انجام تراکنش رمزارز باید ساده تر از این باشد

کاربران امروزی به دنبال انجام سریعتر و ساده تر تراکشن ها هستند. برنامه نویسان رمزارز نیز باید به دنبال راهکاری باشند که انجام تراکنش های رمزارز را به مراتب ساده تر خواهد کرد. قیمت بیت کوین مدام در حال افزایش است. به نظر می رسد که این ارز قصد ندارد که دست از ادامه روند صعودی بردارد. هرروز بر تعداد افرادی که این ارز برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند نیز افزوده می شود. این نکته با به یاد داشته باشید که پیچیدگی های طبیعی بیت کوین هنوز یکی از موانعی است که از ورود افراد به این بازار جلوگیری می کند.

 برنامه نویسان و توسعه دهندگان رمزارز به درک عمیقی از بیت کوین دست پیدا کرده اند. دانشی که این افراد از رمزارز به دست آورده اند به مراتب بیشتر از دانش مردم عادی کوچه و بازار از بیت کوین است.

در نظر سنجی هایی که انجام شده مشخص شده است که ۷۵ درصد شرکت کنندگان در نظر سنجی با انجام تراکنش رمزارز مشکل دارند. از نظر آنها انجام این تراکنش ها بیش از اندازه دشوار و پیچیده است. ۵۵ درصد شرکت کنندگان نیز اعلام کرده اند که در ارسال رمزارز به دیگر آدرس ها مشکل دارند. ۱۸ درصد از کسانی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند دارایی خود را از دست داده اند.

۶ درصد از شرکت کنندگان نیز از حضور افراد واسطه رنج برده اند. همین امر باعث شده است که برنامه نویسان زیادی در این زمینه وارد عمل شوند.

سیستم های مالی

 هر سیستم مالی برای این که به درستی عمل کند، باید از زیرسازهای زیادی برخوردار باشد. درواقع برنامه نویسان و حاضران شبکه باید به زیرساخت های شبکه ایمان داشته باشند. معماری شبکه به دشت احت تاثیر بانک مرکزی است. توسعه دهندگان شبکه در سیلیکون ولی نیز نیاز دارند که اعتماد مردم به این شبکه را افزایش دهند. مردم باید بدانند که دارایی خود را در کدام بخش سرمایه گذاری کنند. تنها با ایجاد محیطی امن در شبکه می توانید اعتماد کاربران بیشتری را به تکنولوژی بلاک چین جلب کنید.

 به عنوان مثال آدرس های مستقل در شبکه می توانند اعتماد کاربران بیشتری را به خود جلب کنند. این نکته را به یاد داشته باشید که این تکنولوژی می تواند امکانات گسترده ای برای ما به همراه داشته باشد.

 مسیر پیش روی رمزارز

 افارد غالبا فراموش می کنند که اساتید دانشگاهی از سال ۱۹۷۰ برای ارسال ایمیل های خود از اینترنت استفاده کرده اند. اما درآن زمان هم استفاده از سیستم ارسال ایمیلی الکترونیکی برای کاربران ساده نبوده است. افراد معمولی و کسانی که از تجربه چندانی در این حوزه برخوردار نبودند به سادگی قادر به استفاده از این تکنولوژی نبوده اند.

دسترسی به اینترنت تا روی کارآمدن HTTP کار ساده ای نبود. تکنولوژی بلاک چین این روز ها درست در همان شرایطی است که در روزهای اول روی کارآمدن اینترنت مشاهده شده است. بهتر است هرچه سریعتر استفاده از این شبکه ساده تر شود. این امر را به یاد داشته باشید که بلاک چین می تواند با تحولاتی شرایط را برای کاربران شبکه به مراتب ساده تر کند. گسترش اینترنت و دسترسی همگان به شبکه اینترنتی پر سرعت روی پذیرش و شناخت بلاک چین نیز تاثیر گذار بوده است.

توسعه دهندگانی که در فکر پیدا کردن راهکاری برای ساده کردن انجام تراکنش رمزارز هستند، می خواهند این کار را به اندازه انتقال پول با پی پل ساده کنند. در شرایط فعلی جای تعجب نیست که کاربران معمولی با ساز و کار شبکه مشکل داشته باشند. چرا که سیستم فعلی بسیار گمراه کننده است. اما تنها زمانی که کاربران بیشتری به شبکه اضافه شوند باید در انتظار تغییری شگرف در شبکه باشیم.

 بلاک چین فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری

پتاسیل های موجود در شبکه بلاک چین روز به روز بر محبوبیت این شبکه می افزاید. افراد بیشتری به امکانات موجود در شبکه پی می برند. همین امر سبب می شود که به تدریج زیر ساخت های بهتری در شبکه ایجاد شود. این نکته را نیز نباید فراموش کنید که شبکه بلاک چین از زمان پیدایش خود تا کنون مسیر زیادی را پشت سر گذاشته است.

تنها یک دهه پیش انجام تراکنش ها و استفاده از چنین تکنولوژی هایی غیر ممکن به نظر می رسید. اما افزایش نقدینگی به این بازار از یک سود و افزایش دانش عمومی از این تکنولوژی باعث شده است که افراد بیشتری با فرصت های موجود در این حوزه آشنا شوند. زمانی که جمعیت حاضر در شبکه رمزارز به حد قابل قبولی برسد باید در انتظار اعمال تغییرات اساس در زیر ساخت های شبکه باشیم.

 کاربران بیشتری در این شبکه به سرمایه گذاری می پردازند. آنها نیز دارند که سرمایه گذاری را ساده تر از هر زمان دیگری انجام دهند. در همین راستا برنامه نویسان بیش از هر زمان دیگری به اهمیت اعمال تغییرات در نحوه انجام تراکنش ها پی برده اند.

سیستم فعلی بیش از اندازه دشوار و پیچیده است. همین امر سبب شده است که مردم عادی که درک چندانی از این شبکه ندارند قادر به استفاده از این شبکه نباشند. امروز عده بسیاری کمی از مردم می دانند که چطور باید از آمازون یا نتفلیکس آنلاین استفاده کنند. اما آنها به خوبی می دانند که امکان استفاده از این ابزارهای به صورت اینترنتی وجود دارد. این همان رویدادی است که باید در شبکه بلاک چین و رمزارز ها نیز مشاهده شود.

 در آخر

 با خرید  و فروش بیت کوین اطلاعات خود را درباره دنیای رمزارز و شبکه بلاک چین افزایش دهید. این نکته را به یاد داشته باشید که این امر می تواند آینده شما را به کلی متحول کند.

 بلاک چین همان تغییری است که در جهان سرمایه گذاری روی داده است. سرمایه گذاران بسیاری در انتظار این رویداد بوده اند. با در نظر گرفتن فرصت های موجود در این حوزه برای سرمایه گذاری آماده شوید. با ما در رمزارز مارکت همراه باشید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. خرید بیت کوین می تواند دارایی شما را در برابر تورم نجات دهد. با ما در تماس باشید. بیت کوین را به سبد دارایی خود بیفزیاید و تفاوت را احساس کنید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/crypto-transactions-must-be-easier-that-s-it-that-s-the-headline

Comments (0)
Add Comment