تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال بازار

بیت کوین همچنان در تلاش برای ادامه روند صعودی است. این ارز سعی دارد عملکرد خوبه اتریوم و دیگر رمز ارزها را سرلوحه قرار دهد. قیمت دوج کوین امروز به بیش از ۰.۶۹ دلار رسید. در شرایط فعلی ریپل بزرگترین رمز ارز بازار از نظر ارزش کل است. ارزش کل بازار ریپل در شرایط فعلی به بیش از ۸۸ میلیارد دلار رسیده است. به تازگی گزارشی در رابطه با دیدگاه تازه ای منتشر شده است. در این گزارش می خوانیم که از سال ۲۰۱۲ تاکنون هیچ تغییر و به روزرسانی در شبکه و زیرساخت های دوج کوین ایجاد نشده است. چراکه شبکه دوج کوین امنیت چندانی ندارد. چراکه تنها ۲۶ درصد از نود های حاضر در شبکه به درستی به فعالیت خود ادامه می دهند. تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال بازار نشان می دهد که رابطه منطقی میان زیرساخت ها و ارزش گذاری های این ارز وجود ندارد. 

ادامه روند صعودی برای رمز ارزی که از این شوخی شروع شد مثال بارزی از طمع در بازار است. چنین روندی هرگز پایان خوشی نخواهد داشت. با شکسته شدن حباب سرمایه گذاران بسیاری با ضررهای هنگفتی بر جای می مانند.

 شرکت های سرمایه گذاری

در کنار استقبال شدید مردم برای خرید دوج کوین شاهد افزایش سرمایه گذاری موسسات مالی در بازار رمز ارز هستیم.

 این شرکت ها ۴۸۹ میلیون دلار را در پروژه های متفاوت رمز ارز سرمایه گذاری کردند. بخش عمده این سرمایه گذاری در بیت کوین بوده است. ۴۱۱.۷ دلار از سرمایه گذاری مذکور صرف خرید بیت کوین شده است.

این امر نشان می دهد که سرمایه گذاران مالی در حال حاضر ضعف بیت کوین را به عنوان فرصتی برای خرید برشمرده اند. مجموعه ارزهای دیجیتالی که از سوی موسسات سرمایه گذار مدیریت می شود به ۶۴.۷ میلیارد دلار رسیده است. میزان این دارایی ها در ۶ هفته گذشته ۷ میلیارد دلار افزایش داشته است.

آیا اعلام همچنان به روند صعودی ادامه می دهد و رهبری دیگر آلکن ها را به عهده خواهد داشت؟ یا بیت کوین وارد صحنه می شود؟ با تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با ما همراه باشید. و درک بهتری از شرایط فعلی بازار به دست آورید.

 تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز بیت کوین و دلار

 بیت کوین در تاریخ ۴ ماه می از میانگین متحرک کاهش پیدا کرد. اما خرس ها قادر به استفاده درست از این موقعیت نبودند. امر نشان می دهد که گاو های بازار به این سادگی تسلیم نمی شوند و همچنان به خرید بیت کوین در قیمت های پایین تر ادامه می دهند.

گاو ها با خرید بیشتر بیت کوین قیمت این دارایی را از میانگین متحرک افزایش دادند. امروز آنها در تلاش برای عبور از سطح مقاومت ۵۸۹۶۶ دلار هستند. عبور از این سطح شرایط را برای ادامه روند صعودی بر رسیدن به بالاترین رکورد بیت کوین یعنی ۶۴۸۴۹ دلار مهیا می کند.

 با این حال میانگین متحرک در حال حاضر ثابت است و شاخص قدرت نسبی در نزدیکی میانه قرار دارد. این امر نشان می دهد که میزان عرضه و تقاضا در بازار به تعادل رسیده است. در چنین شرایطی این احتمال وجود دارد که جفت ارز بیت کوین و دلار برای چند روز در بازه میان ۵۲ هزار و ۵۸ هزار دلار معامله شود.

خرس ها بار دیگر وارد صحنه می شوند اگر قیمت از ۵۲ هزار دلار کاهش پیدا کند. در چنین شرایطی متوجه ضعف روند صعودی بازار می شویم. ضعف روند صعودی منجر به کاهش قیمت ها سطح حمایت ۴۶ هزار دلار خواهد شد.

