DFI.Money چیست و چه کاربردی دارد؟

مقدمه DFI.Money چیست

DFI.Money که همچنین به نام YFII شناخته میشود، شاخه ای از محبوب ترین پلتفرم های مالی غیر متمرکز (DeFi) است که در ژوئیه ۲۰۲۰ ارائه شد. هدف از ایجاد آن بهینه سازی بازده برای سرمایه گذاران DeFi، معاملات اهرمی، ساخت بازاریابی خودکار و دیگر موارد است که به تغییرات پیشنهادی در یک طرح ارتقایافته موسوم به yearn.finance (YFI) پایبند است. DFI.Money به عنوان یک هارد فورک yearn.finance، که بازده های DeFi را بهینه می‌کند، توسط آندره کرونژ ایجاد شد. در ادامه به بررسی اینکه DFI.Money چیست و چه ویژگی هایی دارد اشاره می‌کنیم.

YFII در تعریف DFI.Money چیست؟

توکن YFII یک توکن بومی کاربردی پلتفرم DFI.Money است. YFII (DFI Money) چنگال yEarn Finance است. مانند بیشتر چنگال ها در صنعت رمزنگاری، YFII شباهت زیادی به زنجیره اصلی دارد اما تفاوت های اساسی در مورد برخی ویژگی ها وجود دارد. DFI.Money در حال حاضر یک سرویس بهینه سازی سود را برای تأمین کنندگان وام‌ها فراهم می‌کند ، وجوه ارائه دهندگان را بین پروتکل‌های وام مانند Aave و Compound به طور مستقل و هوشمند برای دریافت بالاترین میزان بازده و سود جابه جا می‌کند. این سرویس بطور خودکار وجوه کاربران را بین پروتکل های مختلف جابه جا می‌کند تا یکی از بالاترین نرخ‌های بهره را پیدا کند و سود را به حداکثر برساند.

نحوه ی دریافت YFII (DFI Money):

 کاربران می‌توانند توکن‌های پشتیبانی شده خود را به DFI.money واریز کنند که به طور خودکار این دارایی ها را به پروتکلی منتقل می‌کند که بیشترین بازده را دارد. کاربران iTokens ، توکن هایی را دریافت می‌کنند که نشان دهنده سپرده خود و هر گونه سود تولید شده از طریق بهینه سازی خودکار استراتژی های YFII Vault است. iTokens از استاندارد ERC20 تبعیت می‌کند و می‌تواند برای تولید مشتقات پیچیده تر DeFi توسط محصولات DeFi مورد استفاده یا ادغام قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید

 

قیمت روز YFII (DFI Money) و بهترین صرافی های آن:

قیمت اولیه YFII در ماه ژوئیه ۶۳۸ دلار بود که تا ۱ ماه سپتامبر به ۶۸۸۳ دلار افزایش یافت، این افزایش نشان دهنده نرخ بازگشت سرمایه ۹۰۸% برای سرمایه گذاران بود. قیمت روز YFII با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت هر توکن YFII  چیزی در حدود۲,۰۳۸.۴۴  دلار امریکا و حجم معاملات آنها در ۲۴ ساعت ۲۲۲,۷۳۹,۲۷۲  دلار است. جایگاه DFI Money در رتبه بند جهانی CoinMarketCap در رتبه ۱۱۹ قرار دارد و دارای سقف بازار ۷۸,۶۷۵,۴۶۵  دلار است.

بهترین صرافی های DFI Money در حال حاضر عبارتند از: Binance، Huobi Global، Binance.KR، HBTC و OKEx.

مطالب دیگر را بخوانید

Comments (0)
Add Comment