تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر رمزارزها | آنالیز قیمت کریپتو

مقدمه آنالیز قیمت کریپتو

پس از افزایش قیمت رمزنگاری، قیمت بیت کوین (Bitcoin) به بالاتر از سطح ۲۹ هزار دلار رسید. اکنون بیت کوین در سطح رکورد جدید نزدیک به ۲۸۹۰۰ دلار معامله می‏شود. در آنالیز قیمت کریپتو، به‎همین ترتیب، در بیشتر آلتکوین‌های بزرگ نیز یک تغییر کوچک اتفاق افتاد، اتریوم (ETH / USD) از مرز ۷۴۵ دلار بالاتر رفت، اما باز هم نتوانست مقاومت در برابر ۷۴۵ دلار را حفظ کند و با یک روند نزولی ۷۲۰ دلار را تجربه کرد. برعکس، ریپل (XRP / USD) روند صعودی را طی کرد و  بالاتر از ۰.۲۰ دلار ایستاد.

قیمت بیت کوین (Bitcoin)

Frankfurt, Hesse, Germany – April 04, 2018: Crypto currency coin ripple with several stacks of coins in the background

بیت کوین بالاتر از سطح مقاومت، افزایش قیمت مناسب تا ۲۸  هزار دلار را تجربه کرد، حتی توانست سطح ۲۸۴۰۰ و ۲۸۵۰۰ دلار را نیز بشکند. حمایت قابل‎توجه از بیت کوین در محدوده ۲۷۲۵۰ تا ۲۷۵۰۰ دلار بوده است اما قیمت بیت کوین در سطح نزدیک به ۲۹ هزار دلار معامله و رکورد جدیدی را ثبت کرد.

قیمت اتریوم (ETH) در آنالیز قیمت کریپتو

قیمت اتریوم نیز به‎دنبال افزایش قیمت بیت کوین بالاتر از سطح ۷۴۰ دلار معامله شد. این موفقیت، حتی بالاتر از سطح مقاومت ۷۵۰ دلار رقم خورد، اما یک روند اصلاح نزولی پایین‌تر از ۷۳۵ دلار را نیز تجربه کرد، در‎حال‏حاضر اتریوم بالای ۷۴۰ دلار معامله می‎شود. آخرین کف‎قیمت پیش‎از صعود و حمایت اولیه از اتریوم را ۷۲۰ دلار و حمایت بزرگ بعدی را می‎توان در نزدیکی سطح ۷۰۵ دلار مشاهده کرد. در روند صعودی، قیمت اتریوم در نزدیکی سطح ۷۴۰ و ۷۴۵ دلار با یک مانع بزرگ روبرو است. دستیابی به موفقیت در سطح بالای ۷۴۵ دلار می‎تواند درهای صعود بیشتر را به سطح ۷۶۰ و  775 دلار باز کند.

بیشتر بخوانید

قیمت بیت کوین کش (BCH) در آنالیز قیمت کریپتو

در آنالیز قیمت کریپتو، معاملات قیمت بیت کوین کش در نزدیکی سطح ۳۵۰ دلار با حمایت اولیه در حدود ۳۴۲ دلار و حمایت بعدی نزدیک به سطح ۳۳۰ دلار،  انجام می‎شود. معاملات فعلی و قیمت‎ها نشان می‏دهد که بیت کوین کش می‎تواند در کوتاه‎مدت موفقیت صعودی بالاتر از سطح ۳۶۰ و ۳۶۵ دلار را تجربه کند.

قیمت لایت کوین (Litecoin)

لایت کوین یا به‏اختصار LTC،  قیمت ۱۳۰ دلار را اصلاح و سطح ۱۲۵ دلار را با حمایت‎های بزرگ ۱۲۰ دلار تجربه می‎کند. در صورت کاهش بیشتر قیمت، سطح حمایتی می‎تواند ۱۱۲ دلار را نیز تجربه کند. ازطرف دیگر، لایت کوین می‎تواند به موفقیت‎های جدیدی بالاتر از سطح ۱۳۰ و ۱۳۲ دلار دست پیدا کند.

قیمت ریپل Xrp))

The photo shows physical imitations of cryptocurrency in Dortmund, western Germany, on January 27, 2020. (Photo by INA FASSBENDER / AFP) (Photo by INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

قیمت ریپل اصلاح شده و فروشی بالاتر از مقاومت ۰.۱۹۵ دلار و ۰.۲۰۰ دلار را آغاز کرد. اکنون قیمت ریپل بالاتر از سطح ۰.۲۱۰ دلار معامله می‎شود. برای بالاتر ماندن قیمت، روند صعودی باید تا سطح ۰.۲۲۵ و ۰.۲۳۲ دلار باشد. مقاومت بزرگ بعدی می‎تواند نزدیک به  0.250دلار باشد.

مطالب دیگر را بخوانید

نتیجه‌گیری آنالیز قیمت کریپتو

می‎توان گفت کریپتوها یا ارزهای رمزپایه یکی از تغییرپذیرترین و غیر‏قابل پیش‌بینی‌ترین بازارهای سرمایه محسوب می‎شوند. با‎توجه به انواع کریپتوها باید در هنگام خرید آنها دقت زیادی داشته باشید، آنها به همان اندازه‌ که می‌توانند سودآور باشند، به همان اندازه هم می‎توانند نامطمئن باشند.

Comments (0)
Add Comment