رأی گیری شیبا اینو در توییتر انجام و به اتمام رسید

رأی گیری شیبا اینو اخیرا در توییتر به راه افتاده است. این یک رأی گیری بزرگ دیگر برای ارز دیجیتال شیبا اینو است. مدیرعامل بزرگ‌ترین زنجیره سینمایی و تئاتری دنیا، AMC، رأی گیری درباره این ارز را در صفحه توییتر خود انجام داد. این مدیرعامل در صفحه خود این سوال را پرسید: «آیا AMC باید ارز شیبا اینو را بپذیرد؟»

رأی گیری شیبا اینو

بزرگ‌ترین زنجیره سینما و تئاتر جهان، AMC، اخیرا دست به اقدامی زد که انجمن ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) را هیجان‌زده کرد. زنجیره AMC، اخیرا ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین (Bitcoin)، اتریوم (Ethereum)، لایت کوین (Litecoin) و دوج کوین (Dogecoin) را به‌عنوان روش‌های پرداختی خود پذیرفته بود. حالا این زنجیره از کاربران پرسید که آیا باید ارز شیبا اینو را هم بپذیرد یا خیر.

«آدام آرون» مدیرعامل سینماهای AMC، رأی گیری مهمی را برای دنبال‌کنندگان صفحه توییتر خود به راه انداخت. «آرون» در رأی گیری خود، یادآوری کرد که کارت‌های هدیه AMC را می‌توان با استفاده از ارزهای دیجیتال هم خریداری کرد. او گفت که بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، به‌زودی به‌عنوان روش‌های پرداختی در این شبکه پذیرفته می‌شوند.

در رأی گیری شیبا اینو، «آرون» از دنبال‌کنندگان خود در رابطه با پذیرش ارز دیجیتلا شیبا اینو به‌عنوان یکی از روش‌های پرداختی خود، پرسید. توییت وی بدین شرح بود:

«رأی گیری شماره ۲ توییتر: همانطور که می‌دانید، حالا شما می‌توانید کارت‌های هدیه AMC را با استفاده از ارزهای دیجیتال خریداری کنید. گروه ما در حال نوشتن کدهای این عملکرد است. پس به‌زودی می‌توانیم پرداخت‌های آنلاین به‌صورت بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و دوج کوین را از میان دیگر گزینه‌ها، بپذیریم. آیا باید ارز دیجیتال شیبا اینو را هم به این گزینه‌ها اضافه کنیم؟»

انجمن ارز دیجیتال شیبا اینو بدون شک علاقه زیادی به رأی‌گیری این چهره برجسته نشان داده است. سینماهای AMC تاکنون پیشرفت فوق‌العاده‌ای در پذیرش و به‌کارگیری ارزهای دیجیتال داشته‌اند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/29/another-big-poll-for-shiba-inu-worlds-largest-theater-chain-amc-ceo-adam-aron-takes-poll-on-twitter-should-amc-accept-shib/

Comments (0)
Add Comment