر اساس گزارش روزنامه سوئیسی «Blick»، این هتل حالا شروع به پذیرش پرداخت با ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین و اتریوم کرده است.

از حالا به بعد، مهمانان این هتل می‌توانند در صورت پرداخت بالاتر از ۲۰۰ فرانک سوئیس یا حدودا ۲۱۸ دلار، از یکی از دو ارز دیجیتالی بزرگ، استفاده کنند. البته این یک تصمیم ناگهانی و بدون فکر نیست. این هتل بزرگ، حدودا چهار سال درحال مشورت و رأی‌زنی دررابطه با پذیرش ارزهای دیجیتالی بوده است.

«ژان ایو بلات» ادعا دارد که پذیرش رو به رشد ارزهای دیجیتالی در سرتاسر جهان، سرانجام هتل «چدی آندرمات» را نیز وسوسه کرد تا درهای خود را به‌روی این ارزهای نوظهور باز کند.

وی در این باره می‌گوید:

«ما از مدت‌ها پیش می‌دانستیم که ارزهای دیجیتالی در عملیات هتل ما نیز آینده‌ای خواهند داشت.»

این هتل پنج ستاره سوئیس دارای ۱۲۳ سوئیت مجلل با تخت‌های راحت و روتختی‌های زیباست. این هتل همچنین از رستورانی ژاپنی با درجه‌بندی ستاره میشلن، سونا، کلاس‌های یوگا و یک مرکز تناسب اندام نیز، برخوردار است. از لحاظ فعالیت‌های فضای باز نیز این هتل از زمین گلف، مرکز ورزشی و دیگر تسهیلات برخوردار است. باتوجه به اینکه قیمت اتاق‌های دونفره در این هتل از ۵۰۰ فرانک یا دقیق‌تر بگوییم ۵۴۴ دلار شروع می‌شود، این هتل با پذیرایی از تعداد رو به رشدی از میلیونرهای ارزهای دیجیتال، حرکتی هوشمندانه انجام داده است.

جمع بندی

هتل پنج ستاره سوئیس، از موضوعات مهم اخیر بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم. هتل «چدی آندرمات» از هتل‌های بسیار معروف و لوکس سوئیس است. این هتل نیز آینده درخشان ارزهای دیجیتال را درک و حال پرداخت با دو ارز بزرگ جهان را می‌پذیرد.

حالا مسافران این هتل می‌توانند به‌راحتی با استفاده از دو ارز بزرگ جهان، بیت کوین و اتریوم، پرداخت‌های خود را انجام داده و در این هتل اتاق رزرو کنند. ما امروز اقدام جالب این هتل را بررسی کردیم. آیا به‌نظر شما این عمل موجب پیشرفت این هتل خواهد شد؟

Comments (0)
Add Comment