سناتور تگزاس «تد کروز» با انتخاب «بایدن» مخالفت شدیدی کرد

سناتور تگزاس «تد کروز» از افراد سرشناس و خبرساز اخیر است که در مقاله امروز قصد داریم به اخبار جنجالی اخیر آن بپردازیم و شما را با آن آشنا کنیم. اخیرا «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، «ساول عمروا» را به‌عنوان رئیس اداره کنترل ارزها انتخاب کرد. «عمروا» یکی از مخالفان سرسخت ارزهای دیجیتال است. حالا «تد کروز» سناتور تگزاس نیز با این انتخاب ضد رمز ارزی «بایدن» در انتخاب رئیس بخش کنترل ارز، مخالفتی شدید کرده است. با ما همراه باشید تا امروز این خبر جنجالی را بررسی کنیم.

سناتور تگزاس «تد کروز»

اخیرا آشکار شد که «تد کروز» سناتور سرشناس تگزاس، از دوست‌داران صنعت ارزهای دیجیتال است. وی اخیرا با تصویب «ساول عمروا» استاد حقوق دانشگاه کرنل از سمت «جو بایدن» برای رهبری دفتر کنترل ارزها (OCC)، مخالفت کرد. «کروز» در یک توییت کوبنده ادعا کرد که «عمروا» آماده است تا صنعت ارزهای دیجیتال را «به سمت فراموشی» سوق دهد. او گفت:

«نه‌تنها ‘ساول عمروا’، انتخاب ‘بایدن’ برای رهبری OCC یک تهدید برای اقتصاد مرسوم ما به‌شمار می‌رود، بلکه این استاد دانشگاه حقوق قصد دارد که ارزهای دیجیتال را به سمت فراموشی کامل نیز سوق دهد. ارزهای دیجیتال با مقررات دولتی حیاتی روبه‌رو است که آینده آن را تعیین می‌کند. بنابراین تصویب ‘عمروا’ برای چنین جایگاهی باید متوقف شود.»

این توییت سناتور تگزاس «تد کروز» نیز به‌تنهایی نظرات بسیاری را جلب کرده است. «عمروا» این ایده را که ارزهای دیجیتال می‌تواند امور مالی را دموکراتیزه کند، باور نداشت. وی ادعا می‌کرد که رشد این صنعت، نشانه‌ای از سیستم مالی ناکارآمد است.

سرنوشت خطرناک ارزهای دیجیتال در دولت «بایدن»

در دولت «ترامپ» OCC توسط «برایان بروکس» اداره می‌شد که از دوست‌داران ارزهای دیجیتال بود. او این جایگاه را پس از آنکه مأمور قانونی کوین بیس (Coinbase) شد، بدست آورد. «بروکس» همچنین به‌مدت کوتاهی، مدیرعامل بایننس آمریکا (Binance.US.) نیز بود. «عمروا» نیز به‌عنوان رقیب سرسخت بانک‌های بزرگ شناخته می‌شود. در یکی از توییت‌های اخیر، او به‌طور مشخصی جی پی مورگان را هدف گرفته است:

«داشتم با خودم فکر می‌کردم که آیا دنیا به جی پی مورگان (JPMorgan) نیاز دارد تا بزرگتر و قوی‌تر شود؟ خبرگزاری FirstFT: خرید عجولانه شرکت جی پی مورگان چیس، شلوغ‌ترین «جیمی دیمونز» در سال است.» از قضا، لابی ارزهای دیجیتال نیز طرف بانک‌های بزرگ است تا تصویب «عمروا» را متوقف کند. سرنوشت این تصویب بحث‌برانگیز بر این بستگی دارد که دموکرات‌های میانه‌رو با دستورکار نظارتی گسترده وی هم‌سو هستند یا خیر.

جمع بندی

سناتور تگزاس «تد کروز» از افراد خبرساز اخیر است که در مقاله امروز به آن پرداختیم و شما را با جنجالی‌ترین اخبار در رابطه با آن، آشنا نمودیم. اخیرا «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده، استاد دانشگاه حقوق، «عمروا» را به‌عنوان ناظر و رئیس دفتر نظارت بر ارزها تصویب کرده است. «عمروا» نیز از مخالفان سرسخت ارزهای دیجیتال است و این ارزها را به‌عنوان ناکارآمدی سیستم مالی در نظر می‌گیرد. سناتور تگزاس «کروز» نیز اخیرا با تصویب وی مخالفتی شدید کرده است. حالا نیز سرنوشت ارزهای دیجیتال به دست دموکرات‌هاست. ما امروز این خبر سرنوشت‌ساز را برای شما بررسی کردیم. پیش‌بینی شما از آینده ارزهای دیجیتال در آمریکا چیست؟

منبع: /https://thecryptobasic.com/2021/09/30/texas-senator-ted-cruz-strongly-opposes-bidens-anti-crypto-pick-saule-omarova-for-the-office-of-the-comptroller-of-the-currency-occ/

Comments (0)
Add Comment