 جفت ارز اتریوم و دلار

 در تغییر قیمت ارزهای دیجیتال باید اتریوم دومین رمز ارز برتر بازار را در نظر داشته باشیم. این رمز در شرایط فعلی در روند صعودی به سر می برد. در چنین شرایطی احتمال دارد که اتریوم ورزشی بیش از ارزش واقعی خود خریداری شود. و این اتفاق برای مدت زیادی ادامه داشته باشد. در این صورت اصلاح قیمت ها شدید خواهد بود اما دوام چندانی نخواهد داشت. نظر کاهش قیمتی که در تاریخ ۴ می مشاهده کردیم، گاو ها در تلاش برای ادامه روند صعودی هستند.

اگر خریداران همچنان قیمت های بالاتر از ۳۵۲۷ دلار را حفظ کنند، جفت ارز اتریوم و دلار و روند صعودی را تا ۴۵۲۸ دلار ادامه خواهد داد. با این حال هر اندازه فاصله قیمت با میانگین متحرک افزایش پیدا کند احتمال کاهش هرچه بیشتر قیمت نیز افزایش پیدا خواهد کرد. به همین دلیل معامله گران باید با احتیاط وارد عمل شوند.

 اگر قیمت از ۳۵۰۰ دلار کاهش پیدا کند، متوجه می شویم که بسیاری از سرمایه گذاران در قیمت های بالاتر برای تثبیت سود وارد عمل شدند. خرس ها از چنین فرصتی استفاده می کنند. آنها سعی خواهند کرد قیمت را از ۳۱۶۵ دلار پایین تر بیاورند. به این ترتیب قیمت این رمز ارز میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۲۷۳۱ دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

افزایش قدرتمند قیمت از این سطح به این معنی است که روند صعودی بدون هیچ مشکلی به مسیر خود ادامه می دهد. گاوها با تمام قوا برای ادامه روند صعودی تلاش خواهند کرد. از سوی دیگر کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه شرایط بازار را به طوری تغییر می دهد.

 تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز بایننس کوین و دلار 

 در تاریخ چهارم با کاهش قیمت روبرو بود. خریداران با نزدیک شدن قیمت به ۶۰۰ دلار برای افزودن این دارایی به سبد سرمایه خود وارد عمل شدند. این امر نشان می دهد که بازار به ادامه روند صعودی این وقتی از خوشبین است. و با کاهش قیمت به خرید بیشترین دارایی ادامه می دهد.

میانگین متحرک در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت قرار دارد. برابر این شرایط برای ادامه روند صعودی مهیاست. اگرخریداران با خرید بیشتر دارایی قیمت را از ۶۸۰ دلار افزایش دهند، روند صعودی به مسیر خود ادامه می دهد. در ادامه باید شاهد ثبت قیمت ۸۰۸ دلار برای این رمز ارز باشیم.

این رویکرد خوش بینانه تنها در حالتی نقض می شود که قیمت از سطح مقاومت پیش رو کاهش پیدا کرده و به کمتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۵۶۷ دلار برسد. در چنین شرایطی میزان عرضه از تقاضا و افزایش پیدا می کند. جفت ارز بایننس کوین و دلار تا سطح میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا می کند. به عبارتی به کمتر از ۴۳۶ دلار می رسد.

 جفت ارز دوج کوین و دلار

دوج کوین در شرایط فعلی در روند صعودی بسیار خوبی به سر می برد. گاو ها در تاریخ ۴ میلقیمت را از سطح مقاومت ۰.۴۵ دلار افزایش دادند. همین امر منجر به سرعت گرفتن روند صعودی شد. دنباله بلندتر نمودار تاریخ چهارمین نشان می دهد که معامله گران در قیمت ۰.۶۱ دلار برای تثبیت سود وارد عمل می شود. اما خرس ها نتوانستند فشار فروش را در بازار افزایش دهد.

اطلاعات به دست آمده از کوین تلگراف نشان می دهد که شرایط بازار برای او برای مدتی مساعد خواهد بود. معیار VORTECS که به صورت انحصاری در اختیار کوین تلگراف است، الگوریتمی که برای مقایسه تاریخچه و شرایط فعلی بازار به کار گرفته می شود. این معیار از اطلاعات متفاوتی مانند احساسات حاکم بر بازار، حجم معاملات انجام شده، آخرین تغییرات قیمت و فعالیت های توییتر برای مقایسه وضعیت بازار استفاده می کند.

 همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید این معیار از تاریخ دوم ماه می برای دوج کوین سبز شده است. قیمت دوج کوین در این تاریخ ۰.۳۸ دلار بود.

 از آن زمان تا کنون معیاره VORTECS همچنان در محدوده سبز باقی مانده و دوج کوین با ۸۶ درصد افزایش در چهار روز به ۰.۶۹ دلار رسیده است.

