بازار توکن APENFT و ثبت نام آن را از دست ندهید

بازار توکن APENFT حالا در حال برگزاری ثبت نام خود است. در حقیقت پیش ثبت نام این بازار حالا به‌صورت زنده برگزار می‌شود.

بازار توکن APENFT

بنیاد APENFT اعلام کرده است که رویداد پیش ثبت نام بازار APENFT آن‌ها رسما افتتاح شده است. این رویداد به آدرس https://waitlist.apenftex.com برگزار می‌شود. کاربران می‌توانند حالا برای به‌دست آوردن ایردراپ‌های توکن و NFT به ارزش مجموعا ۱ میلیون دلار آمریکا، در این رویداد پیش ثبت نام شرکت کنند.

بازار APENFT از سوی فناوری اصلی زنجیره عمومی شناخته‌شده ترون (TRON) که با بزرگ‌ترین سیستم ذخیره داده توزیع‌شده دنیا بیت تورنت (BitTorrent) ترکیب شده است، پشتیبانی می‌شود و بر مبنای معاملات NFT نیز است. این رویداد پیش ثبت نام، ۱۰,۰۰۰ کارت نسخه محدود NFT را برای کاربران شرکت‌کننده صادر خواهد کرد.

دارندگان این کارت‌های NFT واجد شرایط شرکت در وایت لیست این پلتفرم تریدینگ، توصیه هنرمندان، پروژه‌های محبوب NFT یا IPهای معروف و همچنین دریافت پاداش یا دیگر حق و حقوق هستند. جوایز این رویداد نیز شامل اهدای ۱۰۰۰۰ کارت VIP مخصوص NFT و تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار توکن به‌همراه ایردراپ NFTهای شناخته‌شده است.

شما می‌توانید با دعوت دوستان خود به رویداد بازار توکن APENFT، از ایردراپ‌های اضافه به‌همراه کمیسیون بهر‌مند شوید.

روش ثبت نام: کاربران باید حساب ایمیل خود را وارد کنند.

آدرس وبسایت: https://waitlist.apenftex.com/

درباره بنیاد APENFT

APENFT توسط فناوری اصلی بلاک چین‌های درجه یک اتریوم (Ethereum) و ترون حمایت می‌شود. این‌ها نیز با پشتیبانی از سوی بزرگ‌ترین سیستم ذخیره توزیع‌شده دنیا یعنی BitTorrent File System همراه هستند. این بنیاد متعهد شده است تا رسالت ثبت کارهای هنری در سطح جهانی را همچون NFTها در بلاک چین، به انجام برساند.

این بنیاد به همین ترتیب هنرمندان برجسته را از سرتاسر دنیا با بلاک چین گرد هم می‌آورد و از هنرمندان محلی NFT در دنیای ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. بلاک چین، امورمالی را به شکلی دموکراتیک‌سازی می‌کند که هرگز تا پیش از این اتفاق نیفتاده است. APENFT نیز به همین شکل با آوردن هنرمندان و هنرهای برتر به NFT چنین کاری را انجام می‌دهد. این پلتفرم نه‌تنها روشی که آثارهنری را میزبانی می‌کنند، ارتقاء می‌بخشد بلکه آن‌ها را از آیتم‌هایی اختصاصی برای نوابغ، به چیزی تبدیل می‌کند که حقیقتا متعلق به مردم است؛ چیزی که در حقیقت آرزوهای مردم را منعکس می‌کند. APENFT هنری برای همه است.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/21/pre-registration-of-apenft-marketplace-is-live/

Comments (0)
Add Comment