مجموعه دیجیتالی کریپتوپانک در حال رفتن به هالیوود

مجموعه دیجیتالی کریپتوپانک موضوع جالبی است که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم. شاید شما نیز با این مجموعه ارزهای دیجیتال آشنا نباشید. این مجموعه یکی از مجموعه‌های جنجالی و مهم زمینه رمز ارزهاست. حالا این مجموعه در مسیر رفتن به هالیوود است. چرا که شرکت سازنده آن، Larva labs، معامله‌ای را با یک آژانس استعدادیابی آمریکایی امضا کرده است. با ما همراه باشید تا این خبر جنجالی را با هم بررسی کنیم.

مجموعه دیجیتالی کریپتوپانک

لاروا لبز (Larva labs) سازنده NFT های محبوبی همچون کریپتوپانک (CryptoPunks) و Meebits است. این شرکت حالا با آژانس استعدادیابی آمریکایی (UTA) یک معامله را امضا کرده است. UTA، نماینده این تیم خواهد بود. چرا که این تیم به‌دنبال آن است که ویژگی‌های اصلی خود را به فیلم، تلویزیون، بازی‌های ویدیویی و حتی فراتر از آنها، آورد.

این آژانس در توییتر خود نوشت:

«UTA از کار با پروژه‌های هنر رمز ارزی لاروا لبزی همچون: Cryptopunks، Meebits و Autoglyphs، بسیار هیجان‌زده‌است. این یکی از اولین فرصت‌ها برای یک IP است که کاملا از دنیای ارزهای دیجیتال، سرچشمه گرفته باشد. برای آنکه بتواند به فضای سرگرمی وسیع‌تری، وارد شود.»

«مت هال» و «جان واتکینسون» دو توسعه‌دهنده نرم‌افزار کانادایی هستند که در سال ۲۰۰۵ لاروا لبز را بنیان‌گذاری کرده‌اند. کریپتوپانک، زاییده ذهن آنها و یکی از اولین پروژه‌های NFT بوده است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. مجموعه دیجیتالی کریپتوپانک همچنین به یکی از اولین مجموعه‌هایی تبدیل شد که به‌صورت زنده به بلاک چین اتریوم راه یافت. تنها ۱۰,۰۰۰ کاراکتر خاص و قابل جمع‌آوری در جهان کریپتوپانک وجود دارد. امروزه جمع کل مجموعه‌ها، بیش از ۳ میلیارد دلار است.

آیا مجموعه کریپتوپانک واقعا به هالیوود می‌رود؟

«لزلی سیلورمن» رئیس دارایی‌های دیجیتال UTA به گزارش‌گر هالیوود گفت:

«می‌توانم بگویم که این یکی از اولین فرصت‌ها برای ورود یک IP به فضای گسترده‌تر سرگرمی است. یک IP که کاملا از یک دنیای رمز ارزی سرچشمه گرفته شده باشد. آنها توانستند بدستش بیاورند. آنها واقعا توانسته‌اند به‌طرز فوق‌العاده‌ای یک جنجال واقعی در دنیای امروزی به‌وجود آورند.»

«مت هال» بنیان‌گذار لاروا لبز نیز گفته است:

«ما از کار با UTA به‌نفع کل جامعه مرتبط با پروژه خود، هیجان‌زده‌ایم. نه فقط برای فرصت‌های هیجان‌انگیزی که آنها را در معرض مخاطبان بیشتری قرار دهیم؛ بلکه برای کمک به محافظت از رشد و ارزش آنها در طولانی مدت.»

ویزا (Visa) نیز هفته پیش کریپتوپانک را به‌مبلغ ۱۵۰,۰۰۰ دلار خریداری کرد. این شرکت همچنین یک گزارش NFT را نیز منتشر کرد. این گزارش، یک چشم‌انداز صعودی را دررابطه با آینده توکن‌های غیرتعویضی یا همان NFT ها نشان می‌داد.

جمع بندی

مجموعه دیجیتال کریپتوپانک موضوع جالب اخیر بود که امروز با هم به آن پرداختیم. این مجموعه، نوعی NFT بوده که حالا در حال رفتن به هالیوود است. چرا که سازندگان آن، با یک آژانس استعدادیابی آمریکایی، معامله‌ای را امضا کرده‌اند. مدیرعاملان هر دو شرکت از این معامله به‌شدت خرسند هستند. آنها با این معامله، محصولات خود را در معرض جمعیت وسیع‌تری از مخاطبان قرار خواهند داد که موفقیت بزرگی برای آنهاست. ما امروز این مجموعه دیجیتال و خبر جنجالی آن را به‌طور کامل خدمت شما بررسی کردیم.

Comments (0)
Add Comment