پتلفرم‌های معاملاتی اجتماعی کریپتو

مقدمه پتلفرم‌های معاملاتی اجتماعی کریپتو

این پلتفرم‌ها، شبکه‌‌های اجتماعی هستند برای خرید فروش رمزارزها. این شبکه‌ها امکان جابه‌جایی رمزارزهای مختلف و همچنین معاملاتی از قبیل CFD و ETF را به شما می‌دهند. این شبکه‌ها به شما اجازه می‌دهد که رفتارهای مبادله‌گرهای دیگر را ببینید، از آنها تقلید کنید، با آنها گفتگو کنید و نمودار یادگیری این مبادلات را برای خود به شدت کوتاه کنید. در ادامه به بررسی برخی ازپتلفرم‌های معاملاتی اجتماعی کریپتو می‌پردازیم.

eToro، شبکه‌ای بی نقص؟

یکی از معروف ترین و همچنین محبوب ترین این شبکه‌ها eToro نام دارد. یادگیری کار با این شبکه نسبتا راحت است و تجربه کار با آن، همچنین دید خوبی به شما نسبت به پتلفرم‌های معاملاتی اجتماعی کریپتو می‌دهد. از نکات مثبت این شبکه می‌توان به گزینه‌ی معاملات فارکس نیز در آن اشاره کرد. هرچند این قابلیت در حال حاظر در آمریکا غیر فعال است.

این شبکه ۱۶ رمزارز به نام بازار را پشتیبانی می‌کند.

از جمله قابلیت‌ بسیار مفید این پلتفرم می‌توان به گزینه‌ی کپی کردن معامه‌گران دیگر به صورت رایگان و همچنین ایجاد صفحه اخبار شخصی اعم از رفتار معاله‌گران معروف و اخبار مرتبط اشاره کرد. همچنین این شبکه به صورت رایگان برای همگان قابل استفاده است.

مطالب دیگر را بخوانید

Tradelize ابزار تخصصی

این محصول که در اصل توسط معامله‌گران حرفه‌ای رمزارزها ساخته شده، ابزاری بسیار مفید برای آموزش و تبادل اطلاعات است. از نکات خوب این پلتفرم داشتن دو بخش مبادله‌گران مبتدی و حرفه‌‌ای است. البته برخی از امکانات پیشرفته‌تر Tradelize تنها پس از خرید اشتراک برای شما فعال می‌‌شود. گرچه این شبکه تنها برای ۸ رمزارز شناخته شده و معروف بازار است، اما ابزاری بسیار تخصصی برای یادگیری مبادلات آن‌هاست. از قابلیت‌های این شبکه می‌توان به توانایی چند بخشی کردن حساب خود برای مبادلات مختلف و ساخت زیرشاخه برای کنترل راحت‌تر آن‌ها اشاره کرد.

این شبکه علاوه بر سایت، یک اپلیکشن بسیار مفید نیز در دسترس دارد که به راحتی در هر مکانی برای شما در دسترس است.

ZuluTrade وسیع یا محدود؟

این پلتفرم در سال ۲۰۰۷ به منظور ارتباط بین بروکرهای به نام ساخته شد. در حال حاظر ۵۰ بروکر در سراسر دنیا از طریق ZuluTrade قابل دسترس هستند. هرچند که این پلتفرم تنها ۵ رمزارز را پشتیبانی می‌کند، اما تعداد بالای بروکرها و همچنین مبادله‌گرانی که فعالیت و تحلیل‌های خود را به صورت رایگان روی این پلتفرم قرار می‌دهند باعث شده که به یکی از محبوب‌ترین پتلفرم‌های معاملاتی اجتماعی کریپتو بدل شود.

برای شروع در این پلتفرم شما میتوانید یک حساب دمو راه اندازی کنید در غیر صورت باید حسابی به حداقل مبلغ ۳۰۰ $ باز کنید.

بیشتر بخوانید

توصیه نهایی: پتلفرم‌های معاملاتی اجتماعی کریپتو

پبتفرم‌های زیادی جهت معاملات اجتماعی کریپتو وجود دارند که هر کدام کارایی و ویژگی های مخصوص به خود را دارند، شما باید با توجه به رمزارز خود و کارایی این پلتفرم‌ها، بهترین مورد برای کار خود را انتخاب کنید.

Comments (0)
Add Comment