پلن رمز ارز می‌تواند آزادی مالی و استقلال در سرمایه گذاری را محقق کند

پلن رمز ارز یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در زمینه ارزهای دیجیتال است که به شما کمک می‌کند تا سود بیشتر و در عین حال ضرر بسیار کمتری را تجربه کنید. حتما شما هم مانند بیشتر افراد دنبال سود بیشتر و موفقیت روز افزون هستید. اما با وضعیت محدود و بسته‌ی مالی دولت‌ها و بانک‌های دولتی موجود در جهان واقعی شاید این امر به نظر محال بیاید. حتی اگر بدست آوردن بیشترین سود مالی در جهان کنونی محال نباشد، می‌توان گفت که زحمت بسیار زیادی می‌برد. حالا امروز اینجاییم تا به شما بگوییم که بالاخره راهی برای آزادی افراد از نظر مالی، بوجود آمده است.

آزادی مالی با پلن رمز ارز!

حتما تا به حال از والدین خود شنیده‌اید که «پول که علف خرس نیست!» البته که این ضرب المثل اشتباه نیست. چرا که بیشتر مردم هر روز هفته را سخت کار می‌کنند تا بتوانند نانی برای خوردن داشته باشند و چراغ خانه خود را روشن نگه دارند.

حال اگر شما کسب و کار خود را، چه آنلاین و چه آفلاین داشته باشید، پس قطعا می‌دانید که چقدر وقت و انرژی بیشتری از یک کار روزمره و عادی از شما می‌گیرد. البته همین موارد هم باعث می‌شود که همیشه توقع یک کار بسیار سخت را داشته باشید. همچنین موجب می­شود که در مواجه با یک کار راحت که در آن تنها  به توانایی بیخیالی، استراحت و هیچ کاری انجام ندادن نیاز دارید، سریعا گارد بگیرید!

قطعا نمی‌توانید باور کنید همچین کاری وجود داشته باشد. این در حقیقت «زیادی خوب است برای آنکه بتوان آن را باور کرد.» البته وجود این گارد هم آنقدرها بی دلیل نیست. در واقع این گارد از شما در برابر حرص و طمع دیگران و حتی حرص و طمع خودتان محافظت می‌کند.

حالا جدا از تمام موارد بالا یک مشکل بزرگ‌تر نیز وجود دارد. مشکلی که بدست این سیستم قابل حل است.

از آنجایی که ما از زمان کودکی خود یاد گرفته‌ایم که پول علف خرس نیست، یک نفر باید برای بدست آوردن پول زیاد سخت هم کار کند و از این قبیل موارد، پس اگر ناخودآگاه با فرصتی مناسب روبرو شدیم که نیازی به کار کردن ما ندارد، راهی برای تخریب آن فرصت پیدا می‌‌کنیم. در همچین شرایطی، می‌توانم ضمانت کنم که بیشتر مردم راه‌هایی برای مقابله با سیستم جامعه پیدا می‌کنند.

می‌توانید زمان نسبتا زیادی را صرف کنید و یا در بهترین حالت از ایده دیگران استفاده کنید و در کار خود از آن استفاده کنید. به جای این کارها می‌توان بر روی صندلی خود نشست و در زمینه رمز ارزها به صورت اصولی فعالیت کنید. در این زمینه می‌توانید به سود و درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.

پلن رمز ارز از زبان متخصصان

«دن هولینگز» متخصص تجارت رمز ارز، رویکردی برای رمز ارز ارائه داده است که شاید فقط به یک بلیط خلاصه شود. بلیطی که می‌توان از این طریق به سود و درآمد بسیار مناسبی دست پیدا کرد. او چندین سال قبل را صرف آن کرده است که کد رمز ارز را بشکند تا بتواند درآمد مجهولی در‌آورد. وی نام این حرکت را پلن کریپتو می‌گذارد.

پلن ارز دیجیتال یک استراتژی HODL نیست. یک رویکرد کم بخر و بالا بفروش هم نیست. در حقیقت پلن ارزهای دیجیتال شما را اصلا مجبور به آن نمی‌کند که به دنبال سکه‌های جادویی باشید که ناگهان  فوق‌ العاده ارزشمند می‌شوند.

بلکه در عوض پلن ارزهای دیجیتال فقط از یک ویژگی خیلی جالب بازار رمز ارز استفاده می‌کند. این ویژگی نیز همیشه آنجا بوده است و همیشه هم خواهد ماند. آن هم به شکلی که توسط اصول اساسی پشتیبانی شود.

