بازی دیجیتال دیفای لند و راه‌اندازی پلتفرم بازی در شبکه سولانا

بازی دیجیتال دیفای لند از بازی‌های دیجیتال برتر است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم. این بازی دیجیتال اخیرا یک دور تأمین مالی را در حالی به اتمام رساند که توانست ۴.۱ میلیون دلار را جمع‌آوری کند. این بازی دیجیتال مبلغ فوق را برای راه‌اندازی بازی مالی غیرمتمرکزی گیمیفای‌شده خود، جمع‌آوری کرده است. همچنین این بازی مالی قرار است برروی شبکه ارز دیجیتال مطرح سولانا، راه‌اندازی شود. با ما همراه باشید تا این خبر جنجالی را به‌طور کامل بررسی کنیم.

بازی دیجیتال دیفای لند

دیفای لند (DeFi Land) پلتفرم مالی غیرمتمرکز گیمیفای، اولین دور سرمایه‌گذاری خود را باارزش ۴.۱ میلیون دلار، به‌پایان رساند. چند ده سرمایه‌گذار در هفته‌های اخیر، سرمایه‌های خود را به این پروژه اختصاص داده‌اند. مفهوم اقدام سرمایه‌گذاری بازی‌کردن می‌تواند دیفای را جذاب‌تر از همیشه و بیشتر از هر وقت دیگر در دسترس همه افراد، قرار دهد.

دیفای لند یک بازی وب شبیه‌سازی کشاورزی چند زنجیره‌ای است. این بازی طراحی‌شده است تا رسانه اصلی را به امور مالی غیرمتمرکز معرفی کند. مهم‌تر از آن، دیفای لند تمام جنبه‌های پروتکل‌های دیفای مرسوم را گیمیفای کرده و به‌نوعی به بازی تبدیل می‌کند. این پروتکل به‌همین ترتیب، راه‌حل‌های آموزشی و بصری را برای آنهایی می‌سازد که در حال کشف راه‌حل‌های مالی جایگزین هستند. قرار دادن هرچه بیشتر امور مالی غیرمتمرکز در دسترس مخاطبین جهانی، یک الویت حیاتی برای تیم دیفای لند است.

به‌دنبال اولین دور موفق سرمایه‌گذاری، بازی دیجیتال دیفای لند حالا می‌تواند به آینده چشم داشته باشد. دور سرمایه‌گذاری ۴.۱ میلیون دلاری این پلتفرم، حمایت مالی را از بیش از ۴۰ سرمایه‌گذار تأمین کرده است. این سرمایه‌گذاران نیز شامل نام‌های بسیار معروف و قابل احترامی در صنعت بلاک چین و ارز دیجیتال هستند. شرکت‌کنندگان برای مثال شامل: Animoca Brands، Alameda، Jump Capital، NGC Ventures، Solana Foundation، Gate.io، MXC، Solar Eco Fund، Youbi Capital و غیره می‌شود.

دور مالی موفق دیفای لند

«برایان لی» سرمایه‌گذار خطرپذیر در آلامدا نیز اعلام کرده است:

«دیفای لند ترکیبی فوق‌العاده از دو عدد از جالب‌ترین چیزهایی است که در ارزهای دیجیتال در حال روی‌دادن هستند. یعنی گیمینگ و دیفای. ما معتقدیم که دیفای لند می‌تواند یک تغییر واقعی در جذب گیمرهای معمولی و همچنین خرده‌فروشی‌های ارزهای دیجیتال به دیفای باشد.»

چنین پشتیبانی صریحی از طرف سرمایه‌گذاران، تایید می‌کند که چیزی که دیفای لند به‌دنبال آن است، کاملا زنده و امکان‌پذیر است. ساخت یک راه حل که در پروتکل‌های مختلف تجمع می‌کند، برای آوردن دیفای به مخاطبین رسانه اصلی، حیاتی است. به‌علاوه، این پلتفرم از توکن‌های غیرتعویضی (NFT) نیز پشتیبانی می‌کند و یک مدل بازی را برای کسب درآمد نیز معرفی می‌کند. این مدل بازی شامل دستاوردها، وظایف، مبارزات و دیگر راه حل‌ها برای کسب درآمد است.

