پلتفرم دیجیتالی Idexo حالا ۳.۳۵ میلیون دلار بودجه را تأمین کرده است

پلتفرم دیجیتالی Idexo از پلتفرم‌های برتر دیجیتالی است که اخیرا نیز دست به اقدامی جنجالی زد و در مقاله امروز قصد داریم که به آن بپردازیم. این پلتفرم دیجیتالی حالا توانسته است که با پایان دور فروش توکن­های خود، حدود ۳.۳۵ میلیون دلار بودجه را تأمین کند. این رویداد فروش موفقیت‌آمیز نیز درست پیش از راه‌اندازی استخرهای استیکینگ و سرمایه‌گذاری پاداش تتر این پلتفرم در تاریخ ۵ام اکتبر بوده است. با ما همراه باشید تا امروز این پلتفرم برتر و اقدام اخیر آن را بررسی کنیم.

پلتفرم دیجیتالی Idexo

پلتفرم Idexo حالا از اعلام به پایان رسیدن رویداد تولید توکن خود به‌صورت کاملا پنهانی در اواخر سپتامبر ۲۰۲۱، بسیار هیجان‌زده است. این رویداد موفقیت‌آمیز دقیقا چند روز پس از پایان فروش موفق راه‌اندازی عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز (IDO) این پلتفرم بود. طی این فروش موفق، Idexo موفق شد که نزدیک به ۸۰۰,۰۰۰ دلار بودجه را جمع‌آوری کند. تا به امروز، این پلتفرم حدود ۳.۳۵ میلیون دلار را تنها از طریق فروش توکن‌ها و پیش از راه‌اندازی هر امکانات دیگری، به‌دست آورده است.

این پلتفرم دیجیتالی در حقیقت یک پشته فناوری است. این پشته، به کارآفرینان خلاق، قدرت ساخت اپلیکیشن‌های خلاقانه را در صنعت می‌دهد. حالا نیز همین پلتفرم، دو رویداد چشمگیر فروش توکن را به‌سرعت به پایان رسانده است. در رویداد اول، تیم این پلتفرم، عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکزی را سازماندهی کرد. این تیم قصد داشت که از طریق این عرضه اولیه، توکن داخلی خود را به فروش رساند که همین امر توانست نزدیک به ۸۰۰,۰۰۰ دلار را برای پلتفرم دیجیتالی Idexo به‌دست آورد. رویداد بعدی نیز دقیقا چند روز بعد از آن بود. آن‌ها توانستند که حتی بودجه بیشتری را تنها از طریق برگزاری یک رویداد تولید توکن از طریق «راه‌اندازی مخفی» کسب کنند.

پلتفرم Idexo و امکانات جالب آن

هر دو فروش توکن گفته‌شده، مهر تأییدی بر آن بود که افراد به چیزی که Idexo به آن‌ها ارائه می‌دهد علاقه بسیاری دارند. همه افراد می‌توانند از طریق این رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن (API)، امکانات توکن‌های غیرتعویضی (NFT) و بازار آن را با اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های خود و تنها از طریق چند خط کد، ادغام کنند.

توکن داخلی این پلتفرم نیز $IDO نام دارد. این توکن، مکانیسمی را برای تشویق تیم اصلی و تحریک توسعه جامعه نقشه راه، ارائه می‌دهد. حداکثر عرضه این توکن نیز ۱۰۰ میلیون است. از این مقدار، ۵.۵ میلیون آن، عرضه در گردش اولیه توکن را می‌سازد. به‌علاوه، توکن IDO ارزش بازار گردش اولیه ۲.۲ میلیون دلاری یا بهتر بگوییم، ارزش بازار نقدشده ۴۰ میلیون دلاری نیز دارد.

