ارز دیجیتال هوو حالا توکن هوو را به‌عنوان وثیقه به شبکه خود اضافه می‌کند

ارز دیجیتال هوو از ارزهای مهمی بوده که شناختن آن برای تمام علاقه‌مندان به این زمینه ضروری است. ما در مقاله امروز قصد داریم خبر مهم اخیر در رابطه با این ارز دیجیتال را بررسی کنیم. در حقیقت، ارز هوو (Hoo) حالا توکن هوو را به شبکه خود افزوده است. این ارز دیجیتال، توکن هوو را به ‌عنوان وثیقه به سیستم وام‌دهی خود، اضافه کرده است. کاربران از این به بعد قادرند که با استفاده از همین توکن، به‌راحتی از این شبکه وام بگیرند. با ما همراه باشید تا این ارز دیجیتال و کارکرد جدید توکن آن را با جزئیات کامل بررسی کنیم.

ارز دیجیتال هوو

ارز هوو (Hoo) یکی از پلتفرم‌های خدمات دارایی بلاک چین پیشرو در جهان است. این ارز دیجیتال، حالا در ۱۳ام اکتبر، آخرین اعلامیه شبکه خود را صادر کرد. این اعلامیه مبنی بر آن بود که شبکه هوو،‌ ارز دیجیتال و توکن خود را به‌عنوان دارایی در گرو می‌پذیرد. این بدان معناست که شما می‌توانید توکن هوو را در سیستم وام‌دهی با وثیقه هوو، در گرو بگذارید و به‌راحتی از آن وام بگیرید.

کاربران حالا می‌توانند ارز دیجیتال هوو را به‌عنوان سپرده در گرو وام و برای عملیات وام‌دهی بعدی، به «کیف پول» خود انتقال دهند. همچنین باید بدانید که نرخ وثیقه هوو در حال حاضر، ۵۵ درصد است. هم‌زمان، پیش از دسامبر ۳۱، کاربرانی که دارایی هوو خود را به‌عنوان وثیقه در گرو شبکه گذاشته باشند، می‌توانند هرساله کوپن کاهش بهره‌ای تا ۱۰.۹۵% نیز به‌دست آورند.

توکن ارز دیجیتال هوو

بر اساس آنچه که در اپلیکیشن ارز دیجیتال هوو نشان داده می‌شود، وام وثیقه کنونی هوو از ۱۶ نوع دارایی پشتیبانی می‌کند که تمام آن‌ها قابل وام‌دهی هستند. همچنین این ارز دیجیتال علاوه بر دارایی‌های رمزگذاری‌شده جریان اصلی، شامل دارایی‌های دیگری از جمله: PAX، BTM، DOT، FIL و غیره نیز می‌شود. این بدان معناست که کاربران دارای توکن هوو، می‌توانند ۱۶ نوع از دارایی‌های رمزگذاری‌شده را از طریق «وام وثیقه» این پلتفرم، وام بگیرند.

شخصی که مسئول تجارت هوو بوده نیز گفته است که حالا افراد می‌توانند از توکن هوو به‌عنوان وسیله‌ای برای گرفتن وام با وثیقه، استفاده کنند. هدف این امر نیز آن است که سناریوهای این اپلیکیشن را گسترش داده، ارزش این توکن را بیشتر کرده و به دارندگان توکن هوو نیز کمک کنند، تا گزینه‌های سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشند.

همچنین ما کاملا متوجه هستیم که سناریوی کنونی اپلیکیشن هوو علاوه بر سیستم وام‌دهی با وثیقه آن که تازه راه‌اندازی شده است، به دیگر اهداف مهمی نیز دست یافته است. این سناریو توانسته است که تعدادی از خطوط تجاری مهم را همچون: Spot، HooPool، Hoo Labs و همچنین امتیازات کاربران VIP، باموفقیت، اجرا کند.