 افزایش خرید دوج کوین و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

امروز موج جدیدی از خریداران وارد بازار دوج کوین شدند. در ادامه قیمت این رمز ارز به بالاترین رکورد خود یعنی ۰.۶۹ دلار رسید. با این وجود دنباله بلندتر نمودار شمعی امروز نشان می دهد که در قیمت های بالاتر شاهد افزایش فروش خواهیم بود. احتمال کاهش قیمت ها ۰.۴۵ دلار نیز وجود دارد. در این صورت باید در انتظار کاهش قیمت را میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۰.۳۳ دلار باشیم.

از سوی دیگر اگر گاوها این سطح را به عنوان سطح حمایت بپذیرند این جفت عرض بار دیگر به بیش از ۰.۶۹ دلار می رسد. در این حالت روند صعودی تا ۰.۸۴ دلار و در نهایت تا ۱ دلار ادامه خواهد داشت.

چنین استقبالی از یک رفت از منجر به ایجاد روند صعودی خواهد شد. اما سرمایه گذاران باید مراقب دارایی های خود باشند. چراکه روندهای صعودی عمودی با کاهش ناگهانی روبرو خواهد بود.

جفت ارز ریپل و دلار

ریپل در تاریخ چهارم ای از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۱.۳۹ دلار کاهش پیدا کرد. اما خرس ها موفق به ادامه روند نزولی نشدند. این امر نشان می دهد که گاوها با قدرت از میانگین متحرک ۲۰ روزه دفاع می کنند. در شرایط فعلی قیمت در بازه ای قرار دارد که باید در انتظار مقاومت خرس ها باشد.

اگر قیمت از روند فعلی کاهش پیدا کند خرسها با تلاش دیگر جفت ارز ریپل و دلار را به کمتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه می رساند. در صورت موفقیت آنها این جفت ارزها میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۱.۰۵ دلار کاهش پیدا می کند.

 از سوی دیگر اگر گاو به قیمت های بالاتر اعتماد داشته باشند، روند صعودی به مسیر خود ادامه می دهد. در این حالت قیمت بعدی برای این جفت از ۱.۹۶ دلار خواهد بود. عبور از این سطح مقاومت شرایط را برای ادامه روند صعودی آماده می کند.

 تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز کاردانو و دلار

کاردانو در تاریخ چهارمی از میانگین متحرک ۲۰ روز کاهش پیدا کرد. اما گاوها با قدرت از میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۱.۲۴ دلار دفاع می کنند. خریداران در شرایط فعلی سعی دارند قیمت را از این مقاومت ۱.۴۸ دلار افزایش دهند.

جفت ارز کاردانو و دلار به احتمال زیاد در سطح ۱.۴۸ و ۱.۵۵ دلار مقاومت روبرو خواهد بود. اگر قیمت از این سطح کاهش پیدا کند این جفت ارز بار دیگر از میانگین متحرک کاهش پیدا می کند. و برای چند روز در یک بازه محدود معامله می شود.

اما از سوی دیگر اگر قیمت از میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا کند، قیمت این جفت ارز به تدریج تا ۱.۰۳ دلار کاهش پیدا می کند. افزایش قیمت از این سطح به معنای خرید بیشتر دارایی در قیمت های کمتر و ادامه روند صعودی خواهد بود. تا زمانی که گاو ها قیمت را از ۱.۵۵ دلار افزایش دهند یا خیر تا قیمت را از ۰.۹۸ دلار کاهش دهند، این جفت ارز در یک بازه محدود معامله خواهد شد.

 جفت ارز دات و دلار

با تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در مییابیم که دات در تاریخ چهارم ای از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کرد. اما این اتفاق گاوها را سراسیمه نکرده است. آنها هراسان برای فروش دارایی وارد عمل نشده اند. بلکه به خرید بیشتر این درایی در قیمت های کمتر ادامه می دهند. همین امر منجر به افزایش قیمت از میانگین متحرک شده است.

اگر گاوها قیمت را از ۳۸.۳ دلار بالاتر نگه دارند جفت ارز دات و دلار تا ۴۲ دلار و در نهایت ۴۸ دلار افزایش پیدا می کند. با این حال میانگین متحرک ثابت است و شاخص قدرت نسبی اندکی بالاتر از میانه قرار دارد. این امر نشان می دهد که میزان عرضه و تقاضا در بازار به تعادل رسیده است.

