پیش‌بینی قیمت کریپتو ۲۰۲۱ و پر طرفدارترین رمزارزها

برای پیش‌بینی قیمت کریپتو ۲۰۲۱ و شناخت رمزارزهای پایه به بررسی معتبرترین پیش‌بینی های انجام شده در این عرصه می‌پردازیم. به گفته کارشناسان و متخصصان مالی، استفاده و سرمایه گذاری بر روی رمزارزها در سال ۲۰۲۱ بیشتر خواهد شد. در سال ۲۰۲۰، بیت کوین (BTC) و سایر رمزارزها رشد بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند. با این حال انتظار می‌رود اقتصاد جهانی در سال ۲۰۲۱ رو به رکود باشد و رمزارزها می‌توانند پیروان بیشتری بدست آورند. زیرا نوید بازده بیشتری را می‌دهند و بسیاری از مشکلات ارزهای فیات ندارند.

پیش‌بینی قیمت کریپتو ۲۰۲۱  توسط برخی از سران این زمینه

Bendik Schei، رئیس تحقیقات فن‌آوری در Arcane Crypto، پیش بینی کرده است که بیت کوین همچنان تمرکز اصلی خرید و فروش خواهد بود. “تقاضای نهادی برای بیت کوین در سال ۲۰۲۰ افزایش چشم گیری داشته است و سال آینده نیز به رشد خود ادامه خواهد داد.”

وی در ادامه تاکید کرد که تصویب بیت کوین در سال آینده با “توسعه گسترده در زیرساخت‌های BTC” بسیار ساده‌تر می‌شود، که این قابلیت دسترسی به این رمزارز را برای سرمایه گذاران نهادی بهبود خواهد بخشید.

KIM GRAUER، رئیس تحقیقات در CHAINALYSIS اعلام کرد: استفاده از Stablecoinها به ویژه در آسیای شرقی بسیار زیاد است، حتی با احتساب اینکه ۳۳٪ از کل ارزش تجارت در رمزارزها در این منطقه اتفاق می‌افتد. این مسئله در سال ۲۰۲۱ به طور ثابتی افزایش خواهد یافت و BTC را به عنوان سودآور‌ترین، رمزارز شکست خواهند داد.”

رمزارزهای غیرمتمرکز امسال شاهد رشد چشمگیری بوده‌اند، که به نوبه خود باعث افزایش اتریوم شد و رتبه این رمزارز را تقویت کرد. این روند می‌تواند در سال آینده نیز ادامه یابد، زیرا نرخ بهره پایین، سرمایه گذاران را به سمت رمزارزهای غیر متمرکز سوق می‌دهد.

اسون وو مدیر عامل و بنیانگذار DEFINOR NETWORK DEFINER، اعلام داشت: “اتریوم نیز برای رشد بزرگتری در سال آینده موقعیت مناسبی دارد. این شبکه‌ای است که اکثر فعالیت‌های DEFI (رمزارزهای غیر متمرکز) در آن متمرکز است. همچنین تعداد عظیمی از معاملات وجود دارد و این معاملات در عمدتا بر روی شبکه اتریوم  فعالیت می کنند.”

همچنین با درک اینکه بیت کوین برای پاسخگویی به یک بحران اقتصادی طراحی شده است و جهان با تغییرات بزرگ اقتصادی جدیدی روبرو است، ۲۰۲۱ می‌تواند سال خوبی برای پذیرش و افزایش استفاده عمومی این رمزارز باشد. با این حال، ما نباید بیش از حد پیش روی کنیم زیرا که رمزارزها نیز همچنان برای استفاده ثابت و عمومی همگان مشکلات بسیاری دارند. بیشتر بدانید.

حرف آخر

طبق گزارشات و موارد ذکر شده در پیش‌بینی قیمت کریپتو ۲۰۲۱، بسیاری از متخصصان معتقند که سال پیش رو سال مناسبی برای رمزارزها خواهد بود و شاهد رشد قیمت در بسیاری از رمزارزهای محبوب و شناخته شده و ارائه بسیاری از پلتفرم‌ها و توکن‌های جدید و نوپا خواهیم بود. قطعا با توجه به رشد تکنولوژی و استفاده از رمزارزها در بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی روزمره سال آینده می‌تواند رشد قابل توجهی را در قیمت بسیاری از رمزارزها حاصل شود.

Comments (0)
Add Comment