تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال ۸ خرداد

در روزهای گذشته هر بار بیت کوین و دیگر رمز ارزها افزایش قیمت را تجربه کرده اند در نزدیکی میانگین متحرک ۲۰ روزه با فشار فروش روبرو بوده اند. به نظر می رسد و روند نزولی ادامه خواهد داشت. اوایل هفته جاری سرمایه گذار میلیاردر Carl Icahn در گفتگو با بلومبرگ به این نکته اشاره کرده است که قصد ورود به بازار رمز ارز را دارد. اما اظهارنظر او تاثیری روی قیمت رمز ارز نداشت. احساسات حاکم بر بازار بدبینانه است. به همین دلیل به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتالی ۸ خرداد نیاز خواهیم داشت.

گاو ها دست از خرید برنداشتند. نهنگ هایی که هزار تا ده هزار بیت کوین را در اختیار دارند سرمایه گذاران خردی که ۰.۱ و ۱ بیت کوین را در اختیار دارند به خرید بیشتر ادامه می دهند.

این امر نشان می دهد که در درازمدت باید در انتظار ادامه روند صعودی باشیم. بسیاری از شرکت ها برای فرار از تورم به خرید بیت کوین روی می آورد. آنها به خوبی می دانند که پول بدون پشتوانه دیگر معتبر نیست.

معامله گران در شرایط فعلی باید زیرساخت های بیت کوین و دیگر رمز ارزها را زیر نظر داشته باشند. تاه مدت احساسات معامله گران تاثیر زیادی روی قیمت ها می گذارد. برای درک بهتر بازار بهتر است به تحلیل قیمت ده رمز ارز برتر بپردازیم.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال ۸ خرداد با جفت ارز بیت کوین و دلار

 افزایش قیمت ها دنباله ۳۸.۲ درصد فیبوناچی یعنی۴۱ هزار دلار ادامه نداشت. این امر نشان می دهد که معامله گران و افزایش قیمت به سمت فروش دارایی روی می آورد. میانگین متحرک ۲۰ روز در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی در محدوده منفی قرار دارد بنابراین خرس ها کنترل بازار را در دست دارند.

اگر جفت ارز بیت کوین و دلار از ۳۴ هزار دلار پایین تر بیاید و روند نزولی تا ۳۰ هزار دلار ادامه دارد. گاوها در این سطح برای خرید بیشتر وارد عمل می شوند. اگر قیمت از این سطح افزایش پیدا کند خریداران برای افزایش هرچه بیشتر قیمت دست به کار می شوند.

 در صورت موفقیت آنها جفت ارز بیت کوین و دلار تا دنبال ۶۱.۸ درصد یعنی ۴۸ هزار دلار افزایش قیمت خواهد داشت.

از سوی دیگر اگر خرس ها قیمت را از ۳۰ هزار دلار پایین تر بیاورند فشار فروش در بازار افزایش پیدا کرده و خریداران برای خرید بیشتر دارایی وارد عمل می شوند. با شکسته شدن سطح حمایت ۲۸ هزار دلار سطح بعدی برای بیت کوین ۲۰ هزار دلار خواهد بود.

جفت ارز اتریوم و دلار

 در تاریخ ۲۶ می از دنباله از ۳۸.۲ درصد فیبوناچی یعنی ۲۷۳۸ دلار افزایش پیدا کرد. اما قادر به عبور از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۲۸۸۸ دلار نبودند. بنابراین متوجه می شویم با افزایش قیمت معامله گران به فروش دارایی می اندیشند.

میانگین متحرک در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی در محدوده منفی است. همه چیز برای ادامه روند نزولی مهیاست.

 اگر فرض ها قیمت را از ۲۳۷۸ دلار کاهش دهند جفت ارز اتریوم و دلار تا ۲۰۷۹ دلار کاهش قیمت خواهد داشت. کاهش هرچه بیشتر از این سطح احتمال کاهش قیمت تا ۱۷۲۸ دلار را افزایش می دهد.

این رویکرد بدبینانه تنها در حالتی نقض می شود که قیمت از سطح فعلی افزایش پیدا کند و به پیش از میانگین متحرک ۲۰ روز برسد. در این حالت احساس معامله گران در بازار تغییر می کند و این جفت ارز تا ۳۳۶۲ دلار افزایش خواهد داشت.

 جفت ارز بایننس کوین و دلار

نتحلیل قیمت ارزهای دیجیتال ۸ خرداد متوجه می شویم که با این است که این در سطح ۳۹۵ دلار با مقاومت روبرو شده است. زمانی که افزایش قیمت با کاهش سریع روبه رو می شود متوجه می شویم معامله گران در انتظار افزایش قیمت هستند و دارایی خود را به فروش می رساند.