زمانی که این تیم NFT ها را اضافه کند، آنها مزایایی را برای صاحبان این توکن نیز ارائه می‌دهند. هر NFT در این اکوسیستم، نمایانگر یک هدف خاص در بازی است که شامل: درختان، ساختمان‌ها، تراکتورها و دیگر اشیاء مربوط به مزرعه می‌شود. تمام اینها توسط بازی ارز دیجیتال دیفای لند امکان‌پذیر است. این موارد گیمیفای‌شده، معرف فرصت‌های جدید برای قرض‌گرفتن و قرض‌دادن وام، تأمین نقدینگی، بدست آوردن پاداش و غیره است.

ساخت NFT های داخلی نیز تنها یک جنبه دیفای لند است. توکن‌های غیرتعویضی موجود، از طریق ابزار اضافی یک «جان» جدید بدست می‌آورند. برای مثال با گرفتن NFT SolananaMonkeyBusiness، موجب تولید میمون‌هایی می‌شود که در حال دویدن در اطراف فضای بازی دیفای لند شما هستند. بازیکنان می‌توانند با این میمون‌ها تعامل کنند و یک لایه اضافی تعاملی و قابلیت همکاری، به بازی اضافه کنند. یک جنبه جذاب دیفای لند نیز آن است که آب و هوای کلی موجود در این بازی بازتاب شرایط کنونی بازار است. بازیکنان می‌توانند منتظر یک روز آفتابی باشند اگرچه که روزهایی با آب و هوای بد نیز وجود دارد.

نقشه راه دیفای لند

طبق نقشه راه این پلتفرم، این تیم در حال نهایی‌سازی ادغام دیفای لند با «Serum» و «Raydium» است. یک نسخه بتا از این پلتفرم نیز در ربع چهارم سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. همچنین بازار NFT این پلتفرم نیز در همان تاریخ، انتشار می‌یابد. به‌علاوه، پروتکل‌های سولانا (Solana) و دیگر بلاک چین‌ها از جمله اتریوم (Ethereum) و زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) نیز در ماه‌های آتی به‌انجام خواهد رسید.

علاوه بر تمام این‌ها نیز بازی دیجیتال دیفای لند از طریق یک «حالت آموزشی» اختصاصی، بر آموزش نیز تمرکز خواهد کرد. این حالت یک حالت تمرینی برای کاربران خرده‌فروش است که به آنها اجازه می‌دهد تا به دید بهتری دست پیدا کنند و همچنین بدانند که باید انتظار چه چیزی را در این فضای گیمیفای‌شده داشته باشند. بعدتر در همین سال، رابط کلی این پلتفرم پیشرفت خواهد کرد تا کاری کند که دیفای برای کاربران غیررمز ارزی، آسان و همچنین مطلوب‌تر شود.

درباره دیفای لند

دیفای لند یک بازی وب شبیه‌سازی کشاورزی چند زنجیره‌ای است که ساخته‌شده است تا امور مالی غیرمتمرکز را گیمیفای و شبیه بازی کند. بازی ما تمام ویژگی‌ها و امکاناتی که پلتفرم‌های مرسوم دارند را داراست اما تمام آنها را تنها در یک مکان، جمع‌آوری می‌کند. دیفای لند، امور مالی غیرمتمرکز را با تبدیل فعالیت‌های سرمایه‌گذاری به بازی، گیمیفای می‌کند.

لینک این پلتفرم:

https://defiland.app/

جمع بندی

بازی دیجیتال دیفای لند یکی از بازی‌های دیجیتال جنجالی اخیر است که در مقاله امروز به آن پرداختیم. این بازی جالب، یک بازی ارز دیجیتال است که از دسته بازی‌های با هدف کسب درآمد است. در این دسته از بازی‌ها، شما می‌توانید با انجام بازی، ارز دیجیتال و سپس پول واقعی را بدست آورید. این بازی نیز تمام فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و دیفای ارزهای دیجیتال را به‌شکل بازی درآورده و بدین‌شکل، دو بخش مهم ارزهای دیجیتال یعنی بازی و دیفای را در یک پلتفرم به شما ارائه می‌دهد. انتشار کامل این بازی، می‌تواند جنجال بسیاری در زمینه ارزهای دیجیتال به‌پا کرده و افراد بسیاری را به آن جذب کند. ما امروز این بازی جالب و امکانات آن را خدمت شما بررسی کنیم.

Comments (0)
Add Comment