 در این حالت به احتمال زیاد این رفتار در ادامه روند صعودی با مقاومت بسیاری در سطح ۴۲ دلار روبه رو خواهد شد. با کاهش قیمت از این سطح این جفت ارز برای چند روز در یک بازه محدود معامله می شود. برای پی بردن به روند بعدی بازار باید در انتظار کاهش قیمت از ۲۶.۵ دلار یا افزایش قیمت از ۵۰ دلار باشیم.

 تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز لایت کوین و دلار 

لایت کوین امروز از سطح مقاومت ۳۳۵ دلار عبور کرد. روند صعودی بار دیگر آغاز شده است. میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی در محدوده خرید و ارزشی بیش از ارزش واقعی قرار دارد. در این حالت کنترل بازار در دست گاو هاست.

اگر خریداران قیمت را از سطح مقاومت پیش رو افزایش دهند گفت ارز لایت کوین و دلار با سرعت بیشتری به سمت چهار صد دلار و در نهایت ۴۶۳ دلار گام بر می دارد.

 با این حال به احتمال زیاد خرس ها نقشه های دیگری را در سر دارد. آنها برای کاهش قیمت از سطح مقاومت تلاش خواهند کرد. کاهش قیمت تا ۳۰۸ دلار در اعلام منجر به کاهش قیمت و میانگین متحرک ۲۰ روزه خواهد شد.

قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه به این معناست که احساس معامله گران به بازار همچنان خوشبینانه است. در ادامه گاوها با تلاشی دیگر روند صعودی را ادامه خواهند داد. این رویکرد خوشبینانه تنها در صورتی نقض می شود که قیمت از سطح حمایت کاهش پیدا کند.

 جفت ارز بیت کوین کش و دلار 

بیت کوین کش امروز پس از روزها مقاومت در برابر دنبالی ۶۱.۸ درصد فیبوناچی از ۱۲۱۳ دلار افزایش پیدا کرد. روند صعودی برای این از آغاز شده است.

اگر گاوها قیمت های بالاتر از این بازار را حفظ کنند، جفت ارز بیت کوین کش و دلار در ادامه تا ۱۴۱۰ و در نهایت تا ۱۷۱۰ دلار افزایش پیدا می کند. از سوی دیگر اگر گاوها موفق به حفظ قیمت های بالاتر از ۱۲۱۳ دلار نشود، این جفت ارز تا ۱۰۵۰ دلار کاهش قیمت خواهد داشت. اگر گاوها قیمت را از این سطح افزایش دهند شرایط برای ادامه روند صعودی مهیا می شود.

 اما کاهش قیمت از این سطح به معنای پیشی گرفتن عرضه بر تقاضا است. و در ادامه شاهد کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه علی ۹۲۶ دلار خواهیم بود.

جفت ارز یونی سواپ و دلار

در تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال متوجه می شویم که یونی سواپ تاریخ پنجم از سطح حمایت ۳۹.۶۰ دلار افزایش پیدا کرد. این امر نشان می دهد که گاوها با تمام قوا از این سطح دفاع می کند. اگر خریداران موفق به حفظ قیمت های بالاتر از ۴۵ دلار شوند، آغاز خواهد شد. در ادامه باید در انتظار ثبت قیمت ۵۰ دلار برای این رمز ارز باشیم.

میانگین متحرک در حال افزایش است. این امر نشان می دهد که شرایط به نفع گاو هاست. اما شاخص قدرت نسبی واگرایی منفی را نشان می دهد. این امر خبر است ضعف روند صعودی می دهد.

کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه اولین نشانه ضعف بازار و بازگشت خرس هاست. در ادامه احتمال کاهش قیمت جفت ارز یونی سواپ و دلار تا سطح حمایت وجود دارد. افزایش قیمت از سطح حمایت به معنای خرید بیشتر دارایی در قیمت های کمتر است. در این حالت ادامه روند صعودی امکان پذیر خواهد بود. از سوی دیگر کاهش قیمت از سطح فعلی روند بازار را تغییر می دهد.

در آخر

با توجه به تغییرات فراوانی که در بازار نرخ ارز شاهد بودیم باید این نکته را در نظر داشته باشید که بدون تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال قادر به تصمیم گیری نخواهید بود. بیت کوین همچنان در تلاش برای ادامه روند صعودی است. در حالی که اتریوم با قدرت و روند صعودی ادامه می دهد. در شرایط فعلی شما کدام رمز ارز را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید؟ با ما در رمزارز مارکت آخرین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال را دنبال کنید و در بهترین زمان برای خرید رمز ارز وارد عمل شوید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-5-5-btc-eth-bnb-doge-xrp-ada-dot-ltc-bch-uni

Comments (0)
Add Comment