خرس ها در حال حاظر برای کاهش قیمت از ۳۰۶ دلار وارد عمل شده اند. در صورت موفقیت آنها جفت ارز بایننس کوین و دلار تا ۲۵۷ دلار کاهش قیمت خواهد داشت و در ادامه قیمت ۲۱۱ دلار را ثبت می کند.

 افزایش قیمت از این سطح این جفت ارز را برای چند روز در بازه میان ۳۹۵ و ۲۱۱ دلار نگه می دارد.

 از سوی دیگر اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روز افزایش پیدا کند احتمال افزایش قیمت میانگین متحرک ۵۰ روزه ۵۲۱ دلار وجود خواهد داشت. در این سطح با مقاومت خرس ها رو به رو خواهیم شد. اما اگر گاو ها قادر به عبور از موانع پیش رو باشند روند نزولی به پایان می رسد. 

جفت ارز کاردانو و دلار

 با تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال ۸ خرداد متوجه می شویم کاردانو در تاریخ ۲۶ می از میانگین متحرک ۲۰ روز افزایش پیدا کرد. گاوها قادر به حفظ قیمت های بالاتر نبودند. ارسال قیمت را تا ۱.۵۵ دلار پایین آوردند.

اگر خرس ها قیمت هایی کمتر از ۱.۴۳ دلار را به ثبت برسانند جفت ارز کاردانو و دلار در ادامه روند صعودی تا ۱.۲۴ دلار و در نهایت تا ۱ دلار کاهش قیمت خواهد داشت. افزایش قیمت از ۱ دلار این جفت ارز را برای چند روز در یک بازه محدود نگه می دارد.

 از سوی دیگر اگر قیمت از ۱.۵۸ دلار افزایش پیدا کند تقاضا برای خرید این دارایی افزایش پیدا کرده است. در این حالت گاوها با تلاشی دیگر قیمت را تا ۲ دلار افزایش می دهند و در صورت موفقیت آنها قیمت بعدی برای این جفت ارز از ۲.۴۷ دلار خواهد بود.

 جفت ارز دوج کوین و دلار 

گاو ها قادر به افزایش قیمت دوج کوین بودند. تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال ۸ خرداد نشان می دهد که تقاضا برای خرید این رمز در قیمت های بالاتر کاهش پیدا کرده است. در تاریخ ۲۷ می با فروش بیشتر دارایی قیمت دوج کوین را به کمتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه رساندند.

اگر قیمت از ۰.۲۹ دلار کاهش پیدا کند، جفت ارز دوج کوین و دلار در ادامه روند نزولی قیمت ۰.۲۵ دلار و در نهایت ۰.۲۱ دلار را ثبت می کند. این سطح حمایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شکسته شدن آن با افزایش فشار فروش و کاهش هرچه بیشتر قیمت و ۰.۱۰ دلار همراه خواهد بود.

جفت ارز ریپل و دلار 

در تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال ۸ خرداد متوجه می شویم که ریپل در دوباره ۳۸.۲ درصد فیبوناچی ۱.۰۵ دلار به مقاومت روبرو شده است. احساس معامله گران همچنان منفی است و آنها به دنبال فرصت مناسبی برای فروش دارایی هستند.

اگر قیمت از ۰.۸۸ دلار کاهش پیدا کند خرس ها برای کاهش قیمت ها ۰.۶۵ دور دست به کار می شود. میانگین متحرک در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی عدد ۴۰ را نشان می دهد. در شرایط فعلی خرس ها کنترل بازار را در دست دارند.

 کاهش قیمت اصلی تمایز ۶۵ دلار شرایط را برای کاهش هرچه بیشتر قیمت ها ۰.۵۶ دلار مهیا می کند. از سوی دیگر اگر گاوها از سطح حمایت ۰.۸۸ دلار دفاع کنند، جفت ارز ریپل و دلار با میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش قیمت خواهد داشت. عبور از این سطح مقاومت امکان افزایش قیمت ها میانگین متحرک ۵۰ روزه را بالا می برد.

جفت ارز دات و دلار 

 دات امروز به سطح مقاومت ۲۶.۵ به دلار رسید اما قادر به ادامه روند صعودی نبودند. این امر نشان می دهد که خرس ها به شدت از این سر دفاع می کنند. در صورت کاهش قیمت از ۱۹.۶۵ دلار احتمال کاهش قیمت تا۱۵ دلار نیز وجود خواهد داشت.

 میانگین متحرک در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی کمتر از ۳۹ را نشان می دهد. بنابراین خرس ها کنترل بازار را در دست دارد. کاهش قیمت از ۱۵ دلار روند نزولی تازه را آغاز می کند. اما افزایش قیمت از این سطح گفت ارز را برای چند روز در یک باز ثابت نگه می دارد.

 رویکرد بدبینانه تنها در حالتی نقد می شود که قیمت سطح فعلی افزایش پیدا کرده و به بیش از ۲۶ ماه از ۵۰ دلار برسد. در این حالت این جفت ارزها ۳۱.۲۸ دلار افزایش قیمت خواهد داشت.

جفت ارز ICP و دلار

 با تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال ۸ خرداد متوجه می شویم که Internet Computer در چند روز گذشته در بازه میان ۱۲۰ و ۱۶۸ دلار در نوسان بوده است. امروز خیلی برای کاهش قیمت وارد عمل شده و قیمت را تا سطح حمایت ۱۲۰ دلار پایین آوردند.

علت موفقیت آنها این جفت ارز تا ۸۶ دلار کاهش قیمت خواهد داشت. با شکسته شدن این سطح حمایت قیمت این جفت ارز تا ۶۰ دلار پایین می آید.

 از سوی دیگر اگر گاوها هسته ۱۲۰ دلار دفاع کنند این جفت ارز برای چند روز در یک بازه محدود ثابت می ماند. افزایش قیمت از ۱۶۸ دلار به معنای ادامه روند صعودی خواهد بود. 

 در این حالت احتمال افزایش قیمت ۲۴۹ دلار وجود دارد. 

 جفت ارز یونی سواپ و دلار

یونی سواپ در تاریخ ۲۶ می میانگین متحرک افزایش قیمت داشتند و گاه قادر به ادامه روند صعودی نبودند. احساس معامله گران به بازار منفی است. معامله گران با نزدیک شدن قیمت میانگین متحرک ۲۰ روزه برای فروش دارایی وارد عمل می شوند.

دنباله بلند ترین نمودار شمعی نشان می دهد که گاوها تسلیم نشده و خرید بیشتر ادامه می دهند. در صورت افزایش قیمت این جفت تا میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۳۴ دلار افزایش قیمت خواهد داشت.

 اما اگر قیمت بیش از پیش کاهش خواهد داد. در این صورت این جفت ارز در ادامه روند نزولی تا ۲۱ دلار و در نهایت تا ۱۸ دلار کاهش قیمت خواهد داشت.

 جفت ارز بیت کوین کش و دلار

 با تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال ۸ خرداد متوجه می شویم که بیت کوین کش در روزهای گذشته در قیمت های بالاتر از ۶۵۸ دلار معامله شده است. اما نگاه ها قادر به ادامه روند صعودی تا میانگین متحرک ۲۰ روزه نبودند. میزان تقاضا برای خرید این رمز ارز با افزایش قیمت کاهش پیدا می کند. 

اگر قیمت از ۱۸۵ دلار کاهش پیدا کند خرس ها در ادامه برای کاهش قیمت تا ۴۶۸ دلار وارد عمل می شوند. میانگین متحرک در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی در محدوده منفی قرار دارد. بنابراین شرایط به نفع خرس هاست.

 با این وجود اگر قیمت از سطح فعلی افزایش پیدا کرده و به بیش از ۸۰۲ دلار برسد، گاوها قیمت را تا میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش می دهند. عبور از میانگین متحرک به معنای پایان روند نزولی است.

 در آخر

 به یاد داشته باشید که پیش بینی ادامه روند در بازار رمز ارزها کار بسیار دشواری است. اطلاعات درج شده در این خبر نظرات نویسنده است. تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال ۸ خرداد شما را با وضعیت فعلی بازار آشنا خواهد کرد. همواره زیرساخت های قدرتمند بیت کوین و دیگر رمز ارزها را زیر نظر داشته باشید و فراموش نکنید که بازار تحت تاثیر احساس معامله گران کوتاه مدت دستخوش تغییر می شود اما روند درازمدت تغییر نخواهد کرد.

 نظرات خود در رابطه با ادامه روند صعودی بیت کوین و دیگر رمز ارزها را با ما در رمزارز مارکت به اشتراک بگذارید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-5-28-btc-eth-bnb-ada-doge-xrp-dot-icp-uni-bch

Comments (0)
Add Comment