تحلیل قیمت رمزارزهای برتر بازار

 همچنان در ادامه روند صعودی ناکام بوده است اما دیگر آلت کوین ها با قدرت به روند صعودی ادامه می دهند. به نظر می رسد در شرایط فعلی چند روز دیگر نیز ادامه داشته باشد.شاخص ترس و طمع در بازار به پایین ترین حد خود از آوریل سال ۲۰۲۰ رسیده است. امر نشان می دهد که معامله گران با شنیدن خبر عقب نشینی شرکت تسلا در پذیرش پرداخت های بیت کوین نگران شده اند. از طرفی سیستم قانونگذاری آمریکا قصد دارد بررسی هایی را در حوزه صرافی های رمز ارز و عملکرد صرافی بایننس انجام دهد. در این شرایط تحلیل قیمت رمزارزهای برتر بازار به نظر دشوار می رسد.

 رکورد های بی سابقه و تحلیل قیمت رمزارزهای برتر بازار

 نگرانی های موجود منجر به وارد شدن ۳۰ هزار بیت کوین به صرافی ها شده است. این میزان از تاریخ مارس سال ۲۰۲۰ تاکنون مشاهده نشده است. این امر نشان می دهد که معامله گران در حال تثبیت سود هستند. از سوی دیگر نهنگ ها حجم زیادی از دارایی خود را به صرافی ها انتقال داده اند. این امر نشان می دهد که به احتمال زیاد رویکرد خرسی در بازه زمانی کوتاه مدت ادامه خواهد داشت.

 با این وجود تحیلی گر برجسته ویلی وو بر این باور است که قیمت پس از کاهش قیمتی که به دنبال عقب نشینی ماسک تجربه کرد، رو به بهبودی است. به گفته او بیت کوین با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد. با وجود اینکه حجم زیادی از دارایی وارد بازارها شده است اما بیت کوین همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد. در حال حاضر تحلیل گران در مقیاس کوتاه مدت نظرات متفاوتی در خصوص ادامه مسیر بازار دارند. در ادامه با ما همراه باشید. قصد داریم به تحلیل قیمت رمزارزهای برتر بازار بپردازیم.

تحلیل قیمت رمزارزهای برتر بازار با جفت ارز بیت کوین و دلار 

بیت کوین در ادامه مسیر صعودی با مقاومت هایی روبه رو بوده است. به نظر می رسد که این رمزارز در سطح دنباله ۱۰۰ درصد فیبوناچی بیشتری مقاومت را تجربه می کند. با وجود این که گاوها قیمت را از ۶۰۹۵۹ دلار افزایش داده اند. اما قادر به ادامه روند صعودی نبوده اند. این امر نشان می دهد که با افزایش قیمت میزان تقاضا برای خرید در قیمت های بالاتر کاهش پیدا می کند.

جفت ارز بیت کوین و دلار نمودار سر و شانه را ایجاد کرده است. این امر نشان می دهد که احتمال کاهش قیمت تا ۲۸۹۳۹ دلار وجود دارد. این قیمت اندکی بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ هفته گذشته است.

 میانگین متحرک ۲۰ هفته گذشته ثابت شده است. شاخص قدرت نسبی واگرایی منفی را نشان می دهد. این امر نشان می دهد که ریتم صعودی در بازار ضعیف شده است. 

در صورتی که گاوها قیمت را از ۶۰ هزار دلار به ۶۴ هزار دلار برساند جفت ارز بیت کوین و دلار تا دنباله ۱۶۱ درصد فیبوناچی یعنی ۸۰ هزار دلار افزایش قیمت خواهد داشت.

جفت ارز اتریوم و دلار

 در تحلیل قیمت رمزارزهای برتر متوجه می شویم که اتریوم در دو هفته گذشته در روند صعودی قدرتمندی به سر برده است. شاخص قدرت نسبی به بیش از ۸۸ رسیده است بنابراین این روند در کوتاه مدت به شدت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

به احتمال زیاد گاو ها درسته دنباله ۱۶۱ درصد فیبوناچی یعنی ۴ هزار دلار و در نهایت ۴۳۷۴ دلار با مقاومت روبرو خواهند بود. اگر قیمت هسته ای کاهش پیدا کند جفت ارز اتریوم و دلار به احتمال زیاد تا ۳۱۹۵ دلار کاهش پیدا خواهد کرد. اما با توجه به عملکرد بسیار خوبی این رمز در هفته های گذشته با کاهش قیمت ها برای خرید دارایی بیشتر وارد عمل می شوند.

