پلتفرم Gravity sport به دومین عضو در تیم Parma Calcio 1913 تبدیل شد

پلتفرم Gravity Sport یکی دیگر از مواردی است که در چند روز اخیر توانسته به شهرت قابل توجهی در حیطه ارزهای دیجیتال دست پیدا کند. این سیستم که در زمینه بازار NFT به یکی از برترین‌ها تبدیل شده است، توانسته همکاری خود را گسترش دهد. به همین دلیل Gravity Sport همکاری خود را با تیم فوتبال پارما آغاز کرده است. پارما جزء یکی از چندین تیم‌های ریشه دار کشور ایتالیا شناخته می‌شود.

تیم فوتبال پارما همکاری خود را با پلتفرم Gravity Sport در فصل ۲۲-۲۰۲۱ اعلام کرد

 پارما نسبت به آغاز همکاری خود با Gravity Sport ابراز خرسندی کرد و این اقدام را به سود هر دو طرف دانست. این تیم با پلتفرم پیشرو در NFT یعنی Gravity Sport آغاز کرده است. این پلتفرم در عصر ۲۵ آگوست بر روی پیراهن تیم اول پارما هک شد. این تیم در رقابتی با تیم Frosinone به پیروزی رسید. پلتفرم Gravity Sports را می‌توان یک سیستم NFT محور پیشرو در بازار ارزهای دیجیتال دانست که در صنعت ورزش و تکنولوژی بلاکچین تجاری بسیار قوی فعالیت می‌کند.

Gravity Sport با استفاده صحیح و منطقی از حقوق مربوط به تیم و هواداران سعی در توسعه و افزایش استفاده از سیستم بلاکچین را در صنعت ورزش و سرگرمی دارد. دستاورد و تمامی امتیازات به دست آمده از این پلتفرم رسمی، امن و کاربردی است. به راحتی از آن‌ها می‌توان برای انجام تراکنش در ابعاد و حجم زیاد استفاده کرد.

این پلتفرم باعث می‌شود تا باشگاه‌ها، طرفداران و اعضای وابسته به این ساختارها از لحظات باارزش موجود در این صنعت نهایت استفاده را ببرند. این امکان برای آن‌ها وجود دارد که افراد بتوانند از NFTهای به دست آمده به عنوان یک اثر هنری استفاده شود و یا در این زمینه تریدینگ صورت پذیرد. همچنین این امکان وجود دارد تا یک جامعه طرفداری بسیار متحد و رقابت محور در اکوسیستم دنیای غیرمتمرکز برای تیم و رقبای خود ایجاد کنید.

Gravity Sport نسبت به ایجاد شرایط و ضوابط مربوط به استفاده از NFT به صورت بین المللی بسیار خوشبین است. از این طریق کاربران و طرفداران می‌توانند به لطف تکنولوژی، با هم در ارتباط بوده و از این طریق نیز به رشد و درآمد دست پیدا کنند.

اظهار خوشنودی مدیر تیم پارما نسبت به همکاری با پلتفرم Gravity Sports

«جاپ کالما» مدیر تیم فوتبال پارما نسبت به همکاری خود با Gravity Sport ابراز خوشنودی کرد. او گفت:

“اعلام همکاری امروز ما با Gravity Sport نشان‌دهنده اعتماد اسپانسرهای ما به پروژه پیش روی پارما است. آن‌ها نسبت به ارزش پروژه ما واقف هستند و قصد دارند در این راه همراه ما باشند.

 Gravity Sportجزء یکی از پلتفرم‌های بسیار بزرگ در زمینه سیستم NFT است که تا اینجای کار توانسته رشد قابل توجهی را در این حیطه تجربه کند. از این که پلتفرم Gravity Sport در پروژه ما حضور دارد و نماد این پلتفرم بر روی پیراهن تیم چاپ می‌شود، بی‌نهایت خوشحالیم. همراه با یک دیگر در زمین و مسابقات پیش رو نتایج دلخواه و مدنظر را کسب خواهیم کرد”

از طرفی، «استوارت گالاچر» بنیانگذار پلتفرم Gravity Sport نیز نسبت به حضور در پروژه تیم پارما ابراز خوشحالی کرد. او در پیامی گفت:

” پلتفرم ما نسبت به همکاری با تیم بزرگ و پرطرفدار پارما به عنوان شریک دوم بسیار خوشحال است. این باور ماست که ارزش و بلندپروازی سیستم ما با تاریخ فوتبال متحد و یکی شده است. موفقیت، رشد، و پیشرفت اصولی به منظور ایجاد تاریخی قوی برای تیم فوتبال پارما از اهداف اصلی پلتفرم ما برای این مجموعه ورزشی است. بدون شک این همکاری با طرفداران، شهر و جامعه فوتبال پارما اتفاق خواهد افتاد. بسیار خوشحالیم که می‌خواهیم سیستمی قوی، اصولی، منحصر به فرد و کاربردی برای این تیم فوتبال ایجاد کنیم. خوشبختانه توانسته‌ایم به اولین پلتفرم NFT محور در حیطه بلاکچین تبدیل شویم که در زمینه حمایت از سیستم یک تیم فوتبال  به همراه Jersey فعالیت می‌کند.

درباره Gravity Sport

این پلتفرم را می‌توان یک سیستم پیشرو در زمینه بازار NFT و بلاکچین فعال در دنیای ورزش و سرگرمی دانست. Gravity Sport فعالیت خود را با تیم فوتبال پارما آغاز کرده است.

جمع بندی

پلتفرم Gravity Sport و اطلاعات مربوط به این سیستم از مواردی است که می‌تواند آگاهی از آن دانش شما را در بازار ارزهای دیجیتال و موارد مربوط به آن به میزان قابل توجهی افزایش دهد. به نظر شما این پلتفرم می‌تواند در همکاری جدید خود موفق شود؟

Comments (0)
Add Comment