خرید در دارک‌نت تنها با Monero و پشتیبانی از آن

بازار معروف darknet پشتیبانی از پرداخت بیت کوین را متوقف کرده و اکنون فقط Monero می‌پذیرد. این بیانیه‌ای است که توسط این پلتفرم صادر و در شبکه‌های اجتماعی توزیع شده است. گزارش‌ها حاکی از این است که بازار کاخ سفید، که یک بازار عمده در darknet است، پرداخت BTC را متوقف کرده است و از این پس برای خرید در دارک‌نت تنها باید از رمزارز Monero استفاده کنند. به طور کلی اطلاعات زیادی از دارک‌نت در دسترس نیست و به طور مختصری درباره آن توضیح خواهیم داد.

خرید در دارک‌نت سیستم غیرقانونی زیرزمینی

پیش از این، Jarek Jakubcek، تحلیلگر یوروپول گفته بود که ردیابی معاملات بیت کوین برای آن‌ها دشوار نیست، اما وقتی کلاهبرداران تصمیم می‌گیرند از Monero استفاده کنند همه چیز تغییر می‌کند. وقتی مظنونان از ترکیبی از TOR و Monero استفاده کردند، ما نمی‌توانستیم حرکت وجوه را ردیابی کنیم و توانیم آدرس‌های IP برای ما در قابل دسترسی نخواهد بود. مطالب مرتبط را بخوانید.

نتیجه گیری:

متاسفانه به دلیل قابلیت‌هایی که رمزارزها به وجود آورده اند، مجرمین و فعالان زیرزمینی نیز به راحتی می‌توانند نقل و انتقالات مالی خود را بدون ترس شناسایی انجام دهند. نام دارک‌نت مدت‌هاست که در شبکه‌های اجتماعی شنیده می‌شود و با این حال هنوز اطلاعات درستی در رابطه با این بخش از فضای مجازی و فعالیت‌هایی که در آن رخ می‌دهد نیست. هرچند هدف اصلی پروژه Monero ایجاد فضای شخصی و غیر قابل کنترل برای عموم بوده است، اما قابلیت‌های این رمزارز باعث شده تا مجرمین نیز آن را گزینه‌ای مناسب برای استفاده‌های غیر قانونی خود بدانند. بیشتر بدانید.

Comments (0)
Add Comment