در صورت موفقیت آنها این جفت ارز تا سطح ۵ هزار دلار افزایش قیمت خواهد داشت. این سطح از نظر روانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با عبور از این سطح احتمال افزایش قیمت تا ۵ هزار و ۷۵۹ دلار نیز وجود دارد.

 از سوی دیگر اگر این جفت ارز است ۱۳۹۵ دلار کاهش پیدا کند سطح بعدی ۲۸۳۱ دلار خواهد بود. و در صورت ادامه روند کاهشی قیمت بعدی ۲۴۶۷ دلار است.

جفت ارز بایننس کوین و دلار

 با تحلیل قیمت رمزارزهای برتر بازار متوجه می شویم که بایننس کوین در ادامه روند صعودی در سطح ۱۶۲ درصد فیبوناچی یعنی ۶۸۰ دلار با مقاومت بسیاری روبرو بوده است. با این حال گاو ها دست از تلاش بر نداشتند. آنها در سطح ۳۸.۲ درصد یعنی ۵۱۳ دلار بخرید بیشترین دارایی ادامه داده اند. این امر نشان می دهد که معامله گران همچنان به ادامه روند صعودی خوش بین هستند.

 اگر خریداران به قیمت های بالاتر از ۱۸۰ دلار اعتماد داشته باشند، این جفت ارز روند صعودی را به سمت دنباله ۲۰۰% فیبوناچی یعنی هم ۱۹۶ دلار و در نهایت دنباله ۲۶۱ درصد فیبوناچی یعنی ۹۸۵ دلار آغاز خواهد کرد.

 با این وجود اگر قیمت از مقاومت پیش رو کاهش پیدا کند، شاهد افزایش فشار فروش در بازار خواهیم بود. در این صورت قیمت بعدی برای این گفت در روند نزولی ۴۵۸ دلار و در نهایت ۴۰۳ دلار خواهد بود.

تحلیل قیمت رمزارزهای برتر با جفت ارز دوج کوین و دلار 

دوج کوین در هفته های گذشته روند صعودی قدرتمندی را پشت سر گذاشت. با توجه به رفتارهای متعصبانه ای که از گاو ها و خرس ها در این بازار مشاهده می شود فعالیت معاملاتی در بازار دوج کوین افزایش پیدا کرده است.

نمودار شمعی مشاهده شده در هفته گذشته نشان می دهد که با افزایش قیمت معامله گران به سمت فروش دارایی روی می آورند. اما خرس ها قادر به استفاده درست از فرصت پیش آمده نبودند. گاو ها با کاهش قیمت به خرید بیشتر دارایی ادامه دادند.

زمانی که گاوها در کف قیمت خرید می کنند و خرس ها در سطح مقاومت دارایی خود را می فروشند، رمز ارز مورد نظر برای چند روز در یک دامنه محدود معامله می شود. به احتمال زیاد در هفته های آینده در بازه میانه ۰.۳۵ دلار و ۰.۷۳ دلار معامله شود.

جفت ارز کاردانو و دلار 

کاردانو با قدرت از ۰.۳۳ دلار به ۱.۴۸ دلار رسید. این رمز ارز در هفته های گذشته در بازه میان یک و ۱.۴۸ دلار در نوسان بوده است. همه ما می دانیم که ثبات قیمت پیش از رسیدن به بالاترین رکورد ها نشانه خوبی است. در این حالت معامله گران به خرید بیشتر دارایی در قیمت های پایین تر ادامه می دهند.

جفت ارز کاردانو و دلار هفته گذشته از روند ثبات خود خارج شد. این امر نشان می دهد که گاوها خرس ها را ناکام کردند. اکنون احتمال افزایش قیمت این جفت است تا دنباله ۱۰۰% فیبوناچی یعنی ۲.۱۴ دلار وجود دارد. اگر گاوها به قیمت های بالاتر از این سطح مقاومت نیز اعتماد داشته باشند هدف بعدی در ادامه روند صعودی ۲.۶۰ دلار است.

