تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال پس از ناکامی بیت کوین در ادامه روند صعودی اطلاعات بسیاری را به شما می دهد. به نظر می رسد میزان عرضه از تقاضا آن هم در قیمت های بالا کاهش پیدا کرده است.همین امر می تواند منجر به افزایش قیمت دیگر آلت کوین های بازار شود. پس از کاهش شدید قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۰ می سوال مهمی برای کاربران بازار رمز ارز ایجاد شد. آنها می خواهند بدانند اصلاحات پایان رسیده است یا خیر؟

 آیا روند نزولی به مسیر خود ادامه خواهد داد.

 برای درک بهتر وضعیت بازار و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال نیاز خواهیم داشت. این طور به نظر می رسد که نهنگ هایی که بیش از هزار بیت کوین را پس از سال ۲۰۱۷ خریداری کرده بودند در تاریخ ۱۸ و ۱۹ می ۳۴۰۰۰ بیت کوین دیگر را به دارایی خود افزودند. کاهش قیمت بیت کوین خریداران بیشتری را از سمت نهنگ ها و موسسات مالی به همراه داشته است.

با وجود اینکه موسسات مالی بخرید بیشتر ادامه میدهند ویتالیک بوترین موسسه اتریوم در مصاحبه با شبکه سی ان ان اعلام کرد که بازار رمز ارز در یک حباب قرار داشت. به گفته بوترین به نظر می رسد این حباب ترکیده باشد یا در آستانه ترکیدن باشد.

تحلیلگران دیگر که قیمت ۶۰۰ هزار دلاری را برای بیت کوین پیش بینی می کردند دنده عقب گرفتند. در حال حاضر حاضران بازار رمز ارز به دو گروه دسته بندی شده اند. گروهی که به نامه روند صعودی امیدوارند به گروهی که دیگر امیدی به ادامه روند صعودی ندارند. برای درک بهتر وضعیت بازار با ما همراه باشید.

 تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز بیت کوین و دلار

دنباله بلند تر نمودار شمعی بیت کوین در تاریخ ۱۹ می نشان می دهد که گاوها با کاهش قیمت به ۲۹ هزار دلار برای خرید بیشتر دارای وارد عمل شدند. خریداران در تاریخ ۲۰ می نیز به خرید بیشتر بیت کوین ادامه دادند.میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی از فروش بیش از اندازه در بازار خبر می دهد. بنابراین خرس ها کنترل بازار را به دست گرفتند. حتی اگر قیمت از ۴۲۵۰۰ دلار نیز افزایش پیدا کند، جفت ارز بیت کوین و دلار در سطح میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی چهل و هفت هزار دلار با مقاومت بسیاری روبرو خواهد بود.

اگر قیمت ۴۲۵۰۰ دلار کاهش پیدا کند این جفت ارز قیمت ۲۸ هزار دلار را نیز تجربه خواهد کرد. 

افزایش قیمت از این سطح حمایت به معنای خرید بیشتر دارایی از سوی گاوها است. عبور قیمت ۱۵۱ هزار دلار شرایط را به نفع گاوها تغییر خواهد داد. از سوی دیگر کاهش قیمت از ۲۸ هزار دلار روند نزولی را برای رسیدن به قیمت ۲۰ هزار دلار آغاز می کند.

 تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز اتریوم و دلار

اتریوم در تاریخ ۱۹ ماه می از ۱۸۰۰ دلار افزایش پیدا کرد اما در سطح میانگین متحرک ۵۰ روزه با مقاومت روبرو شد. این امر نشان می دهد که خرس ها همچنان برای تبدیل سطح میانگین متحرک ۵۰ روزه به سطح مقاومت در تلاش هستند.

میانگین متحرک ۲۰ روزه از ۳ هزار و ۲۰۰ دلار کاهش پیدا کرده و شاخص قدرت نسبی به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است. بنابراین خرس ها برگ برنده را در دست دارند. اگرفروشندگان قیمت را از ۲۱۴۵ دلار کاهش دهند، جفت ارز اتریوم و دلار بار دیگر تا ۱۸۰۱ دلار کاهش پیدا می کند. کاهش قیمت از این سطح حمایت شرایط را برای کاهش هرچه بیشتر تا ۱۵۴۷ و در نهایت تا ۱۲۸۹ دلار مهیا می کند.

اما از سوی دیگر اگر قیمت از سطح ۳ هزار دلار افزایش پیدا کند، گام ها کنترل بازار را به دست می گیرند و میانگین متحرک ۲۰ روزه را به چالش خواهند کشید. عبور از این سطح حمایت به معنای پایان روند نزولی در بازار است.

 جفت ارز بایننس کوین و دلار

با تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال متوجه می شویم که بایننس کوین در تاریخ ۱۹ می از ۲۸۰ دلار افزایش پیدا کرده اما در سطح ۴۲۸ دلار با مقاومت روبرو شد. به این ترتیب متوجه می شویم که فشار فروش در بازار به اتمام نرسیده است و خرس ها همچنان برای آغاز روند نزولی در تلاش هستند.

میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی شرایط نزولی را به تصویر می کشند. اگر خرس ها قیمت را از ۳۴۸ دلار کاهش دهند، جفت ارز بایننس کوین و دلار بار دیگر تا ۲۸۰ دلار کاهش قیمت خواهد داشت. کاهش قیمت از این سطح حمایت احتمال کاهش هرچه بیشتر قیمت ها ۲۳۳ دلار را افزایش می دهد.

از سوی دیگر اگر قیمت از سطح فعلی افزایش پیدا کند و به بیش از ۳۴۸ دلار برسد معامله گران در انتظار اصلاحات بیشتر نماندند. آنها از کاهش قیمت به نفع احسنت استفاده کرده و دارایی بیشتری را خریداری کرده اند. در این صورت احتمال عبور از ۴۲۸ دلار افزایش پیدا می کند. با افزایش قیمت از این سطح جفت ارز بایننس کوین و دلار تا ۴۸۰ دلار نیز افزایش قیمت خواهد داشت. اما خرس ها در این سطح بار دیگر به مقاومت برمی خیزند.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز کاردانو و دلار

دنباله بلند تر نمودار شمعی کاردانو در تاریخ ۱۹ می نشان می دهد که گاوها با تمام قوا از کاهش قیمت به عنوان فرصتی برای خرید بیشتر استفاده کرده اند. خریداران در تاریخ ۲۰ می به خرید بیشتر ادامه داده و قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روز افزایش دادند.

با این حال خرس تسلیم نشده اند. آنها بار دیگر برای کاهش قیمت از ۱.۴۸ دلار وارد عمل می شوند. با افزایش قیمت از این سطح حمایت جفت ارز کاردانو و دلار برای چند روز در بازه میان ۱.۴۸ دلار و ۱.۹۴ دلار معامله خواهد شد.

 میانگین متحرک ۲۰ روزه ثابت است. شاخص قدرت نسبی خبر از تعادل میان عرضه و تقاضا می دهد. با کاهش قیمت از میانگین متحرک ۵۰ روزه تعادل موجود به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد. در چنین شرایطی احتمال کاهش قیمت تا ۱ دلار نیز وجود خواهد داشت.

اگر خریداران قیمت را از ۱.۹۴ دلار افزایش دهند اصلاحات برای کاردانی به پایان می رسد. و این جفت ارز بار دیگر قیمت ۲.۳۴ دلار را از آن خود می کند.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز دوج کوین و دلار

دوج کوین در تاریخ ۱۹ می از ۰.۲۱ دلار افزایش پیدا کرد. گاوها در ادامه قیمت این رمز از را از میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۰.۳۱ دلار افزایش دادند. آنها در تاریخ ۲۰ میلی موفق به حفظ این جایگاه شدند.

اگر خریداران قیمت را از روند نزولی خارج کنند این جفت ارز تا ۰.۴۷ دلار افزایش قیمت خواهد داشت. اگر قیمت از سطح مقاومت پیش رو کاهش پیدا کند جفت ارز دوج کوین و دلار برای چند روز بین ۰.۴۷ دلار و ۰.۳ دلار معامله می شود.

میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال کاهش است. شاخص قدرت نسبی از میانه کاهش پیدا کرده است. بنابراین شرایط تا حدودی به نفع خرس هاست. 

 کاهش قیمت از ۰.۳ دلار احتمال کاهش هرچه بیشتر قیمت ها ۰.۲۱ دلار را افزایش می دهد. از سوی دیگر افزایش قیمت از ۰.۴۷ دلار زمینه را برای رسیدن به ۰.۵۷ دلار آماده می کند.

 تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز ریپل و دلار 

گاو ها در دو روز گذشته موفق به حفظ قیمت ۰.۸۸ دلار شدند.این امر نشان می دهد که تقاضا برای خرید این رمز ارز در قیمت های پایین تر همچنان وجود دارد. با این حال اگر گاوها قیمت را از میانگین متحرک افزایش ندهند، قیمت ریپل بار دیگر از ۰.۸۸ دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

کاهش قیمت از این سطح حمایت به معنای افزایش عرضه از تقاضاست. در چنین حالتی روند نزولی تا ۰.۵۶ دلار ادامه خواهد داشت. میانگین متحرک در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی در محدوده منفی قرار دارد. بنابراین شرایط بازار به نفع خرس هاست.

 از سوی دیگر اگر قیمت است ۰.۸۸ دلار افزایش پیدا کند، جفت ارز ریپل و دلار از ۱.۲۶ دلار افزایش پیدا خواهد کرد و برای چند روز بین این دو قیمت در نوسان خواهد بود. گاوها برای به دست گرفتن کنترل بازار باید قیمت را از ۱.۷۰ دلار افزایش دهند.

جفت ارز دات و دلار 

دات در تاریخ ۱۹ می پس از روزها ثبات در بازه میان ۲۶.۵ دلار و ۴۴ دلار از ۲۶.۵ دلار کاهش پیدا کرد. اما گاوها در تاریخ ۲۰ می موفق به  باز گرداندن قیمت به این بازه شدند.

