بهترین پلتفرم سهام گذاری دیجیتال کدام است؟

بهترین پلتفرم سهام گذاری دیجیتال از موضوعات مهم است. در این مقاله می‌خواهیم بررسی کنیم که چطور می‌توان بهترین پلتفرم مالی غیرمتمرکز را برای سهام گذاری ارزهای دیجیتال، انتخاب کرد.

بهترین پلتفرم سهام گذاری دیجیتال

تمام بلاک چین‌ها از بیت کوین گرفته تا ارز ترون، همه و همه یک چیز مشترک دارند: معاملات آن‌ها باید تأیید شود. روند تأیید معامله بیت کوین که یکی از محبوب‌ترین بلاک چین‌هاست، از روشی استفاده می‌کند که به آن اجماع اثبات کار (PoW) گفته می‌شود. این روش، روشی انرژی‌بر است.

همین انرژی‌بر بودن و ظهور تقاضای بسیار برای داشتن اقتصاد جهانی سبز که به نفع محیط زیست باشد، موجب به وجود آوردن دومین روش تأیید معاملات شد. این روش هم اثبات سهام (PoS) نام دارد و به روشی بسیار محبوب، تبدیل شده است. اثبات سهام برخلاف اثبات کار، مکانیسم اجماعی است که به سهام‌گذاران، فرصت تأیید معاملات را در عوض یک پاداش می‌دهد. این مکانیسم به‌علاوه به تصمیمات مهم نیز رأی می‌دهد.

برای آنکه بتوانید درآمد بیشتری از سهام‌گذاری ارزهای دیجیتال داشته باشید، باید به فکر کار کردن بر روی یک پلتفرم دیفای مناسب باشید. اما چطور می‌توان بهترین پلتفرم سهام گذاری دیجیتال را انتخاب کرد؟ ما در ادامه، برخی از نکات مفید را به شما ارائه می‌دهیم که می‌تواند در انتخاب بهترین پلتفرم برای سهام‌گذاری در ارزهای دیجیتال، به شما کمک کند.

نگاهی نزدیک‌تر به سهام‌گذاری و نحوه کار آن

سهام‌گذاری ارزهای دیجیتال در امورمالی غیرمتمرکز، در حقیقت روندی از قفل کردن کوین‌های خود در یک بلاک چین اثبات سهام، برای کمک به تأیید معاملات است. سهام‌گذاری همچنین به ایمن کردن شبکه و حاکمیت آن نیز کمک می‌کند. به‌عنوان تشویق نیز شما با بخشی از هزینه معامله یا کوین‌های جدید و بر اساس مدلی که پلتفرم موردنظر شما از آن استفاده می‌کند، پاداش می‌گیرید.

اگرچه‌که شما می‌توانید ارزهای دیجیتال موردنظر را خود به تنهایی نیز سهام‌گذاری کنید، اما لجستیک‌ها احتمالا این کار را برای شما دشوارتر می‌کنند. برای مثال، برای بسیاری از افراد، دشوار است که کامپیوترهای خود را بدون خاموش کردن آن‌ها، راه بیاندازند. همچنین، اگر کوین‌های شما چند عدد بیشتر نباشند، مقدار پاداشی که می‌گیرید نیز احتمالا پایین خواهد بود.

به همین دلیل فکر خوبی است که با یک شبکه دیفای خوب برای سهام‌گذاری ارزهای دیجیتال، کار کنید. این پلتفرم‌ها، سهام شرکت‌کنندگان مختلف را با هم جمع می‌کنند، شانس ساخت بلاک‌های جدید را افزایش می‌دهند و آن‌ها را به زنجیره‌ها نیز اضافه می‌کنند.

نکاتی برای انتخاب بهترین پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز برای سهام‌گذاری ارزهای دیجیتال

در این قسمت می‌خواهیم نکاتی برای انتخاب بهترین پلتفرم سهام گذاری دیجیتال را به شما ارائه دهیم. برای افرادی که دارای ارزهای دیجیتال هستند، سهام‌گذاری به‌عنوان روشی عالی برای ساخت جریان درآمدزایی جدید، به‌شمار می‌آید. به همین دلیل بسیار مهم است تا با بهترین پلتفرم دیفای کار کنیم. در این قسمت می‌خواهیم نکات کاربردی در انتخاب بهترین این پلتفرم‌ها را برای شما لیست کنیم:

  • کاربرد آسان

همان طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، روند سهام‌گذاری می‌تواند بسیار پیچیده باشد. این نیز به‌دلیل لیست بلندی از لجستیک‌هاست که سهام‌گذاران باید آن را به‌خوبی بفهمند. با این وجود، یک پلتفرم دیفای خوب، باید پلتفرمی با کاربرد آسان باشد که به شما اجازه بررسی کوین‌های ارائه‌شده را بدهد و تصمیمات درست را نیز به‌آسانی برای شما بگیرد.

  • امنیت بالا برای سکه‌های کاربران

شنیدن مواردی از هک که موجب از دست دادن میلیون‌ها کوین به ارزش میلیون‌ها دلار در استخرها شده باشد، خیلی هم غیرعادی نیست. بنابراین شما باید امنیت استخر موردنظر خود را بررسی کنید تا از آن مطمئن شوید که می‌تواند به‌خوبی از سکه‌ها و دستاوردهای شما محافظت کند. بهترین پلتفرم سهام گذاری دیجیتال می‌تواند چنین کاری را به‌خوبی برای شما انجام دهد.

برای بررسی امنیت یک پلتفرم نیز این می‌تواند فکر خوبی باشد تا بازخوردهای مشتریان پیشین یک پلتفرم را بخوانید تا ببینید که آن‌ها پس از استفاده از پلتفرم، چه نظری داشته‌اند. حتی زمانی که افراد بازخوردهای مثبتی را ارائه داده‌اند، همچنان بیشتر بخوانید تا تمام تلاش خود را بکنید برای آنکه بفهمید این پلتفرم برای شما بهترین انتخاب است.

  • برخورداری از خدمات و محصولات بسیار

برای بهینه‌سازی کاربرد یک پلتفرم، تنها آن پلتفرمی را انتخاب کنید که خدمات موردعلاقه دیگری را نیز به شما ارائه دهد. برای مثال، یک پلتفرم دیفای که به‌علاوه خدمات وام‌دهی را نیز به شما ارائه می‌دهد، می‌تواند بسیار کاربردی باشد. مخصوصا اگر به قرض‌گیری سرمایه‌ای پایین‌تر از مقدار بانک‌های مرسوم نیاز داشته باشید.

موفقیتی که می‌توانید از سهام‌گذاری ارزهای دیجیتال به‌دست آورید، به پلتفرم دیفایی که انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. یکی از بهترین پلتفرم‌های دیفای حال حاضر مطابق با نکاتی که در این قسمت برای شما ارائه دادیم، پلتفرم مانترا دائو (Mantra Dao) است.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/08/30/how-to-select-the-best-decentralized-finance-platform-for-crypto-staking/

Comments (0)
Add Comment