 میانگین متحرک در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی در محدوده خرید به ارزشی بیش از ارزش واقعی قرار دارد. این امر نشان می دهد که گاوها کنترل بازار را به دست گرفتند. اما با کاهش قیمت از ۱.۴۸ دلار رویکرد خوشبینانه در بازار نقض می شود. در این صورت این جفت ارزها میانگین متحرک ۲۰ روز کاهش پیدا می کند.

تحلیل قیمت رمزارزهای برتر بازار با جفت ارز ریپل و دلار

ریپل در هفته های گذشته در بازه قیمتی میان  ۲۱ دلار و ۰.۷۸ دلار سپری کرده است. تاریخ نشان داده است که هر اندازه مدت زمان باقی ماندن یک جفت ارز در یک بازه محدود بیشتر باشد روند صعودی پس از آن قدرتمند تر خواهد بود. با افزایش قیمت از ۰.۷۸ دلار این آلت کوین ظرف دو هفته به ۱.۹۶ دلار می رسد.

با این وجود روندهای صعودی عمودی به ندرت ماندگار هستند. ارز ریپل و دلار پس از رسیدن به ۱.۹۶ دلار شاهد نوسانات بسیاری بوده است. این نوسانات منجر به تشکیل الگوی مثلث متساوی الاضلاع شد.

 پس از تکرار یک وضعیت ثابت در هفته های گذشته باید در انتظار کاهش و نوسانات باشیم. اما افزایش میانگین متحرک ۲۰ روزه و شاخص قدرت نسبی نشان می دهند که گاو ها در شرایط فعلی برگ برنده را در دست دارند. پس

اگر خریداران به قیمت های بالاتر از ۱.۷۶ دلار اعتماد داشته باشند ادامه روند صعودی تا ۱.۹۶ دلار و در نهایت ۲.۶۳ دلار ادامه خواهد داشت. اما این رویکرد خوش میدان و کاهش قیمت از ۱.۲۴ نقض می شود. در این حالت باید در انتظار کاهش قیمت ها یک و در نهایت ۰.۷۸ دلار باشیم.

 جفت ارز دات و دلار

دات در هفته های گذشته دربازی میان ۲۶.۵۰ و ۴۴ دلار در نوسان بوده است. تحلیل قیمت رمزارزهای برتر نشان می دهد که گاوها بارها برای ادامه روند صعودی تلاش کردند. اما خریداران در قیمت های بالاتر علاقه ای به خرید این دارایی ندارند. به همین دلیل این جفت از بار دیگر در یک دامنه محدود معامله می شود.

اما خوشبختانه گاوها اجازه کاهش قیمت از ۲۶.۵۰ دلار را ندادند. آنها در قیمت های پایین تر به خرید بیشتر دارایی ادامه می دهند. اگر خریداران و قیمت های بالاتر از ۴۴ و ۴۸ دلار اعتماد داشته باشند جفت ارز دات و دلار به روند صعودی ادامه می دهد. در این حالت قیمت بعدی برای این گفت از ۶۳ دلار خواهد بود. میانگین متحرک ۲۰ روز در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت قرار دارد بنابراین همه چیز به نفع گاو هاست.

این رویکرد مثبت در حالتی نقض می شود که قیمت از سطح مقاومت پیش رو کاهش پیدا کند و کمتر از ۲۶ دلار برسد. در این حالت باید در انتظار ادامه روند نزولی باشیم.

جفت ارز بیت کوین کش و دلار 

با تحلیل قیمت رمزارزهای برتر بازار متوجه می شویم که بیت کوین کش مرتب در حال ایجاد سخت های بالاتر و کفش های بالاتر بوده است. این امر نشان دهنده آغاز کرد و روند صعودی است. اما این رمز ارز در قیمت های بالاتر از ۱۴۳۲ دلار با افزایش فشار فروش از سوی معامله گران ای که به دنبال تثبیت سود هستند مواجه شده است. 

خوشبختانه گاوها به خرید بیشترین دارایی در دنبال یک ۳۸.۲ درصد فیبوناچی یعنی ۱۱۱۳ دلار ادامه داده اند.این امر نشان می دهد که معامله گران کاهش قیمت را به عنوان فرصتی برای خرید دارای بیشتر به حساب می آورند.