علاوه بر دستاوردهای گفته‌شده و مهم ارز دیجیتال هوو، هوو گلوبال (Hoo Global) همچنین در می امسال توانست زنجیره هوشمند هوو (HSC) را راه‌اندازی کند. در حقیقت توکن هوو یک دارایی داخلی بر روی این زنجیره است که نه‌تنها به‌عنوان سوخت یا گاز درون زنجیره‌ای عمل می‌کند، بلکه کاربرد مهم‌تر دیگری نیز دارد. این توکن همچنین زنجیره را قادر می‌سازد تا معملات را با هر پروژه‌ای که بر روی آن وجود دارد، شکل دهد. بدین ترتیب نیز موجب بالا رفتن نقدینگی کلی توکن هوو می‌شود.

گروه ارز دیجیتال Hoo

گروه هوو (Hoo Group) در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. این گروه پس از گذشت سه سال از توسعه خود، صرافی ارز دیجیتال پیشروی دنیا را به وجود آورد. علاوه بر آن، تجارت این گروه، تمام اکوسیستم بلاک چین را با بیش از مجموعا ۲.۴ میلیون کاربر و ۱۲۰ کشور و منطقه در سرتاسر جهان، تحت پوشش خود قرار داده است.

گروه هوو تا به اینجای کار، ماتریس تجاری محصول کاملی را با خدمات زیست‌محیطی بهتری ساخته است. تجارت‌های اصلی آن نیز شامل OTC، اسپات، فیوچرز، توکن هوو، وام با وثیقه، درآمد هوو، استخر هوو، هوو سوآپ، کاستدی هوو، سرمایه‌گذاری هوو، استخراج ارز دیجیتال هوو و گزینه‌های بسیار مهم دیگری می‌شود.

شایان ذکر است که از ماه آگوست امسال، گروه هوو در دبی نیز مستقر شده است. این نیز بدان دلیل است که بتواند تجارت‌های مربوط به دارایی‌های ارز دیجیتال و بلاک چین را تحت چارچوب مطابقت با نظارت داخلی، مدیریت کند.

بر اساس گفته‌های مسئول گروه هوو در دبی، این گروه هم‌اکنون در حال ترویج همکاری خود با دولت‌ها و شرکت‌های محلی است. هوو با تکیه بر زیرساخت‌های محیط‌زیستی صنعت بلاک چین کامل و همچنین منابع تحقیقاتی صنعتی و فناوری خود، می‌تواند اقدامات بسیاری را انجام دهد. این پلتفرم بدین ترتیب، با دولت‌ها و شرکت‌های محلی همکاری می‌کند تا توسعه فناوری و اپلیکیشن بلاک چین خود را در این منطقه، ترویج دهد.

جمع‌بندی

ارز دیجیتال هوو از ارزهای دیجیتال برتری است که در مقاله امروز به آن پرداختیم. این ارز دیجیتال در حال حاضر تنها بیش از یک پلتفرم ساده است. هوو حالا یک صنعت بلاک چین جامع و کامل با زیرساخت‌های محیط‌زیستی، تحقیقات و توسعه فناوری، تحقیقات صنعتی و دیگر موارد است. تمام این موارد از رشد محلی اپلیکیشن‌ها و فناوری بلاک چین، پشتیبانی می‌کنند.

پلتفرم گروه هوو نیز سرانجام ارزش خود را در سناریوهای بیشتری نشان خواهد داد. چراکه توسعه محیط‌زیستی گروه هوو به تسهیل سرعت گسترش این پلتفرم به جهان، ادامه خواهد یافت و شامل طیف گسترده‌تری از زمینه‌ها و رشته‌ها خواهد شد.

شما نیز با استفاده از هوو به ‌عنوان پلتفرم اول خود، همه چیز را خواهید داشت. به‌علاوه می‌توانید از پیشنهادات این ارز دیجیتال نیز بهره ببرید. شما می‌توانید این ارز دیجیتال و تیم آن را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کرده و آخرین خبرهای آن را به‌دست آورید.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/15/hoo-adds-hoo-token-as-a-pledged-asset-into-hoo-collateral-loan/

Comments (0)
Add Comment