 اما موفق به حفظ قیمت های بالاتر از این بازه نبودند. به نظر می رسد با افزایش قیمت فشار فروش در بازار افزایش پیدا می کند.

اگر قیمت جفت ارز دات و دلار از ۲۱.۲۱ کاهش پیدا کند بار دیگر قیمت ۱۸ دلار را مشاهده می کنیم. کاهش قیمت از این سطح حمایت به معنای آغاز روند نزولی خواهد بود. میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کرده است و شاخص قدرت نسبی در محدوده منفی است. این امر نشان می دهد که خرس ها سکاندار بازار هستند.

این رویکرد بدبینانه تنها در صورتی نقض می شود که گاو ها قیمت را از ۲۶.۵۰ دلار افزایش دهند. در این در این حال متوجه می شویم که خریداران از کاهش قیمت به عنوان فرصتی برای خرید بیشترین دارایی استفاده کردند. افزایش قیمت از ۳۱.۵ ۲۸ دلار روند صعودی تازه ای را برای رسیدن به میانگین متحرک ۲۰ روزه آغاز می کند. در چنین شرایطی احتمال معامله شدن این رمز ارز برای چند روز در یک بازه محدود افزایش پیدا می کند.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز بیت کوین کش و دلار

با تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال متوجه می شویم که بیت کوین کش در ادامه روند صعودی موفق به رسیدن به دنباله ۳۸.۲ درصد فیبوناچی نشده است. این امر نشان می دهد که با افزایش قیمت تقاضا برای خرید این رمزارز کاهش پیدا می کند.

میانگین متحرک بیست روزه در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی در محدوده منفی قرار دارد. بنابراین شرایط به نفع خرس هاست. اگر قیمت از ۱۸۶ دلار کاهش پیدا کند بار دیگر شاهد کاهش قیمت ها ۴۷۳ دلار خواهیم بود. کاهش قیمت از این سطح روند نزولی تا ۴۴۲ دلار و در نهایت تا ۳۷۰ دلار ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر اگر قیمت جفت ارز از سطح فعلی کاهش پیدا کند متوجه می شویم که خرید در کف قیمت افزایش پیدا کرده است. افزایش قیمت از سطح مقاومت ۹۴۰ دلار نوید آغاز روند صعودی خواهد بود. با افزایش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه، روند صعودی ادامه خواهد داشت.

 تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز لایت کوین و دلار

لایتون در ادامه روند نزولی در سطح حمایت با مقاومت روبرو شد. خرس ها سعی دارند تحت حمایت را به سطح مقاومت تبدیل کنند. در صورت موفقیت آنها این آلت کوین در مسیر نزولی پیشروی خواهد کرد.

 اگر خرس ها قیمت را از ۱۶۶ دلار کاهش دهند، جفت ارز لایت کوین و دلار تا ۱۴۳ دلار کاهش پیدا خواهد کرد. افزایش قیمت از این سطح این جفت ارز را برای چند روز در بازه میان ۱۴۳ و ۲۲۴ دلار نگه می دارد.

 اگر گاوها قیمت را از ۲۲۴ را افزایش دهند این جفت ارز از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش پیدا می کند. با کاهش قیمت از این سطح روند نزولی آغاز خواهد شد. اما افزایش قیمت به معنای پایان روند نزولی است.

جفت ارز یونی سواپ و دلار 

 با تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در می یابیم که یونی سواپ در تاریخ ۲۰ می درسته ۳۸.۲ درصد فیبوناچی یعنی ۲۷ دلار با مقاومت روبرو شد. امروز قیمت این آلت کوین دیگر کاهش پیدا کرد. 

میانگین متحرک همچنان در حال کاهش است. شاخص قدرت نسبی در محدوده منفی است. بنابراین خرس ها کنترل بازار را در دست دارند.

 کاهش قیمت از ۲۲.۵ اولین نشانه از ضعف بازار خواهد بود. در این صورت قیمت ۱۷ و در نهایت شانزده دلار کاهش پیدا می کند. افزایش قیمت از این سطح به معنای خرید بیشتر دارایی در کف قیمت است.

از سوی دیگر با افزایش قیمت از سطح فعلی و عبور آن از ۲۷ دلار جفت ارز یونی سواپ و دلار میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۳۳ دلار افزایش قیمت خواهد داشت.

 در آخر

 با تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در میابیم که بیت کوین همچنان در ادامه روند صعودی ناکام بوده است. کاهش شدید قیمت این رمز ارز نگرانی های بسیاری را در بازار به همراه داشت. اما در این بین معامله گران و سرمایه گذاران بزرگ بازار به خرید بیشتر بیت کوین ادامه دادند. به نظر می رسد آنها به ادامه روند صعودی امیدوار هستند.

  • نظر شما در این رابطه چیست؟
  • آیا روند نزولی برای بیت کوین به پایان می رسد؟
  • آیا در سال ۲۰۲۱ بار دیگر شاهد افزایش قیمت بیت کوین خواهیم بود؟

 با ما در رمزارز ماکت آخرین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-5-21-btc-eth-bnb-ada-doge-xrp-dot-bch-ltc-uni

Comments (0)
Add Comment