پروژه دیجیتال آماسا و IDO دوگانه آن را از دست ندهید

پروژه دیجیتال آماسا از پروژه‌های پربحث این روزهاست که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم و مهم‌ترین خبر اخیر آن را خدمت شما بررسی کنیم. آماسا، از پلتفرم‌ها و پروژه‌های ارز دیجیتال برتر است که در مدت کوتاهی از انتشار خود، به موفقیت‌های بسیاری دست یافت. این پروژه حالا اقدام جدید خود را اعلام کرده است. آماسا اعلام کرده است که عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز خود را در تاریخ ۲۸ سپتامبر، در تراست پد و چین بوست آغاز کرده است. با ما همراه باشید تا امروز این خبر مهم را با هم بررسی کنیم.

پروژه دیجیتال آماسا

آماسا (Amasa) برای انتشار NFT پیش از عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز (IDO) دوگانه خود در ۲۳ سپتامبر با ارز دیجیتال جنسیس شاردز (Genesis Shards) همکاری خواهد کرد. آماسا هیجان‌زده است از آنکه اعلام کند که از روز سه شنبه ۲۸ سپتامبر تا پنجشنبه ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱، تراست پد (Trustpad) و چین بوست (Chainboost) میزبان IDO دوگانه آن خواهند بود. به‌علاوه، به‌عنوان بخشی از کمپین مشارکت اجتماعی آماسا، NFT پیش از IDOای از توکن‌های AMAS کادوپیچ‌شده نیز در ۲۳ سپتامبر از طریق لانچ پد Genpad ارز دیجیتال جنسیس شاردز، ارائه خواهد شد.

این نقطه عطفی بزرگ در سفر آماسا به‌حساب می‌آید؛ چرا که بدین‌صورت این پلتفرم می‌تواند جریان‌های درآمدزایی کوچک را برای همه کاربران از هر کجا که باشند، به‌وجود آورد. پروژه دیجیتال آماسا در حال آزاد کردن پتانسیل Web 3.0 است. این وب، نسل جدیدی از اپلیکیشن‌های اینترنت و پلتفرم‌هایی است که بلاک چین و دیگر فناوری‌هایی را به‌کار می‌گیرند تا غیرمتمرکزسازی، شبکه‌های بدون نیاز به مجوز، آزاد و همچنین مالکیت هر چه بهتر دیتا را تسهیل بخشند.

این عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز نیز اولین فرصت برای عموم است تا توکن حکومتی AMAS را بدست آورند. این توکن نیز دارندگان را قادر می‌سازد تا مسیر آینده این پروژه را از طریق رأی‌دهی و ثبت پیشنهادات برای راهنمایی توسعه‌های پلتفرم، مشخص کنند. آنها برای مواردی همچون: گزینه‌های پورتفولیو، تنظیمات هزینه‌ها، پاداش و گسترش ذخیره خزانه پلتفرم، پیشنهاد می‌دهند و یا رأی‌گیری می‌کنند.

پروژه آماسا و توکن جالب آن

توکن AMAS در صرافی یونی سواپ (Uniswap) نیز درج خواهد شد تا پس از این IDO دوگانه، در دسترس جامعه وسیع‌تری از کاربران ارزهای دیجیتال قرار بگیرد. در کل، ۳.۷۵ میلیون توکن AMAS به‌صورت هر توکن با قیمت ۰.۰۸ دلار از طریق سه لانچ پد نیروگاه، ارائه خواهد شد. Genpad نیز ۱۶.۷% یعنی ۵۰,۰۰۰ دلار از تخصیص AMAS ها را مدیریت می‌کند. این در حالی است که تراست پد و چین بوست نیز هر کدام یک بخش ۴۱.۶۵ درصدی به ارزش ۱۲۵,۰۰۰ دلار از این توکن‌ها را مدیریت خواهند کرد.

«ویل بریکس» مشارکت‌کننده اصلی این پروژه نیز گفته است:

«آماسا درحقیقت ساخته شده است تا به در دسترس بودن هرچه بیشتر و ارزشمندتر شدن Web 3.0 و دیفای (DeFi) برای همه افراد، کمک کند. عدم متمرکزسازی دارایی‌ها، هدف محرک اصلی ما در پروژه دیجیتال آماسا بوده است. ما ارزش بیشتری را از فعالیت‌های آنلاین و حتی تا ۹۹% می‌خواهیم. همچنین می‌خواهیم که جذب سرمایه و از دست دادن آن را نیز بسیار کم کرده و حتی به ۱% نیز برسانیم. هدف ما ارائه اولین مدل کاربری است که به هرکسی کمک می‌کند تا از مزایای Web 3.0 و دیفای، بدون نیاز به دست و پنجه نرم کردن با تمام پیچیدگی‌های آن،‌ بهره‌مند شوند. این طرح، یک پیشنهاد ارزش همیشگی در فضایی باقی خواهد ماند که به‌سرعت در حال تکامل است.»

آماسا، راهی را برای ترکیب، تثبیت و تقویت جریان‌های درآمدزایی کوچک ارائه خواهد داد. در این راه، اپلیکیشن‌های Web 3.0 به کاربران برای فعالیت آنلاین آن‌ها، مبالغی را پرداخت می‌کنند. این فعالیت نیز شامل: بازی‌های کسب درآمد، تماشای تبلیغ، اشتراک‌گذاری اطلاعات، تولید محتوا، اشتراک‌گذاری نیروی محاسباتی CPU از طریق فضای ابری و همچنین مشارکت در تعاملات شبکه‌ای حرفه‌ای می‌شود. این نوعی جدید از اکوسیستم سرمایه‌گذاری را برای کاربران آماسا و همچنین یک مفهوم جدید برای جریان‌های درآمدزایی کوچک، به‌وجود می‌آورد.

