همکاری ارز دیجیتال ترون و Shopping.io برای تجارت و تراکنش‌های بین المللی

همکاری ارز دیجیتال ترون و Shopping.io یکی از مواردی است که توانسته در چند روز اخیر توجه طیف گسترده‌ای از فعالان بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. همانطور که می‌دانید، Shopping.io یکی از بزرگترین سیستم‌های تجاری فعال در حیطه رمز ارزها است که تا اینجای کار توانسته توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند. این سیستم در حال حاضر درصدد است تا با برند و نام‌های بسیار بزرگی همکاری کند. همین عامل باعث شده تا این سیستم در زمینه ایجاد پلتفرمی امن برای خرید و فروش و تبلیغات اینترنتی برای هولدرهای رمز ارزها بسیار موثر واقع شود.

همکاری ارز دیجیتال ترون و Shopping.io جدیدترین اتفاق این سیستم تجاری است

جدیدترین فعالیت و همکاری Shopping.io با ارز دیجیتال ترون است. این رمز ارز تا اینجای کار توانسته به رشد و موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند. این رمز ارز که بر اساس سیستمی بلاکچین محور طراحی و روانه بازار ارزهای دیجیتال شده است، قرار است در Shopping.io نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 ترون از بلاکچین و تکنولوژی شبکه همتا به همتا استفاده می‌کند تا از وجود واسطه در انجام تراکنش و یا فرآیندهای مالی جلوگیری کند. این عامل به نوبه خود باعث می‌شود تا مصرف کننده به صورت مستقیم محصول خود را از خریدار خریداری کند.

بر اساس اطلاعاتی که توسط CoinMarketCap و CoinGecko منتشر شده است، ارز دیجیتال ترون در رتبه ۲۵ برترین ارزهای دیجیتال فعال در حیطه کریپتوکارنسی قرار گرفته است. به لطف همکاری ارز دیجیتال ترون و Shopping.io، دارندگان ارز دیجیتال ترون می‌توانند به راحتی از دارایی خود در این سیستم تجاری و یا سایر نمونه‌های مشابه مانند Amazoon, eBay, Walmart و Etsy استفاده کرده و از این طریق خرید و فروش کالاهای خود را راحت‌تر از قبل انجام دهند. البته این نکته را نباید فراموش کرد که هولدرهای ترون می‌توانند به راحتی می‌توانند تمامی آیتم‌های موجود در Shopping.io نیز خریداری کنند.

وجود این قبیل همکاری‌ها به نوبه خود باعث می‌شود تا رشد و افزایش شهرت بازار ارزهای دیجیتال به میزان قابل توجهی زیادتر شود. همچنین می‌توانید به اندازه قابل توجهی نسبت به افزایش استفاده از دارایی‌های دیجیتال خود در سیستم‌های الکترونیکی نظیر Shopping.io اقدام کنید.

همکاری ارز دیجیتال ترون و Shopping.io باعث خوشحالی مدیر اجرایی و صاحب این سیستم الکترونیکی شد

«آربل آریف» مدیر اجرایی و مالک Shopping.io نسبت به حضور استفاده از ترون در سیستم خود ابراز خوشحالی کرد. او گفت:

“بسیار خوشحالیم که این فرصت برای هولدرهای ترون ایجاد شده تا به همراه ما خرید انجام دهند. همکاری با ترون و استفاده از آن در سیستم تجاری خود از اصلی‌ترین اهداف سال جاری ما برای همکاری با نام‌های بزرگ در تجارت بین الملل بود”

پلتفرم shopping.io را می‌توان تنها سیستم فعال onboard در بازار بین المللی ارزهای دیجیتال دانست که تا به اینجای به کاربران خود اجازه می‌دهد که از طریق ارزهای دیجیتال بتوانند به راحتی به سایت‌های مختلف تجاری متصل شده و از این طریق خرید و فروش محصولات خود را انجام دهند. این همکاری باعث شد تا Shopping.io یک قدم به سمت رشد و پیشرفت در زمینه بازار ارزهای دیجیتال نزدیک شود.

درباره ترون

ارز دیجیتال ترون را می‌توان یک یک نمونه توسعه یافته و غیرمتمرکز در زمینه تکنولوژی بلاک چین دانست که تا اینجای کار توانسته مورد استفاده بسیاری از اپلیکیشن‌های تجاری غیرمتمرکز قرار گیرد. این رمز ارز در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی توانست به وسیله «جاستین سان» به دستاوردهای بسیار زیادی دست پیدا کند. از این دستاوردها می‌توان به راه اندازی شبکه اصلی در سال ۲۰۱۸ میلادی اشاره کرد.

در اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی بود که ماشین مجازی ترون راه اندازی شد. در ماه جولای سال ۲۰۱۸ میلادی نیز استفاده و راه اندازی BitTorrent به عنوان یک سیستم غیرمتمرکز پیشرو در حیطه ارزهای دیجیتال آغاز شد. این سیستم بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه دارد که به نوبه خود این عدد نشان دهنده رشد و قدرت بسیار بالای ارز دیجیتال ترون است.

درباره Shopping.io

این سیستم مالی را نیز می‌توان یک پل بین دنیای ارزهای دیجیتال و تراکنش‌های الکترونیکی دانست. به این صورت که به وسیله این سیستم می‌تواند با ارزهای دیجیتال به راحتی خریدهای خود را در سایت‌های بزرگی مثل Amazoon انجام دهید. همکاری ارز دیجیتال ترون و Shopping.io باعث شده تا کاربران بتوانند به راحتی از بزرگترین سیستم‌های مالی در زمینه تجارت الکترونیک خرید و فروش‌های خود را انجام دهند و از این طریق از میان صدها توکن انتخاب مورد نظر خود را داشته باشند. در Shopping.io چندین کوین بومی نظیر SPI و GSPI نیز وجود دارد که به نوبه خود باعث افزایش راندمان خرید شما می‌شود. از این طریق نیز می‌توانید به تخفیف‌های بسیار مناسبی دست پیدا کنید. به تغییر فضای تجارت الکترونیک و تغییر آن به فرصتی مناسب برای رشد ایمان داریم.

جمع بندی

همکاری ارز دیجیتال ترون و Shopping.io و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی بود که می‌تواند دید شما را نسبت به سرمایه گذاری و خرید و فروش به وسیله کریپتوکارنسی به میزان بسیار زیادی افزایش دهد. به نظر شما این همکاری می‌تواند موفقیت آمیز باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment