تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

در حالی که گاوها برای عبور قیمت بیت کوین از ۵۵ هزار دلار تلاش می کنند، آلت کوین ها سود ۲۲ درصدی خود را به ثبت می رساند. بیت کوین هفته جاری را با قدرت آغاز و از ۵۰ هزار دلار عبور کرد. در زمان نگارش این خبر گاو ها در تلاش برای افزایش قیمت این ارز از ۵۵ هزار دلار هستند. در تاریخ ۲۱ آوریل تحلیلگران شرکت جی پی مورگان به این نکته اشاره کردند که افزایش فروش بیت کوین در روزهای گذشته نقدینگی بازار را بهبود می بخشد. به گفته این تحلیلگران بدترین روزهای نقدینگی در بازار بیت کوین به پایان خود نزدیک شده است. برای بررسی بازار به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال نیاز خواهیم داشت.

 نشانه خوشایند دیگری که ادامه روند صعودی را ممکن نشان می دهد شاخص ترس و طمع در بازار است. در تاریخ ۲۵ آوریل این شاخص از محدوده طمع سقوط کرده و وارد بازی ترس شد. این امر نشان می دهد که از تعداد معامله گرانی که بهای گزافی برای فروش دارایی درخواست می کردند کاسته شده است. شرایط پیش آمده فرصت خوبی برای خرید بیشتر بیت کوین را در اختیار سرمایه گذاران بزرگ گذاشت.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال از غافلگیری بازار خبر می دهد

 افزایش قیمت بیت کوین خرس ها را غافلگیر کرد. در همین حال شاهد فروش ۱۵۰ میلیون دلار بیت کوین بودیم. اطلاعات به دست آمده است Bybt نشان می دهد که نرخ سرمایه گذاری برای بیت کوین به کمتر از ۰.۰۱ درصد رسیده است. این میزان از نرخ خنثی نیز پایین تر است. این امر نشان می دهد که همچنان معامله گران ای در بازار هستند که با افزایش قیمت به فروش دارایی روی می آورند. برای درک بهتر وضعیت بازار با ما همراه باشید. در ادامه به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال برتر بازار می پردازیم. به این ترتیب با سیاست های حمایت و مقاومت حیاتی در بازار آشنا خواهیم شد.

 جفت ارز بیت کوین و دلار 

بیت کوین در تاریخ ۲۵ آوریل تا ۴۶۹۸۵ دلار کاهش پیدا کرد.اما خرس ها قادر به حفظ قیمت های پایین تر نبودند. این امر نشان می دهد که گاوها به خرید دارایی بیشتر روی آوردند. امروز قدرت خرید بالا قیمت را بار دیگر به بالای ۵۰ هزار دلار رساند.

میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی عدد ۴۵ را نشان می دهد. به این ترتیب خرس ها همچنان با قدرت در بازار بزرگ دارند. فروشندگان به احتمال زیاد است که میانگین متحرک ۲۰ روزه دفاع خواهند کرد. اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کند، معامله گران به ادامه روند بدوی نشده اند و به فروش روی می آورند. خرس ها در نهایت برای کاهش قیمت جفت ارز بیت کوین و دلار وارد عمل شده و آن را تا ۴۳ هزار دلار پایین می کشند.

از سوی دیگر اگر گاو ها تسلیم نشوند و قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روز افزایش دهند، متوجه می شویم که خریداران همچنان به خرید دارایی ادامه می دهند. افزایش قیمت از میانگین متحرک ۵۰ روزه شرایط را برای رسیدن به قیمت ۶۱۸۲۵ دلار آماده می کند.

 تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز اتریوم و دلار

اتریوم در تاریخ ۲۵ آوریل از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۲۲۵۹ دلار افزایش پیدا کرد. این امر نشان می دهد که سرمایه گذاران به خرید بیشترین دارایی در قیمت های پایین تر ادامه دادند. گاوها در حال حاضر در تلاش برای افزایش قیمت از سطح مقاومت ۲۵۴۵ و ۲۶۴۵ دلار هستند.

در صورت موفقیت آنها جفت ارز اتریوم و دلار روند صعودی را از سر می گیرد. در چنین شرایطی احتمال افزایش قیمت تا ۳ هزار دلار وجود خواهد داشت. میانگین متحرک در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی عدد ۶۳ را نشان می دهد. بنابراین گاو ها کنترل بازار را در دست دارند.

 با این حال اگر قیمت سطح مقاومت پیش رو کاهش پیدا کند، خرس ها برای کاهش قیمت ها میانگین متحرک ۲۰ روزه وارد عمل می شوند. با شکسته شدن این سطح حمایت قیمت این جفت ارز تا ۲۰۴۰ دلار کاهش پیدا می کند. افزایش قیمت از این سطح قیمت این جفت ارز را برای چند روز در بازه قیمتی میان ۲۰۴۲ ۲۶۴۵ دلار نگه می دارد.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز بایننس کوین و دلار 

نمودار مثلث متساوی الاضلاع برای بایننس کوین شکل گرفته است. این نمودار نشان می دهد که روند بازار ادامه خواهد داشت. گاو ها در تلاش برای عبور قیمت از سطح مقاومت الگوی مثلثی هستند.

 الگوریتم VORTECS الگوریتمی که به صورت انحصاری از سوی کوین تلگراف به کار گرفته می شود. این الگوریتم در تاریخ ۲۴ آوریل حتی پیش از آغاز روند صعودی برای بایننس کوین خوشبینانه بوده است.

 این الگوریتم به منظور مقایسه تاریخچه و شرایط فعلی بازار به کار گرفته می شود. در این الگوریتم از مجموعه ای از اطلاعات مانند احساس معامله گران، حجم معاملات، آخرین تغییرات قیمت و فعالیت های شبکه توئیتر استفاده می شود. 

با مشاهده نمودار هفت روزه این الگوریتم متوجه می شویم که بایننس کوین در تاریخ ۲۴ آوریل وارد محدوده سبز شده است. در آن زمان قیمت بایننس کوین ۵۰۰ دلار بود.

با وجود اینکه قیمت در تاریخ ۲۶ آوریل تا ۴۸۳ دلار کاهش پیدا کرد، الگوریتم کوین تلگراف همچنان وضعیت را خوشبینانه نشان می داد. با افزایش قیمت بایننس کوین در تاریخ ۲۶ آوریل و رسیدن قیمت این رمز ارز به ۵۴۵ دلار صحت الگوریتم VORTECS به اثبات رسید.

اگر گاوها به قیمت های بالاتر از الگوی مثلثی اعتماد داشته باشند، روند صعودی به مسیر خود ادامه خواهد داد. در این صورت قیمت بعدی برای این جفت ارز ۸۰۸ دلار خواهد بود. میانگین متحرک ۲۰ روز در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی عدد ۵۹ را نشان می دهد. بنابراین گاوها کنترل بازار را در دست دارند.

 با این حال اگر قیمت از سطح حمایت الگوی مثلثی کاهش پیدا کند، جفت ارز باین دکوین و دلار تا ۳۴۸ دلار کاهش قیمت خواهد داشت. در چنین حالتی متوجه می شویم که الگوی مثلث متساوی الاضلاع در واقع نقش الگویی بازگشتی را ایفا کرده است.

 جفت ارز ریپل و دلار

ریپل در نزدیکی دنباله ۷۸.۳۸ ۶ درصد فیبوناچی در قیمت ۰.۸۶ از حمایت خوبی برخوردار شده است. امروز گاو ها برای ادامه روند صعودی وارد عمل شدند و قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش دادند.

اگر گاوها قیمت های بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه را حفظ کنند، جفت ارز ریپل و دلار به تدریج تا ۱.۴۶ دلار افزایش پیدا می کند. اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند متوجه می شویم که معامله گران با افزایش قیمت به فروش دارایی روی آورده اند.

 در ادامه قیمت این جفت ارز تا میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا می کند. کاهش قیمت از این سطح حمایت در نهایت منجر به کاهش هرچه بیشتر قیمت تا میانگین متحرک ۵۰ روزه خواهد شد. از سوی دیگر اگر با قیمت را از ۱.۴۶ دلار افزایش دهند جفت ارز ریپل و دلار در ادامه به سمت ۱.۷۴ و در نهایت ۱.۹۶ دلار حرکت خواهد کرد.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز کاردانو و دلار 

کاردانو در تاریخ ۲۳ آوریل پایین تراز سطح حمایت ۱.۰۳ دلار قرار داشت. اما خرس ها قادر به استفاده درست از کاهش قیمت نبودند. دنباله بلندتر نمودار شمعی امروز نشان می دهد که گاوها در قیمت های پایین تر دارایی بیشتری را خریداری کردند.

خرس ها بار دیگر در تاریخ ۲۵ آوریل مصادف با ۵ اردیبهشت برای کاهش قیمت از سطح حمایت ۱.۰۳ دلار وارد عمل شدند. اما آنها موفق به انجام این کار نشدند. گاوها با موفقیت از سطح حمایت ۱.۰۳ دلار دفاع کردند. این امر توجه خریداران بیشتری را به بازار جمع کرد.

 در صورت موفقیت گاوها قیمت جفت ارز آدا و دلار به تدریج تا سطح مقاومت ۱.۴۸ دلار افزایش پیدا می کند. از سوی دیگر اگر قیمت از میانگین متحرک کاهش پیدا کند، خرس ها بار دیگر برای کاهش قیمت از ۱.۰۳ دلار وارد عمل می شوند و روند نزولی را آغاز می کنند.

 جفت ارز دوج کوین و دلار 

 خرس ها در تاریخ ۲۵ آوریل سعی داشتند قیمت دوج کوین را از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۰.۲۲ دلار کاهش دهند. اما موفق به انجام این کار نشدند. به نظر می رسد گاوها با تمام قوا از این سطح دفاع می کنند. این رمز ارز که از یک شوخی مسیر خود را آغاز کرده است امروز نمودار شمعی را به نمایش گذاشت. مشاهده این نمودار نشان می دهد که گاو و خرس ها بر سر به دست گرفتن بازار در نزاع هستند.

اگر خریداران موفق به ثبت قیمت های بالاتر از ۰.۲۹ دلار شوند، جفت ارز دوج کوین و دلار تا ۰.۳۵ دلار افزایش خواهد داشت. خرس ها در این سطح به مقاومت بر می خیزند. اگر قیمت از سطح مقاومت پیش رو کاهش پیدا کند، خرس ها برای کاهش حجم بیشتر قیمت ها میانگین متحرک ۲۰ روزه وارد عمل می شوند.

میزان کاهش قیمت از ۰.۳۵ دلار روند احتمالی بعدی را مشخص می کند. اگر گاوها اجازه کاهش قیمت چندانی را پس از ۳.۳۵ دلار به خرس ها دهند، احتمال افزایش قیمت تا ۰.۴۲ دلار بالا می رود. از طرفی با کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه قیمت این جفت ارز برای چند روز در یک بازه محدود باقی می ماند.

 با کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه فشار فروش در بازار افزایش پیدا می کند. افزایش فشار فروش قیمت این جفت ارز را تا میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۰.۱۱ دلار کاهش می دهد. 

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز پولکادات و دلار 

معامله گران در حالی که پولکادات در یک بازه محدود معامله می شود، در نزدیکی سطح حمایت این دارایی را خریداری می کنند و در نزدیکی سطح مقاومت آن را به فروش می رساند. دات شاهد خرید در سطح حمایت ۲۶.۵ آه دلار بوده است. گاوها این حرکت را از تاریخ ۲۵ آوریل آغاز کرده و امروز نیز به مسیر صعودی ادامه داده اند.

 به احتمال زیاد افزایش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه با افزایش فشار فروش همراه خواهد بود. میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال کاهش است. اگر مسیر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه معکوس شود خرس ها برای کاهش قیمت این جفت ارز به کمتر از ۲۶.۵ دلار وارد عمل می شوند. در صورت موفقیت آنها جفت ارز روند نزولی تازه ای را آغاز می کند.

از سوی دیگر اگر گاوها قیمت را از میانگین متحرک افزایش دهند قیمت اینترنت ارز تا ۴۲.۲۸ دلار افزایش پیدا می کند. در این سطح نیز باید در انتظار مقاومت خرس ها باشیم. اما اگر گاوها قادر به از میان برداشتن موانع پیشرو باشند، قیمت تا ۴۸.۳۶ دلار نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

جفت ارز یونی سواپ و دلار

 یونی سواپ در تاریخ ۲۴ آوریل از میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۳۱.۴ و یک دلار کاهش پیدا کرد. اما خرس ها قادر به استفاده درست از کاهش قیمت نبودند. قیمت این آلت کوین در تاریخ ۲۵ آوریل از هر دو میانگین متحرک افزایش پیدا کرد.

گاو ها امروز نیز به خرید بیشترین دارای ادامه دادند و قیمت این جفت ارز به بیش از ۳۵.۲۰ دلار رسیده است. به احتمال زیاد در قیمت ۳۸.۴۵ و ۳۹.۶۰ دلار باید در انتظار مقاومت خرس ها باشیم.

قیمت از این سطح کاهش پیدا کند اما از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش پیدا کند، اس معامله گران به بازار همچنان خوشبینانه است و آنها به خرید بیشتر دارایی در قیمتهای کمتر ادامه می دهند. در این حالت احتمال افزایش قیمت a39.60 دلار به عنوان بالاترین رکورد این عرض وجود خواهد داشت.

اما رویکرد خوشبینانه زمانی که قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند نقض می شود. در این حالت قیمت به کمتر از ۲۹.۸ دلار می رسد.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز لایت کوین و دلار

 خرس ها در سه روز گذشته موفق به کاهش قیمت لایت کوین از میانگین متحرک ۵۰ روزه نشده اند. این امر توجه خریداران بیشتری را به این بازار جلب می کند. گاوها در ادامه برای افزایش قیمت لایت کوین از میانگین متحرک که ۲۰ روزه یعنی ۲۴۵ دلار وارد عمل شدند.

در صورت موفقیت آنها جفت ارز لایت کوین و دلار مسیر صعودی به سمت ۲۸۹ دلار را آغاز خواهد کرد. خرس ها در این قیمت وارد عمل می شوند و از ادامه روند صعودی جلوگیری می کنند. در این حالت احتمال کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه و در نهایت تا میانگین متحرک ۵۰ روزه وجود خواهد داشت.

کاهش قیمت از میانگین متحرک ۵۰ روزه ترس و وحشتی را در بازار پراکنده می کند که منجر به افزایش فشار فروش خواهد شد. این امر در ادامه قیمت را تا ۱۶۸ دلار کاهش می دهند. از سوی دیگر اگر گاوها قیمت را از ۲۸۹ دلار افزایش دهند احتمال ادامه روند صعودی تا بالاترین رکورد ۵۲ هفته گذشته یعنی ۳۳۵ دلار وجود خواهد داشت.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز بیت کوین کش و دلار

بیت کوین کش در تاریخ ۲۴ آوریل از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۷ ۱۹۷ دلار کاهش پیدا کرد. اما خرس ها این بار نیز قادر به استفاده از کاهش قیمت نبودند. امر نشان می دهد که خریداران همچنان در قیمت های کمتر از ۷۵۰ دلار به خرید دارایی ادامه می دهند.

گاوها امروز قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روز افزایش دادند. اگر آنها موفق به حفظ قیمت های بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه باشند، جفت ارز بیت کوین کش و دلار روند صعودی تازه ای را به سمت ۱۰۰۰ دلار آغاز خواهد کرد. خرس ها در این قیمت دست به کار می شوند.

از سوی دیگر اگر گاوها قادر به عبور از سطح مقاومت پیشرو نباشند، متوجه می شویم که معامله گران برای خروج از بازار و تثبیت سود وارد عمل شده اند. در چنین شرایطی احتمال کاهش قیمت را میانگین متحرک ۵۰ روزه نیز وجود خواهد داشت.

در آخر

 اگر چه پیش بینی روند بازار رمز ارز تقریباً غیر ممکن است اما بهتر از تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال را دنبال کنید. به این ترتیب متوجه می شوید که در شرایط فعلی کدام قیمت ها اهمیت بیشتری دارند. این امر شما را در تصمیم گیری های بعدی یاری خواهد کرد.

 بیت کوین و دیگر رمز ارزها به روند صعودی ادامه می دهند. از نظر شما در شرایط فعلی سرمایه گذاری در کدام یک آینده بهتری را به همراه خواهد داشت. آیا از اصلاحاتی که در قیمت بیت کوین روی داد به عنوان فرصتی برای خرید دارایی های دیجیتال استفاده کردید؟ آیا همچنان در انتظار فرصت های بهتری هستید؟ فراموش نکنید برندگان بازار رمز ارز کسانی هستند که دارایی خود را برای بازه های زمانی طولانی مدت نگهداری می کنند. بنابراین اگر به اهمیت بیت کوین به آینده درخشان آن پی برده اید بهتر است هر چه سریعتر برای خرید بیت کوین با ما در رمز ارز مارکت در تماس باشید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-4-26-btc-eth-bnb-xrp-ada-doge-dot-uni-ltc-bch

Comments (0)
Add Comment