NFT مجله تایم با قیمت چند هزار دلار به‌فروش رسید

NFT مجله تایم اخیرا به‌فروش رسید که امروز قصد داریم خبر فروش جنجالی آن را با شما در میان بگذاریم و نکات مهم آن را بررسی کنیم. گفته می‌شود که اخیرا شخصی ۲۲.۵ اتریوم را با ارزش ۷۰,۰۰۰ دلار به‌عنوان هزینه‌های معاملات پرداخته است تا بتواند توکن غیرتعویضی یا همان NFT های این مجله را بدست آورد. این مبلغ، یکی از تاریخی‌ترین و باارزش‌ترین خرید‌های NFT را رقم زده است. با ما همراه باشید تا این خبر مهم را بررسی کنیم.

NFT مجله تایم

براساس کاوشگر بلاک چین Etherscan، معامله‌ای با هزینه گس ۲۲.۵ اتریوم یا بهتر است بگوییم، ارزش ۷۰,۰۰۰ دلار، اخیرا در بلاک چین ثبت شده است. این هزینه نیز در پی تلاش‌های یک کاربر برای کسب NFT یا همان توکن غیرتعویضی مجله تایم (TIME Magazine) بوده است. نسخه جدید NFT های مجله تایم، شامل صفحات جلد از پیش ساخته‌شده این مجله است. این مجموعه با نام «قطعه‌های تایم» (TIMEPieces) منتشر شده و استقبال بسیار زیادی را به‌همراه داشته است.

از ۲۳ سپتامبر، گردآورندگان می‌توانند توکن‌های TIMEPieces تصادفی جالبی را بدست آورند. مقدار کلی توکن‌های غیرتعویضی تایم نیز ۴,۶۷۶ توکن است. هر توکن نیز ۰.۱ اتریوم، ارزش دارد. دارندگان آینده مجموعه توکن‌های غیرتعویضی تایم نیز قادر خواهند بود تا در رویدادهای بسیاری، مشارکت داشته باشند. شاید برای شما نیز سوال باشد که چنین مشارکتی، چه سودی برای افراد دارد. باید گفت که بدین‌ترتیب آن‌ها می‌توانند به بسیاری از «تجارب دیجیتال منحصربه‌فرد» دسترسی داشته باشند. هم‌اکنون نیز ۱,۹۴۳ نفر این مجموعه را تهیه و مالک آن هستند. این نشان‌گر آن نکته است که توکن غیرتعویضی TIME، هم‌اکنون به تقریبا ۶۰۰,۰۰۰ دلار تنها در یک روز، رسیده است.

جمع بندی

NFT مجله تایم در همین نزدیکی با مبلغ چندین هزار دلار به‌فروش رسید که امروز آن را بررسی و نکات مهم این خبر را با شما در میان گذاشتیم. NFT ها یا توکن‌های غیرتعویضی، مدت زیادی است که طرفداران خود را در این زمینه پیدا کرده‌اند. حالا نیز مجموعه‌ای از توکن‌های غیرتعویضی مجله تایم با ارزش ۷۰,۰۰۰ دلار از سمت یک کاربر خریداری شده است که مبلغ بسیار بالایی است. ما در این مقاله، مجموعه توکن‌های غیرتعویضی این مجله و جنجال اخیر آن را به‌طور کامل خدمت شما بررسی کردیم. آیا شما نیز از طرفداران چنین توکن‌هایی هستید؟

Comments (0)
Add Comment