ارز دیجیتال پولکا استارتر از انکوباتور استارتاپ خود رونمایی می‌کند

ارز دیجیتال پولکا استارتر از ارزهای پربحث اخیر است که قصد داریم امروز به این ارز و رونمایی جدید آن بپردازیم. پولکا استارتر اخیرا از جدیدترین انکوباتور استارتاپ خود رونمایی کرده است. نام این پروژه پرسروصدا نیز واندرهیرو است که آن را نوعی پروژه دخترانه پیش بینی می‌کنند. با ما همراه باشید تا این ارز دیجیتال و پروژه جدید آن را با جزئیات کامل بررسی کنیم.

ارز دیجیتال پولکا استارتر

پولکا استارتر (Polkastarter) یک لانچ‌پد غیرمتمرکز است. این پلتفرم اخیرا از اولین پروژه‌ای رونمایی کرد که به‌طور کامل از طرف نیروی سرمایه‌گذاری آن، آزمایشگاه پولکا استارتر (Polkastarter Labs) انکوبه می‌شود. واندرهیرو (WonderHero) یک بازی نقش‌آفرینی موبایل کسب درآمد است. این بازی به‌خوبی از راهنمایی و پشتیبانی پیش و پس از عرضه اولیه سکه برخوردار است. در عین حال نیز با استفاده از این بازی، شما به شبکه گسترده پولکا استارتر برای اهداف مختلفی از جمله بازاریابی، برندینگ و یا مقیاس‌پذیری، دسترسی دارید.

این لانچ‌پد برتر همچنین با شرکت سرمایه‌گذاری Morningstar Ventures نیز متحد است. لانچ‌پد پولکا استارتر تا به امروز به راه‌اندازی بیش از ۷۰ پروژه از جمله Ethernity Chain، EPNS، Wilder World و Thetan Arena، نیز کمک بسیاری کرده است. پولکا استارتر با انکوباتور استارتاپ خود نیز قصد دارد برای نویدبخش‌ترین پروژه‌های ارز دیجیتال، تمام ابزاری که برای موفقیت نیاز دارند را فراهم کند.

«دانیل استوکهوس» مدیرعامل و بنیان‌گذار ارز دیجیتال پولکا استارتر نیز آشکار کرد:

«زمانی که پروژه واندرهیرو را دیدیم، این پروژه همان پروژه مناسب با پتانسیل موردنظر ما بود. این بهترین زمان برای انتشار اولین پروژه انکوبه‌شده پولکا استارتر بوده است.»

وی افزود:

«سابقه این تیم به‌همراه چشم‌انداز آینده آن، ما را متقاعد کرد که این پروژه مناسب‌ترین گزینه است. این پروژه همچنین با آخرین ابتکارعمل ما که گیمینگ پولکا استارتر است، هم‌راستاست. ما هیجان‌زده‌ایم از آنکه این بازار هیجان‌انگیز را به کمک یکدیگر، رشد دهیم.»

همکاری پولکا استارتر برای یک پروژه جدید

«ایتان نگ» مدیرعامل واندرهیرو نیز گفته است:

«اینکه به‌عنوان اولین پروژه‌ای انتخاب شویم که به‌صورت رسمی انکوبه می‌شود، برای ما بسیار ارزشمند است. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا آستین‌های خود را بالا زده و مشغول کار با پولکا استارتر در آزمایشگاه‌های آن شویم.»

وی سپس نیز ادامه داد:

«حسی به من می‌گوید که این پروژه به یکی از بهترین تصمیماتی تبدیل خواهد شد که تابه‌حال گرفته‌ایم. همچنین این پروژه به واندهیرو نیز کمک می‌کند تا به یکی از پیشگامان فضای گیمینگ بلاک چین، تبدیل شود. ما کاملا به پولکا استارتر اعتماد داریم و خوشحالیم از آنکه آن‌ها را به‌عنوان شریک در کنار خود داشته باشیم.»

