بهترین توکن‌های Defi از نظر Binance

در حال ۶ توکن defi (توکن‌هایی که تمرکز اصلی آنها بر روی اصل غیرمتمرکز بودن آنها است) وجود دارد که صرافی Binance علاوه بر قابلیت خرید و فروش آنها در پلتفرم خود، از آنها پشتیبانی مالی می‌کند. پلتفرم Binance یکی از قوی‌ترین و معتبرترین صرافی‌های موجود است. این پروژه همواره بر انواع ترندهای رمزارزها سرمایه گذاری می‌کند و امروزه توجه زیادی به غیرمتمرکز بودن کریپتوها شده است. در ادامه به برسی توکن‌های مورد انتخاب Binance و یا درواقع بهترین توکن‌های Defi از نظر Binance می‌پردازیم.

Tellor

تلور یک جایگزین برای شبکه های بلاکچین کنار گذاشته شده است که پایه آنها بر اسا داده‌های متمرکز است. این پروژه به تازگی مقاله‌ای بسیار دقیق و با جزئیات در باره‌ی غیرمتمرکز سازی رمزارزهای با قابلیت اوراکل (روشی برای اضافه و یا تغییر داده‌ها در قراردادهای هوشمند) منتشر کرده است.

Terra

ترا یک سیستم پرداخت سطح بالا و مبتنی بر Defi است که برای تأمین معاملات خود از Stablecoin (رمزارز هایی دارای قیمت نسبتاً پایدار که معمولاً از طریق اتصال به کالا، ارز یا تنظیم عرضه توسط الگوریتم هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد.) استفاده می‌کند.

Anchor یک پروتکل درآمدی جدید است که تلاش می‌کند نوسانات در وام‌های مالی غیرمتمرکز را با استفاده از مشتقات سهام ضعیف کاهش دهد و از این از سوی Binance یکی از بهترین توکن‌های Defi برای سرمایه گذاری است. مطالب مرتبط را بخوانید

۱inch Exchange

Binance به تازگی بودجه‌ای معادل ۲.۸ میلیون دلار برای صرافی ۱inch صرف کرده است.

از آنجا که بودجه ۱inch توسط Binance پشتیبانی شده است، بسیاری از سرمایه گذاران برجسته نیز در این سرمایه گذاری شرکت کرده‌اند. در روزهای اخیر ۱ اینچ بیش از ۱ میلیارد دلار حجم معاملات را به ثبت رسانده است، که نشان می‌دهد سرمایه گذاری Binance در این موفقیت نقش داشته است.

Strike Protocol

این رمزارز که ارائه خود پلتفرم Binance است، در می ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد. این رمزارز که بر پایه اتریوم نوشته شده است، می‌تواند معاملات دائمی غیرمتمرکز را برای هر نوع دارایی اداره کند. پروتکل Strike دارای اهرم حداکثر ۲۰ برابر است و با حداقل استفاده از اوراکل و دیگر خواص قراردادهای هوشمند فعالیت می‌کند.

Dune Analytics

دون آنالیتیکس یک پلتفرم تحلیل defi است.

مهمترین ویژگی‌ دون آنالیتیکس این است که داده‌های قراردادهای هوشمند را که قابل خواندن توسط انسان است را تحلیل می‌کند و بر اساس آنها نمایی را برای اشتراک گذاری ارائه می‌دهد.

injective Protocol

Inective Protocol یکی از پیشگامان Defi است که از سال ۲۰۱۸ آغاز به کار کرد و به سرعت مورد توجه Binance برای تأمین بودجه قرار گرفته است.

پروتکل انجکتیو یک پلتفرم تزریق نقدینگی لایه ۲ غیرمتمرکز است. هدف این پلتفرم ایجاد سیستم یکپارچه برای مبادلات رمزارزی و دارایی‌ها بدون نیاز به واسطه است. بیشتر بدانید.

و در آخر

لازم به ذکر است که تعداد و یا اسامی این ۶ رمزارز همواره درحال تغییر است و چنانچه قصد پیگیری بهترین توکن‌های Defi را دارید، باید دائما از تغییرات روز Binance مطلع باشید.

Comments (0)
Add Comment