پلن رمز ارز چیست؟

اگر بخواهیم ساده بگوییم در استفاده از پلن رمز ارز اصلا مهم نیست که بازار ارز پایین، بالا یا یک طرفی برود. پلن رمز ارز بدون توجه به تمامی اینها و برخلاف تمامی روش‌های موجود دیگر عمل می‌کند. چرا که این برنامه به یک بازار بی پروا بستگی ندارد. بلکه در عوض احتمال قرارگیری شما در برابر ریسک‌ها را نیز به طرز چشم‌گیری کاهش می‌دهد. به طور کلی این بهترین زمان برای ظهور پلن رمز ارز بود و زمان بهتری از این نمی‌توانست معرفی شود. چرا که امروزه رمز ارز کم کم در همه جا حضور خواهد داشت. این پدیده در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین صنایع فعال در اقتصاد بین الملل است. در آینده‌ای نزدیک، رمز ارز حتی در جاهایی خواهد بود که فکرش را هم نمی‌کنید. همین امر باعث می‌شود که اصول اساسی این بازی حتی قوی‌تر هم بشوند.

پلن رمز ارز و اهمیت زمان سنجی

حقیقت آن است که بیشتر مردم دوست ندارند راجع به اهمیت زمان سنجی صحبت کنند. شاید به این دلیل باشد که این تنها چیزیست که نمی‌توانید بر روی آن تاثیری بگذارید. شما در زمان درست یا در مکان درست هستید یا نیستید. جز این احتمالات چیز دیگری وجود ندارد. حالا اگر نباشید چه اتفاقی می‌افتد؟ در این صورت حتی اگر تمام کارها را هم درست انجام دهید باز هم فرصت به راحتی از دست شما می‌رود.

برای مثال اگر شما زمانی که برند اپل عمومی شد آن دور و برها بودید یک عالمه از سهام آنها را می‌خریدید و آنها را برای تمام این مدت نگه می‌داشتید قطعا پولدار می‌شدید.‌ این پدیده فقط بخاطر آن است که کار درست را در زمان درست و در جای درست انجام می‌دادید.

بگذارید اهمیت زمان و پلن رمز ارز را با یک مثال دیگر برایتان توضیح دهم. من همچنین راجع به افرادی هم شنیده‌ام که ماینینگ BTC را خیلی وقت پیش در کامپیوترهای شخصی خود راه اندازی کردند،. مثلا در سال‌های ۲۰۱۱ یا همان حدود این افراد فعالیت می‌کردند. آنها در حال حاضر میلیونر هستند! یا حتی برعکس آن نیز ممکن است کیف پول‌های رمز ارز خود را از دست داده باشند و حالا فقط یک داستان جذاب برای تعریف کردن داشته باشند.

افرادی هم وجود دارند که اولین روند صعود بزرگ رمز ارز سال ۲۰۱۷ را در هوا قاپیدند. اگر شما هم زودتر از این وارد عرصه می‌شدید الان حتما یک عالمه پول داشتید.

این کار فقط به این دلیل هوشمندانه است که زمان سنجی آن درست بوده است.. بعد از چندین ماه، انجام همان کار، ممکن است اصلا هم هوشمندانه نباشد. به همین دلیل بسیاری از مردم راه سخت را یاد گرفته‌اند. حالا نیز ما با یک روند صعودی دیگر روبه‌رو هستیم و این یکی هم باز به پایان می‌رسد.

در نهایت می‌توان گفت که دنیای ارزهای دیجیتال پر از تلاطم و نوسان است. ۹۹.۹% از مردم اگر تلاش کنند که با آن تجارت کنند و یا آن را نگه دارند، باز هم آن را به راحتی از دست می‌دهند.

این همان دلیلی است که پلن رمز ارز خیلی خوب عمل خواهد کرد! چرا که به وسیله پلن رمز ارز، هیچ بی نظمی و اختلالی دیگر به شما نخواهد رسید و بر روی شما تاثیر نمی‌گذارد. بلکه به جای آن، شما سود می‌کنید و بقیه بازار را به حال خود رها می‌کنید که مراقب خودشان باشند.

جمع بندی

پلن رمز ارز دقیقا همان برنامه‌ای است که برای یک سود بهتر در دنیای ارز دیجیتال به آن نیاز دارید. تجارت و کسب و کار در دنیای ارزهای دیجیتال شاید یکی از راحت‌ترین و در عین حال ریسک پذیر ترین کارها باشد. این تجارت کاری می‌کند که به راحتی و با نشستن و پا روی پا انداختن بتوانید از آن سودهای کلانی به دست آورید و در زمانی کوتاه، میلیون‌ها پول در حساب خود داشته باشید. اما این عرصه همانقدر که راحت است به هوش بالا هم نیاز دارد و در صورت یک لحظه غفلت می‌تواند تمامی زحمات شما را از بین ببرد. دن هولینگز یکی از متخصصین رمز ارزها با معرفی یک رویکرد جدید به نام پلن رمز ارز برای شما فضایی امن در میدان تجارت رمز ارزها پدید می‌آورد. شما با استفاده از پلن کریپتو، دیگر پولی از دست نخواهید داد و فقط سود می‌کنید. نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment