کارت‌های رمزارز TRASTRA برای بازار انبوه

با وجود رشد سریع پروژه‌های مختلف ارز رمزنگاری شده در سال ۲۰۲۰، مسئله‌ی پرداخت با رمزارزها در زندگی روزمره همچنان یک چالش است و کارت‌های رمزارز هنوز هم تقریبا ناشناخته هستند. متأسفانه در حال حاضر تعداد بسیار کمی از شرکت‌های آفلاین یا آنلاین به دلایل مختلف، چه مشکل نبود تکنولوژی، چه مالیات یا نرخ ناپایدار ارز، ارزهای دیجیتال را می‌پذیرند. واقعیت این است که حتی با داشتن ۱۰۰ بیت کوین در کیف پول خود، برای پرداخت هزینه‌ی یک لیوان قهوه به مبلغ ۲.۹۹ یورو، به سختی قادر به پرداخت با بیت کوین خود خواهید بود.

خوشبختانه، در حال حاضر یک راه حل وجود دارد که به شما امکان می‌دهد نه تنها هزینه‌ی قهوه خود را پرداخت کنید، بلکه به شما کمک می‌کند رمزارزهای پایه را برای هر آنچه می‌خواهید صرف کنید. کارت‌های بدهی رمزنگاری ابزاری هستند که مزایای سیستم پرداخت سنتی و ارز دیجیتال را با هم ترکیب کرده‌اند.

کاربرد و ویژگی‌های کارت‌های رمزارز

به عبارت ساده‌تر، کارت‌های رمزارز مانند هر کارت پرداخت دیگری که کاربران را قادر می‌سازد کالا و خدمات را به صورت آفلاین و آنلاین خریداری کنند، کار می‌کنند. تفاوت آن‌ها در این است که مستقیماً به کیف پول رمزارزهای پایه متصل می‌شوند و رمزارز شما باید در یک برنامه تلفن همراه یا بستر وب به ارز فیات تبدیل شود تا بتواند از کارت موجود در فروشگاه‌ها یا دستگاه‌های خودپرداز استفاده کند.

این موضوع بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد اما مسئله‌ی مورد بحث چیست؟

از آنجا که نیاز بازار انبوه برای چنین محصولاتی در حال افزایش است، بسیاری از صادرکنندگان کارت‌های رمزارز، از این فرصت استفاده کرده و هزینه‌های سنگینی را به کاربران خود تحمیل می‌کنند، این امر منجر به هزینه‌های بالای استفاده از سرویس این کارت‌ها می‌شود. همچنین هزینه صرافی رمزارزها می‌تواند گاها به طرز عجیبی بالا باشد، زیرا برخی از شرکت‌ها نرخ‌ها را در صفحات تأیید و معاملات انجام شده، تغییر می‌دهند، در نتیجه ممکن است هزینه‌های معامله بالاتر از حد انتظار شما باشد و چنین سیستم عامل‌هایی با هر معامله‌ای که شما و دیگر کاربران انجام می‌دهید، رونق خواهند گرفت.

کارت‌های رمزارز TRASTRA

با توجه به مسائل پیش رو درباره رمزارزها، ما در حال بررسی یکی از کارت‌های رمزارز که فاقد چنین کمبودهایی است و بر اساس اصل اعتماد بین سرویس و مشتریان آن ساخته شده است، هستیم.

TRASTRA یک کارت بدهی رمزارز است که برای ساکنان منطقه اقتصادی اروپا در دسترس است. در مقایسه با سایر کارت‌های صادر شده، TRASTRA برای استفاده روزانه بسیار راحت و کاربردی است. TRASTRA این امکان را به مشتریان می‌دهد تا چندین ارز رمزنگاری شده را به یورو تبدیل کرده و در بیش از ۴۶ میلیون مکان پذیرنده VISA در سراسر جهان، پول نقد خود را پرداخت یا برداشت کنند. این کارت، امکان استفاده از رمزارزها با هزینه‌های بسیار کم در زندگی روزمره را فراهم می‌کند.

فقط با شارژ ماهانه ۱.۲۵ یورو و یک هزینه ۹ یورویی برای صدور کارت، به بسیاری از ویژگی‌های کارت‌های رمزارز TRASTRA، از جمله کیف پول رمزارز چندگانه، کارت بدهی، حساب IBAN شخصی برای خرید رمزارز با انتقال از بانک محلی خود و بسیاری عملکردهای دیگر دسترسی خواهید داشت.