 اگر گاوها موفق به افزایش قیمت از ۱۴۳۲ دلار شوند جفت ارز بیت کوین کش و دلار بار دیگر قیمت ۱۶۳۸ دلار را به محک آزمایش می گذارد. افزایش قیمت از این سطح مقاومت همه چیز را برای ادامه روند صعودی تا ۲۰۵۰ دلار مهیا می کند.

از سوی دیگر با کاهش قیمت از ۱۶۳۸ دلار این جفت ارز برای چند روز در یک بازی متفاوت معامله می شود. با کاهش قیمت از دنباله ۵۰ درصد فیبوناچی یعنی ۹۵۱ دلار اولین نشانه های ضعف روند صعودی مشاهده می شود.

 جفت ارز لایت کوین و دلار

 تحلیل قیمت رمزارزهای برتر بازار نشان می دهد که لایت کوین ماه های گذشته روند صعودی قدرتمندی را پشت سر گذاشته است. این رمز ارز همواره قیمت های بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه را حفظ کرده است. میانگین متحرک در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت قرار دارد. بنابراین گاوها همچنان کنترل بازار را در دست دارند.

 گاو ها در هفته گذشته قیمت این رمز ارز را تا ۳۷۰ دلار افزایش دادند. در هفته جاری نیز آن ها با ادامه روند صعودی قیمت ۴۱۲ دلار را به ثبت رساندند. اما با افزایش فشار فروش و ورود معامله گران ای که به دنبال تثبیت سود هستند ادامه روند صعودی به تأخیر افتاد.

 لایت کوین و دلار بار دیگر از ۳۷۰ دلار کاهش پیدا کرد. اگر قیمت ۳۷۰ دلار پایین تر باقی بماند این جفت ارز میانگینمتحرک ۲۰ هفته کاهش پیدا می کند.از طرفی افزایش قیمت از این سطح به معنای بازگشت گاوها به بازار و ادامه روند صعودی از ۳۷۰ دلار است. از طرف کاهش قیمت از این سطح به معنای تغییر روند بازار خواهد بود.

 جفت ارز یونی سواپ و دلار

تحلیل قیمت رمزارزهای برتر بازار نشان می دهد که یونی سواپ در روند صعودی به سر می برد. با وجود اینکه قیمت واسطه حمایت کاهش پیدا کرد، اما به نظر می رسد خریداران بخرید بیشترین دارایی در قیمت های کمتر ادامه می دهند.

اگر خریداران قیمت ۴۵ دلار افزایش دهند جفت ارز یونی سواپ و روند صعودی تازه ای را برای رسیدن به قیمت۵۶.۵۰ دلار آغاز خواهد کرد.

 افزایش قیمت از این سطح به معنای ادامه روند صعودی تا دوباره ۱۳۸% فیبوناچی یعنی ۶۸ دلار خواهد بود.اما از طرفی با کاهش قیمت از سطح حمایت احتمال کاهش هرچه بیشتر قیمت ها ۲۵ دلار و در نهایت ۱۶ دلار نیز وجود خواهد داشت.

 در آخر

 تحلیل قیمت رمزارزهای برتر بازار در شرایط فعلی از همیشه دشوار تر به نظر می رسد. بیت کوین در هفته های گذشته بارها برای عبور از ۶۰ هزار دلار وارد عمل شده است اما هر بار با مقاومت بسیاری روبرو بوده است.

در این بین اتریوم و دیگر آلت کوین ها با قدرت به مسیر صعودی ادامه داده اند. به اعتقاد بسیاری از معامله گران حرفه ای بازار همچنان بهترین رویکرد برای سرمایه گذاری و خرید بیت کوین رویکرد دراز مدت است. اما از طرفی برخی به دنبال سرمایه گذاری در دیگر آلت کوین ها هستند. نظر شما در رابطه با روند بازار چیست؟ آیا به ادامه روند صعودی برای بیت کوین اعتماد دارید؟ آیا رمز ارز دیگری را در این شرایط به سبد سرمایه خود اضافه خواهید کرد؟ در رمزارز مارکت منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-5-14-btc-eth-bnb-doge-ada-xrp-dot-bch-ltc-uni

Comments (0)
Add Comment