امکانات و اهداف آماسا

آماسا، درحال ساخت راهی برای کاربران است تا جریان‌های درآمدزایی کوچک را در یک حساب، جمع‌آوری کنند. همچنین، راهی که کاربران بتوانند دارایی‌ها را با معامله خودکار سپرده‌های خود با استیبل کوین‌ها، از نوسانات بازار محافظت کنند. علاوه بر موارد بالا، آماسا درحال یافتن راهی است که کاربران بتوانند استراتژی‌های سرمایه‌گذاری دیفای مورد تأیید جامعه‌ای را برای ثروت‌سازی مؤثر، به‌کار گیرند.

آماسا، به‌طور مشخص از شبکه چین لینک کیپر (Chainlink Keepers) و صرافی غیرمتمرکز کوییک سواپ (QuickSwap) دارای پالی گان (Polygon) استفاده می‌کند تا معاملات خودکار را اجرایی کند. پروژه دیجیتال آماسا بدین‌صورت، یک روند سریع و کم‌هزینه را تضمین می‌کند که به هیچ مدیریتی از سمت کاربران نیز نیازی ندارد. پروژه آماسا، به دارندگان توکن AMAS که توکن‌های خود را استیک می‌کنند، دسترسی به عملکردهای حکومتی همچون رأی‌دهی برای پیشنهادات مطرح‌شده را ارائه می‌دهد. بدین‌صورت، آماسا کاربران خود را به مشارکت فعال در سفر شکل‌دهی تمام آینده مالی انجمن خود، تشویق می‌کند. برای اطلاعات بیشتر دررابطه با آماسا و توکن آن AMAS، می‌توانید به سایت رسمی این پروژه نیز به آدرس روبه‌رو مراجعه کنید: https://www.amasa.io/

درباره تراست پد، چین بوست و جنسیس شاردز

تراست پد، تأسیس شده است تا به رشد اکوسیستم این بلاک چین از یک راه پایدار و مطمئن، کمک کند. رویکرد این پلتفرم «کیفیت، نه کمیت» است که همین رویکرد تضمین می‌کند که پروژه‌های راه‌اندازی‌شده از طریق تراست پد، ارزش واقعی و بلند مدتی دارند.

چین بوست نیز یک پلتفرم راه‌اندازی غیرمتمرکز است که توسط « ChainGuardians» قدرت‌رسانی می‌شود. انجمن و تیم این پلتفرم، به پتانسیل پرقدرت NFT ها، بازی‌سازی یا گیمیفای و همچنین دیفای در صنایع مالی و فناوری، باور دارند. جنسیس شاردز، یک اکوسیستم غیرمتمرکز است که از طرف پولکادات (Polkadot) تغذیه می‌شود. این اکوسیستم نیز NFT ها را به‌عنوان گزینه‌های دیفای، تعریف می‌کند. بدین‌صورت نیز یک محیط بدون نیاز به مجوز جالبی را از نقدینگی درون زنجیره‌ای برای توکن‌های پیش از IDO می‌سازد.

درباره پروژه دیجیتال آماسا

مأموریت آماسا آن است که میلیون‌ها کاربر Web 3.0 و دیفای را به هم متصل کند تا موقعیت مالی آن‌ها را ارتقا دهد. این پروژه در حال هدایت مقبولیت پلتفرم‌هایی است که به شرکت‌کنندگان، جریان‌های درآمدزایی کوچکی را برای گیمینگ، زمان، انرژی، توجه، محتوا، دیتا و تعاملات آن‌ها، پاداش می‌دهد.

آماسا درحال ساخت اولین اپلیکیشن سرمایه‌گذاری جریان درآمدزایی کوچک دنیاست. اپلیکیشن آماسا، کسب، ترکیب و دسترسی به جریان‌های درآمدزایی کوچک را همچون درآمدزایی ثابت، آسان می‌کند. سپس نیز آن را از طریق گزینه‌های سرمایه‌گذاری دیفای منتخب کاربر، تقویت خواهد کرد. ترکیب، تثبیت و تقویت، همه و همه با این پروژه، در پس زمینه زندگی روزمره شماست.

لینک‌های مربوطه این ارز دیجیتال:

انجمن تلگرام آماسا: https://t.me/amasa_community

اعلامیه‌های تلگرام آماسا: https://t.me/amasa_updates/s

توییتر آماسا: https://twitter.com/amasa_io

مدیوم آماسا: https://amasa.medium.com/

جمع بندی

پروژه دیجیتال آماسا از برترین پروژه‌های ارز دیجیتال است که امروز به آن پرداختیم و خبر مهم اخیر آن را خدمت شما بررسی کردیم. آماسا قصد دارد که عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز دوگانه خود یا همان IDO دوگانه را در لانچ پدهای معتبری همچون تراست پد و پروژه چین بوست، راه‌اندازی کند. این راه‌اندازی در تاریخ ۲۸ سپتامبر انجام خواهد شد و می‌تواند سود بسیار زیادی را به کاربران ارزهای دیجیتال، ارائه دهد. آماسا با راه‌اندازی چنین IDO سودآوری، موجب می‌شود که افراد بتوانند از جریان‌های درآمدزایی کوچک، سودهای بسیاری را کسب کنند. پیش بینی می‌شود که چنین پلتفرمی، باعث محبوبیت بسیار زیاد آماسا خواهد شد. ما امروز این پروژه و خبر مهم اخیر آن را خدمت شما بررسی کردیم.

Comments (0)
Add Comment