ویژگی‌های کارت‌های رمزارز TRASTRA

در کارت‌های رمزارز TRASTRA، هیچ هزینه‌ای برای شارژ کارت وجود ندارد، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی از هزینه‌های اضافی، کارت خود را دوباره شارژ کنید. از دیگر ویژگی‌های این کارت این است که هیچ هزینه‌ای برای خرید با یورو دریافت نمی‌کند، همچنین هیچ هزینه‌ای برای انتقال رمزارز خارجی دریافت نمی‌کند و هیچ سکه‌ی استاک شده‌ای در آن وجود ندارد؛ که این موارد اغلب در مورد سایر ارائه‌دهندگان کارت‌های بدهی رمزارز وجود دارد.

TRASTRA یک بانک نیست اما مانند یک بانک برای شما یک حساب شخصی IBAN برای دریافت یورو و خرید رمزارزهای پایه با هزینه‌های ناچیز ایجاد می‌کند. موجودی یورو در حساب IBAN شما برای استفاده در کارت TRASTRA استفاده می‌شود.

TRASTRA از نظر شفافیت با کاربران استثنایی است، کاربران می‌توانند با چند کلیک و استفاده از برنامه تلفن همراه TRASTRA یا در سایت trastra.com رمزارز خود را به ارز فیات تبدیل کنند. همیشه قبل از انجام تبدیل رمزارز به ارز فیات، مقدار مبادله نهایی بر روی صفحه، نمایش داده می‌شود بنابراین نیازی نیست که در مورد نرخ ارز نگران باشید.

آخرین و مهم‌ترین ویژگی این کارت این است که، TRASTRA اطمینان حاصل می‌کند که به تمام سوالات کاربران پاسخ صحیح داده می‌شود و  اگر نیاز به کمک داشته باشید، می‌توانید در یک چت زنده پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. همه این عوامل باعث می‌شوند تا TRASTRA به یکی از کارت‌های رمرزارز قوی برای بازار انبوه تبدیل شود. مطالب مرتبط را بخوانید.

مزیت کیف پول‌های رمزارز چندگانه TRASTRA

مزیت اصلی کیف پول‌های رمزارز چندگانه TRASTRA امنیت آن‌هاست و این پلتفرم از روش‌های مختلفی به امنیت وجوه شما اهمیت می‌دهد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • ۲FA (احراز هویت دو عاملی) حساب شما را از هرگونه دسترسی غیرمجاز ایمن نگه می‌دارد.
  • تأیید نامه‌های الکترونیکی (ایمیل) در این سیستم، تضمین می‌کند که هیچ کس بدون اطلاع شما هیچ گونه فعالیتی با حساب شما انجام نمی‌دهد (معاملات صرافی‌ها یا برداشت و …). حساب شما به ایمیل شما متصل می‌شود و کلیه اطلاعات مربوط به حساب، کارت، کیف پول یا هرگونه نامه الکترونیکی تأیید حساسی، مستقیماً به آدرس ایمیلی که در حساب TRASTRA ارائه کرده‌اید ارسال می‌شود. علاوه بر این، ما به شما توصیه می‌کنیم از گذرواژه‌های قوی استفاده کنید و این گذرواژه‌ها برای حساب TRASTRA و ایمیل شخصی شما باید متفاوت باشد.
  • داده‌های رمزارزها، پایگاه داده، کیف پول، گذرواژه و همه داده‌های مهم منتقل شده بین سرورهای TRASTRA و اشخاص ثالث به درستی رمزگذاری شده‌اند. در این سیستم از اتصال رمزگذاری شده SSL 2048 بیتی استفاده می‌شود که تضمین می‌کند داده‌های شما در هنگام استفاده از خدمات این کارت کاملاً ایمن هستند.

نحوه‌ی خرید رمزارز در کارت‌های رمزارز TRASTRA

برای خرید رمزارز در TRASTRA، کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

۱. با حساب TRASTRA خود وارد سیستم شوید. لطفاً ابتدا مطمئن شوید که حساب کاربری شما از قبل تأیید شده است.

۲. زبانه Buy Crypto را در قسمت Deposit Funds انتخاب کنید یا بر روی دکمه Buy Cryptocurrency در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. شما باید کیف پولی را که می‌خواهید رمزارز خود را به آن واریز کنید، انتخاب کنید.

۳- رمزارز پایه‌ای را که می‌خواهید خریداری کنید، انتخاب کنید و مبلغ یورویی که می‌خواهید در ازای آن بپردازید را وارد کنید. سپس میزان رمزارز دریافتی را در قسمت موجود برای آن، مشاهده خواهید کرد. حالا روی دکمه خرید کلیک کنید و معامله را در صفحه تأیید، تأیید کنید.