توکن IDO، به‌دنبال رویداد تولید توکن موفقیت‌آمیز این پلتفرم، انتشار ماهیانه‌ای بین ۱.۸% تا ۳.۵% را خواهد داشت. نزدیک به ۶۰ میلیون توکن نیز تا جولای سال ۲۰۲۳ در میان کاربران، توزیع خواهد شد. توکن‌ها نیز توزیع می‌شوند تا بتوانند شرکای فروش را به راه بیاندازند. قراردادهای واگذاری نیز برای مقادیر فروش خصوصی، راه‌اندازی می‌شوند. دیگر توزیع توکن‌ها نیز در راستای توکنومیکس IDO، منتشر خواهند شد. آمار توکن IDO نیز به‌راحتی از طریق سایت‌های معتبری همچون CoinGecko، Coinmarketcap، LunarCRUSH و دیگر سایت‌ها، در دسترس است. معامله توکن پلتفرم دیجیتال Idexo نیز در صرافی یونی سواپ (Uniswap) امکان‌پذیر است.

اعضای انجمن این پلتفرم نیز می‌توانند مشتاق به راه‌اندازی استخرهای استیکینگ عمومی باشند که دارای تتر (USDT) هستند. این استخرها از تتر به‌عنوان توکن‌های پاداش خود استفاده کرده و در ۵ام اکتبر نیز آغاز به کار می‌کنند. دارندگانی که توکن IDO خود را استیک کنند، با توزیع و تقسیم پاداش، تتر دریافت خواهند کرد. تتر نیز استیبل کوین پیشرو جهان است. همچنین باید گفت که میزان تتر دریافتی شما، به تتر تولیدی پروژه از جریان‌های هزینه‌ای مختلف، بستگی دارد. پس از آن نیز به‌سرعت یک نوع از استخرهای دیگر از سوی این پلتفرم به شما عزیزان عرضه می‌شود.

این استخرها نیز استخرهای استیکینگ مستقیم هستند. کاربران می‌توانند در این استخرها، در جهت مشخصی از نقشه راه، استیک کنند. همچنین آن‌ها پاداش‌های تتر بیشتری را نیز به‌دست خواهند آورد اگر آدرس و جهت انتخابی آن‌ها به درستی پیش رفته و عمل کند. در مقابل نیز اگر جهت آن‌ها به‌خوبی عمل نکند، پاداش کمتری دریافت می‌کنند. به‌علاوه، تمام استیک‌کنندگان نیز NFTای را دریافت خواهند کرد که به آن‌ها امکان دسترسی به امکانات بسیار دیگری را می‌دهد.

درباره پلتفرم دیجیتالی Idexo

پلتفرم Idexo، به سادگی و تفریح، ارزش می‌دهد. ما قصد داریم تا به افراد خلاق، قدرت ساخت اپلیکیشن‌های خلاقانه را در صنعت بدهیم. این کار را نیز از طریق تسهیل پیچیدگی دو حوزه اصلی انجام می‌دهیم: ۱)محصولات حمل‌ونقل؛ که پیچیدگی اقتصادی و فنی آن‌ها را از طریق SDK/API و قدرت محاسبه خود، کاهش می‌دهیم. ۲)گسترش انجمن؛ که آن را نیز از طریق کیت توسعه انجمن (CDK) خود انجام خواهیم داد.

جمع‌بندی

پلتفرم دیجیتالی Idexo از پلتفرم‌های مهم این زمینه است که در مقاله امروز به این پلتفرم و اقدام جنجالی اخیر آن پرداختیم و جزئیات آن را بررسی کردیم. این پلتفرم، با توانایی و امکانات فراوانی که دارد، به شرکت‌ها و کارآفرینان خلاق، قدرت ساخت برنامه‌های موردنظر آن‌ها را می‌دهد. این پلتفرم اینجاست، تا پیچیدگی‌های بی‌مورد را برای شما آسان‌تر کند. همچنین با استفاده از این پلتفرم، می‌توانید به استخرهای سود و پاداش بیشتری نیز دسترسی داشته باشید که موجب درآمدزایی بسیار بیشتر شما می‌شوند. این پلتفرم، اخیرا دو رویداد جمع‌آوری بودجه را نیز به‌خوبی پشت سر گذاشته است. ما امروز این پلتفرم دیجیتالی و اقدام موفقیت‌آمیز اخیر آن را بررسی نمودیم.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/05/idexo-raises-3-35m-in-token-sales-before-launch-usdt-rewarding-staking-pool-launches-october-5/

Comments (0)
Add Comment