چگونه می­توان از طریق آربیتراژ رمزنگاری شده درآمد کسب کرد

مقدمه

اگر مدتی در دنیای ارز رمزنگاری­شده بوده­­باشید، احتمالا متوجه تفاوت قیمت بین بازارهای رمزنگاری و مبادلات مختلف شده­اید. پس بیایید نگاهی به مفهوم و عملکرد آربیتراژ رمزنگاری شده بیاندازیم.

آربیتراژ رمزنگاری شده چیست؟

آربیتراژ ارز رمزنگاری شده معامله­ای است که با بهره­گیری از عدم تعادل و اختلاف قیمت­های یک دارایی مشابه در بازارهای مختلف سود می­برد. به عبارت دیگر، کم بخرید و زیاد بفروشید!

تفاوت قیمت­ها در صرافی­ها قابل­توجه است و فرصتی برای سوداگران فراهم می­کند تا از ناسازگاری قیمت سود ببرند.

متدهای انجام آربیتراژ رمزنگاری شده

  • آربیتراژ منظم: به خرید و فروش دارایی­های دیجیتال مشابه در صرافی­های مختلف با اختلاف قیمت قابل­توجه اشاره دارد.
  • آربیتراژ مثلثی: شامل اختلاف قیمت بین سه ارز در همان صرافی است. کشف فرصت­های آربیتراژ مثلثی در بورس، چالش برانگیزتر است.
  • آربیتراژ خودکار: برخی از شرکت­ها در تهیه ابزارهای آربیتراژ رمزنگاری خودکار تخصص دارند و راهی سریع برای واریز وجه و بهره­مندی از معاملات خودکار آربیتراژ فراهم می­کنند.

هزینه­ های آربیتراژ ارز رمزنگاری ­شده

هزینه­‌های ارائه­دهنده و گیرنده در بورس خرید و فروش

کمیسیون­های معامله

هزینه‌­های سپرده­گذاری در بورس فروش

هزینه‌­های نقدینگی

مالیات و مقررات در حوزه قضایی

بیشتر بخوانید

روند گام ­به­گام آربیتراژ رمزنگاری شده

۱. فرصت­ها را کشف کنید.

ابزارهای زیادی می­توانند به شما کمک کنند تا فرصت­های آربیتراژ رمزگذاری را پیدا کنید که عبارتند­از:

  • Coingapp Coingapp
  • Crytpo Arbitrage
  • Coinarbitrage.org
  • Arbitrage.expert
  • Tokenspread.com

۲. تصمیم بگیرید که آیا این فرصت ارزشش را دارد.

این لحظه به منزله این است که شما قصد دارید سود کسب کنید یا خیر. قبل از شروع به کار­، لازم است تا آنجا که می توانید برنامه­ریزی کنید و درباره هزینه­های تخمینی، نوسانات بازار، نگهداری کیف پول و موارد دیگر بررسی­هایی انجام دهید.

برنامه ­های اتوماسیون آربیتراژ

گذشته از معاملات دستی آربیتراژ، پلتفرم­هایی وجود دارند که نرم­افزاری را برای یافتن فرصت­ها و انجام خودکار معاملات ارائه می­دهند. آنها از ربات­ها و اسکریپت­هایی استفاده می­کنند که برخی از مبادلات را اسکن کرده و می­توانند به تنهایی سود کسب کنند.

مطالب دیگر را بخوانید

یکی از بهترین شرکت­های آربیتراژ رمزنگاری­شده خودکار، ArbiSmart است که طرح­های مختلفی را از ۵۰۰ یورو به سرمایه­گذاران ارائه می­دهد.

جمع­بندی

امیدوارم این مطلب به شما آموزش داده باشد که آربیتراژ رمزنگاری شده چیست. توجه کنید که معاملات ارزهای رمزنگاری­شده بسیار خطرناک هستند و هرگز نباید پولی را که توانایی از دست دادن آن را ندارید، به خطر بیندازید. زیرا این شما هستید که باید مسئولیت تصمیمات و تحقیقات خود را بر عهده بگیرید.

Comments (0)
Add Comment