توجه: در پنج روز اول راه‌اندازی حساب کاربری خود، حداکثر تا ۳۰۰ یورو در روز می‌توانید معامله کنید. با کلیک روی « درباره محدودیت‌ها بیشتر بدانید» می‌توانید با محدودیت‌های سیستم آشنا شوید.

۴. شماره تلفن، نام کامل و تاریخ تولد خود را وارد کنید. پس از تکمیل تمام اطلاعات مورد نیاز، باید با شرایط استفاده و خط مشی حفظ اطلاعات موافقت کنید. فقط باید باکس خالی پایین را تیک بزنید و دکمه ادامه را فشار دهید.

۵- شما باید شماره کارت اعتباری را که می‌خواهید برای خرید خود استفاده کنید را وارد کنید. لطفاً از صحت تمام جزئیات اطمینان حاصل کنید. برای پردازش خرید خود، دکمه ادامه را فشار دهید. شما باید با اجازه‌ دادن به ۳D Secure، خرید خود را تأیید کنید. به محض اینکه تراکنش شما توسط بانک تأیید شود، پردازش تکمیل می‌شود.

۶. پس از تأیید پرداخت با ۳D Secure، شما باید شماره تلفن خود را در سیستم تأیید کنید.

توجه: اگر اولین بار است که شما پرداخت انجام می‌دهید، احتمالاً باید ID کارت خود را دست گرفته و یک عکس سلفی گرفته و برای سیستم ارسال کنید.

۷. در این مرحله، شما تأیید پردازش معامله را دریافت خواهید کرد. معمولاً پردازش و دریافت رمزارز از ۱۵ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد.

توجه: اگر شرایط موجود در بازار امکان اجرای سفارش شما را در قیمتی پایین‌تر از مبلغ مورد نظر شما فراهم نکند، ممکن است سفارش شما حتی با قیمت بهتری انجام شود.

بعد از اینکه خرید خود را تأیید کردید، سفارش شما با سفارشات صرافی مطابقت داده می‌شود، گاهی اوقات مبلغ دریافتی شما می‌تواند حتی بیشتر از مبلغ وارد شده در سیستم باشد، زیرا خرید شما با یک سفارش پر می‌شود. بیشتر بدانید.

کارت‌های رمزارز TRASTRA از کدام ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی می‌کنند؟

در حال حاضر پرداخت با کارت‌های رمزارز TRASTRA، با ارزهای رمزنگاری شده BTC ، ETH ، LTC ، XRP ، BCH امکان پذیر است.

پس از تأیید حساب، کیف پول شما باید فعال شود و باید دارایی رمزنگاری کافی در آن وجود داشته باشد. پس از سفارش کارت TRASTRA، مقدار ۹ یورو از موجودی رمزارز شما که مستقیماً به نرخ بازار در لحظه سفارش مربوط می‌شود، کسر خواهد شد.

نحوه تبدیل رمزارز به پول نقد در کارت‌های رمزارز TRASTRA

تمرکز و مزیت اصلی پلتفرم TRASTRA این است که به راحتی به شما امکان می‌دهد ارز رمزنگاری شده را به ارزهای فیات تبدیل کنید. علاوه بر این، این فرآیند با استفاده از کارت پرداخت TRASTRA به راحتی قابل دسترس و بسیار آسان است.

برای انجام این کار، باید مراحل زیر را انجام دهید:

۱) وارد حساب TRASTRA خود شوید و گزینه Exchange Fund را در لیست بالای صفحه انتخاب کنید.

۲) ‘Exchange from’ = کیف پول رمزارز خود را انتخاب کنید.

۳) “Exchange to” = کارت اعتباری خود را انتخاب کنید.

۴) مقدار مورد نظر برای تبدیل را انتخاب کنید. (توجه: حداقل مقدار تبدیل، ۲۷ یورو است)

پس از اجرای موفقیت آمیز کل فرآیند اعتبارسنجی، بر روی گزینه «افزودن» کلیک کرده و در اینجا، وجوه شما منتقل می‌شوند. شما همچنین می‌توانید با استفاده از برنامه‌های TRASTRA برای iOS و Android دارایی‌تان را به کارت پرداخت خود اضافه کنید.

نتیجه گیری

با توجه به نیاز روزافزون علاقه‌مندان رمزارزها به پرداخت از طریق کریپتو، کارت‌های رمزارزها وارد بازار شده‌اند. در این میان، پلتفرمی مانند TRASTRA، سیستم پرداختی با ویژگی‌های بسیار کاربردی ارائه کرده که برای بسیاری از افراد جالب توجه است. شما می‌توانید از این کارت در ۳۱ کشور جهان از جمله ایتالیا، اتریش، بلژیک، بلغارستان، جمهوری چک، کرواسی، قبرس، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان و … استفاده کنید.