بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری توکن Defi

با توجه به شرایط فعلی که جهان با آن رو به رو است و همچنین فواید بسیار رمزارزها نسبت به ارزهای فیات، عده بسیاری به سمت سرمایه گذاری بر روی رمزارزها روی آورده اند. سرمایه گذاری بر روی سیستم‌های غیر متمرکز در تمام عرصه‌های مالی در حال رشد است و با توجه به پتانسیل رشد بالای رمزارزها مخصوصا در ابتدای پروژه، بسیاری به این سو روی آورده اند. در این مقاله به معرفی مناسب ترین گزینه‌های توکن Defi می‌پردازیم.

Acala

Acala یک پروژه و stablecoin و توکن Defi است که برای کمک به برنامه‌های رابط کاربردی اوپن سورس (Open Source) مالی در زمینه رمزارزها اجرا می‌شود.  Acala به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق هر بلاکچینی که به Polkadot متصل است دلار ارسال و دریافت کنند. این پروژه از کمک شرکای خود از جمله Hashkey، Goodmore Capital و SNZ بهره فراوانی می‌برد.

DerivaDex

DerivaDex یک پلتفرم مبادله غیرمتمرکز است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. DerivaDex روش‌ها و گزینه‌های متفاوتی از تجارت قراردادهای هوشمند و زیرشاخه‌های آنان را ارائه می دهد. این یک مبادله جامعه محور است که مبتنی ببر استخراج نقدینگی است و کنترل کاملی را به کاربران می‌دهد.

این صرافی در فصل سوم سال جاری به بازار ارائه خواهد شد. مطالب مرتبط را بخوانید.

از شرکای این پروژه به نام‌هایی مانند Coinbase، Ventureres و Dragonfly Capital می‌توان اشاره کرد.

۱inch.Exchange

این پروژه نقدینگی تمام مبادلات غیرمتمرکز را در یک مکان در دسترس قرار می‌دهد. صرافی ۱inch بهترین قیمت‌های موجود برای خرید و فروش توکن‌ صرافی‌های dex متعدد را در یک مکان برای شما فراهم می کند.

Binance، Waves و Ontology از شرکای این پروژه هستند.

Sperax

پروتکل Sperax برای رسیدن به بیانیه ماموریت خود، با ایده این بلاکچین، حداکثر سطح ایمنی و عملکرد را تضمین می کند. Sperax همچنین یک Stablecoin را روانه بازار خواهد کرد که کاربران اینترنت و برنامه‌های مختلف رمزارزها را به هم متصل می‌کند.

شرکای این مجموعه Chainlink، Cobak و outlier Ventures اشاره کرد.

Montra Dao

این رمزارز که یک پروژه تراکنش و مبادلات توکن Defi است، توسط polkadot برای آزادی مالی هرچه بیشتر کاربرانش تهیه شده است.  از نقاط قوت این پلتفرم می‌توان به قابلیت قرض گرفتن و قرض دادن دارایی، سرمایه گذاری بلند مدت و همچنین سیستم گاورننس اشاره کرد. شرکای این مجموع Uniswap، Hoo و Bithump هستند. بیشتر بدانید.

نتیجه گیری:

قطعا این گزینه‌ها تنها گزینه‌های موجود با پتانسیل پیشرفت نیستند و این مقاله بیشتر جنبه اطلاع رسانی دارد. پس قبل از هر گونه سرمایه گذاری حتما تحقیقات لازم را انجام دهید.

Comments (0)
Add Comment