واندرهیرو حالا هم برای IOS و هم اندروید در دسترس است. این پلتفرم، گیمرها را قادر می‌سازد تا توکن‌های غیرتعویضی (NFT) کمیابی را بدست آورند که بتواند از طریق بازارهای جفت به جفت (P2P)، خریداری و یا معامله شود. بازیکنان همچنین می‌توانند در نبردهای نقش‌آفرینی نیز شرکت کرده و توکن‌هایی را برای بردن مبارزات، به‌دست آورند. واندرهیرو از طریق آزمایشگاه‌های ارز دیجیتال پولکا استارتر، راهنمایی‌های لازم، سرمایه‌گذاری‌های عملی و دسترسی به بازارسازها، آژانس‌ها، صرافی‌ها و دیگر سهام‌داران مربوطه را به‌دست می‌آورد. آزمایشگاه‌های پولکا استارتر نیز متعهد است که با استفاده از تیمی اجرایی با بیش از ۳۰ سال تجربه ترکیبی فناوری، به راه‌اندازی پروژه‌های دیفای و مقیاس‌پذیری آن‌ها کمک کند.

درباره ارز دیجیتال پولکا استارتر

پولکا استارتر، پروتکل کاملا غیرمتمرکزی برای راه‌اندازی ایده‌های جدید است. روند به‌کارگیری و دسترسی این صنعت به ما آن امکان را می‌دهد تا بهترین پروژه‌های جدید را در دارایی‌های دیجیتال و بلاک چین، ارائه دهیم. با پولکا استارتر، پروژه‌های غیرمتمرکز می‌توانند آگاهی را افزایش دهند، انجمنی وفادار را بسازند و همچنین پشتیبانی بلندمدتی را دریافت کنند. کاربران این پلتفرم نیز می‌توانند در یک محیط ایمن و سازگار شرکت کرده و از دارایی‌ها، هم در استاندارد ERC20 کنونی و هم فراتر از آن، استفاده کنند.

درباره واندرهیرو

واندرهیرو یک بازی نقش‌آفرینی موبایل کسب درآمد است که گیمرها در آن می‌توانند NFTهای کمیابی را به‌دست آورده و آن‌ها را در بازار جفت به جفتی، بفروشند. این تیم، به شکل‌دهی جامعه‌ای متعادل باور دارد که در آن بازیکنان از سطوح مختلف، می‌توانند برای یکدیگر، فرصت‌های درآمدزایی خوبی را فراهم آورند و در عین حال نیز از بازی خود، لذت ببرند. واندرهیرو از سمت تیم استلار (stellar) هدایت می‌شود که تجربه رهبری با کار در یکی از ۲۰ صرافی برتر ارزهای دیجیتال و همچنین بیش از ۱۰ سال تجربه ترکیبی در فضای گیمینگ را داراست.

برای اطلاعات بیشتر درباره واندهیرو می‌توانید به سایت زیر نیز مراجعه کنید:

https://swiy.io/WonderHeroIntro

جمع‌بندی

ارز دیجیتال پولکا استارتر از ارزهای جنجالی این روزهای دنیای ارزهای دیجیتال است که در مقاله امروز به آن و رونمایی جدید آن، پرداختیم. این ارز دیجیتال اخیرا با یکی از پروژه‌های گیمینگ جالب همکاری خوبی را راه انداخته است. هر دوی این پروژه‌ها هدف دارند که بتوانند فرصت‌های بهتری را برای کسب درآمد گیمرها از بازی‌های موردعلاقه خود، ایجاد کنند. با همکاری این دو پروژه، گیمرها می‌توانند به‌راحتی با بازی‌های خود، توکن‌های غیرتعویضی کمیاب و جالبی را به‌دست آورند و سپس آن‌ها را در بازارهای مخصوص، بفروشند.

منبع: https://swiy.io/WonderHeroIntro

Comments (0)
Add Comment