کریپتو در Binance و تمامی نکاتی که باید بدانید

در طی ۳ سال گذشته، Binance از یک پلتفرم مبادله‌ی رمزارزها به یک اکوسیستم کامل، که فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد ارائه می‌دهد، تبدیل شده است. در این مقاله به بررسی تعدادی از سرویس‌هایی که در این پلتفرم ارائه می‌شوند می‌پردازیم. صرف نظر از اینکه این شرکت چندین محصول ارائه کرده است، همچنان بیان می‌دارد که هدف آن همواره یک چیز بوده است: ارائه آزادی کامل به مشتریان در زمینه نحوه استفاده از پولشان. پس در ادامه درباره کریپتو در Binance بخوانید.

راه های به دست آوردن کریپتو در Binance

۱Spot Trading: شما می‌توانید دارایی های رمزگذاری شده خود را به token تبدیل کنید و مستقیم سود کنید. بالاترین رکوردی که در این سیستم ثبت شده است، در حدود ۲ میلیارد دلار در روز است. سیستم جفت یابی این سایت توانایی پردازش ۱.۴ میلیارد سفارش در ثانیه را دارد.

۲. Margin Trading: می‌توانید در این سیستم از مبادلات ضریبی تا ۱۰ برابر استفاده کنید که خود Binance از آنها پشتیبانی می‌کند.

۳. Futures Trading: سیستم کریپتو در binance برای مبادلات از پیش تعیین شده، تا ضریب ۱۲۵ برابر را پشتیبانی می‌کند، هرچند پتانسیل رشد بسیار بالایی در زمینه کریپتو دارد زیرا بیش از ۷۰% مبادلات انجام شده همچنان با ارزهای ارزهای فیات استفاده می‌کنند.

۴. مبادلات p2p: این پلتفرم برای مشتریان خود یک سیستم تبدیل ارزهای رایج به رمزارز نیز در نظر گرفته است.

۵. خرید مستقیم کریپتو: یک روش ساده و آسان برای خرید کریپتو از طریق کارت‌های اعتباری و دیگر سیستم‌های رایج خرید فروش ارزهای فیات.

۶. Bianance Card: این کارت اعتباری به مشتریان اجازه می‌دهد که از ۶۰ میلیون فروشگاه در سراسر دنیا خرید کنند و در هر خرید، تا ۸% از وجه خود را به صورت اعتبار دریافت کنند.

۷. اعتبار Binance: این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد که تنها با ذخیره دارایی خود در این سیستم، تا ۱۲% سود سالیانه دریافت کنند. این درحالی است که سود بانکها در اکثر نقاط جهان، در بهترین حالت بین ۱ تا ۳% است.

بیشتر بخوانید

سخن پایانی:

بطور کلی کریپتو در Binance تنها بخشی از خدمات بسیار زیاد این پلتفرم است و تمام خدمات نقدینگی، مبادلات جهانی و همچنین تبدیل ارزهای مختلف، در این سیستم قابل انجام است. اگر که شما مبادلات زیادی دارید یا صرفا از علاقه‌مندان به این سیستم هستید، این سیستم برای شما جذابیت‌های بسیاری دارد.

مطالب دیگر را بخوانید

Comments (0)
Add Comment