۵ شرکت بزرگ مدیریت دارایی دیجیتال در آمریکا

فوربس با انتشار خبری شرکت های بزرگ مدیریت دارایی های سنتی را رتبه بندی کرد. اما چه کسی می خواهد بزرگترین شرکت های مدیریت دارایی دیجیتال را رتبه بندی کند؟

کنترل گراف پنج شرکت بزرگ مدیریت دارایی دیجیتال در آمریکا را مشخص کرد. به نظر می رسد رشد قیمت بیت کوین سرمایه این شرکت ها را تا نیم میلیارد دلار افزایش داده است.

از آنجایی که روز به روز بر تعداد سرمایه گذاران بازار رمز ارز افزوده می شود، این شرکت ها به زودی به مهم ترین بازیکنان اقتصاد آمریکا تبدیل می شوند.

شرکت سرمایه گذاری Grayscale 

شرکت Grayscale یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین شرکت هایی که در زمینه ارز دیجیتال فعالیت دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۳ و به وسیله شرکت Digital Currency Group تاسیس شد. در حال حاضر این شرکت مدیریت بیش از ۴۰ میلیارد دلار ارز را برعهده دارد. این دارایی های دیجیتال شامل سرمایه گذاری در بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، زی کش، استلار، هرایزن (ZEN) و دیگر ارزهای دیجیتال می شود. شرکت خدمات متفاوتی را به کاربران و مشتریان خود عرضه می کند. مشتریان این شرکت می توانند سرمایه گذاری در یک ارز دیجیتال یا سبد های متنوع تری را انتخاب کنند.

شرکت سرمایه گذاری Pantera Capital

این شرکت در زمینه مدیریت دارایی دیجیتال فعالیت دارد در سال ۲۰۰۳ و در کالیفرنیا تاسیس شد. این شرکت مدیریت دارایی های دیجیتال متفاوتی را بر عهده دارد. میزان دارایی هایی که از سوی این شرکت مدیریت می شود به ۴ میلیارد دلار می رسد. این سرمایه گذاری در ۴ بخش متفاوت هزینه شده است. صندوق نقدینگی توکن ، صندوق توکن های در مرحله آغازین، صندوق بیت کوین و صندوق سرمایه گذاران خطرپذیر.

 شرکت مدیریت مالی Bitwise

این شرکت از سال ۲۰۱۷ فعالیت در زمینه مدیریت دارایی دیجیتال را آغاز کرد. گروهی از متخصصان نرم افزار در کنار مدیران با تجربه مالی در سانفرانسیسکو این شرکت را راه اندازی کردند. ارزش کل دارایی هایی که تحت مدیریت این شرکت قرار دارد به یک میلیارد دلار می رسد. این دارایی ها در رمز ارز های برتر، پوژه های دیفای، صندوق اتریوم دیگر بخش های بازار رمزارز به کار گرفته شده اند.

 شرکت مدیریت مالی Galaxy Digital

این شرکت دفاتر متعددی را در سراسر جهان در اختیار دارد. تعدادی از دفاتر این شرکت در لندن، هنگ کنگ و آمستردام واقع شده اند. دفتر اصلی این شرکت در نیویورک قرار دارد. این شرکت در بخش مدیریت دارایی دیجیتال روی خرید بیت کوین و اتریوم متمرکز شده است. با این وجود صندوق متنوعی از ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد. در مجموع میزان دارایی هایی که تحت مدیریت شرکت قرار دارد و ۸۰۰ میلیون دلار می رسد. مدیر این شرکت مایک نووگراتز (Mike novogratz) های تلویزیونی مرتبط با بازار رمز ارز همکاری دارد. او به تازگی اعلام کرده است که توده های غیر قابل معاوضه برای همیشه در زندگی ما باقی می مانند. آنها در زمینه استخراج دارایی های دیجیتالی که از سیستم اثبات انجام کار استفاده می کنند نیز مشارکت دارند. از طرفی این شرکت در حال راه اندازی ابزاری برای سرمایه گذاران خرد است.

شرکت مدیریت مالی Wave Financial

این شرکت در کالیفرنیا واقع شده و خدمات مالی متنوعی را در اختیار مشتریان خود می گذارد. در این میان می توان به امکان سرمایه گذاری در صندوق رمز ارز، درآمد از بیت کوین و مشارکت در صندوق رشد ارز دیجیتال، سرمایه گذاری در صندوق املاک توکنی شده اشاره کرد. این شرکت راهکارهای متفاوتی را برای مدیریت ثروت کاربران خود ارائه می دهد. در این بین پروتکل هایی را برای نگهداری و ذخیره امن دارایی معرفی می کند. بر اساس اطلاعات به دست آمده ارزش دارایی هایی که از سوی این شرکت مدیریت می شود به ۵۰۰ میلیون دلار می رسد.

رتبه بندی شرکت های برتر مدیریت دارایی دیجیتال

 کوین تلگراف برای رتبه بندی بهترین شرکت های مدیریت دارایی دیجیتال در ایالت متحده آمریکا به سراغ شرکت های رفته است که به صورت انحصاری در زمینه رمز ارز و بلاک چین فعالیت دارند. در این رتبه بندی شرکت های مدیریت دارایی سنتی که سرمایه گذاری اندکی در بخش ارزهای دیجیتال انجام داده اند در نظر گرفته نشده اند.

از طرفی در این فهرست شرکت هایی که تنها روی سرمایه گذاری در دارایی های پرخطر و سهام خصوصی متمرکز هستند نیز به حساب نیامده اند. 

 بهترین شرکت مدیریت مالی

با افزایش علاقه سرمایه گذاران به مشارکت در بازار رمز ارز و بلاک چین، روز به روز بر تعداد شرکت های مدیریت ارزهای دیجیتال افزوده می شود. 

 در این مطلب با ۵ شرکت برتر مدیریت ارز دیجیتال در ایالات متحده آمریکا آشنا شدید. این شرکت ها خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان خود می گذارند. با افزایش قیمت بیت کوین و دیگر آلت کوین ها شاهد راه اندازی شرکت های بیشتری در این زمینه خواهیم بود. شما آینده راه اندازی این شرکت ها در ایران را چطور ارزیابی می کنید؟ اگر شرکتی در ایران چنین خدماتی را برای مشتریان خود در نظر بگیرد، از خدمات آن استفاده خواهید کرد؟ به نظر شما استفاده از خدمات این شرکت ها چه مزایا و معایبی را در بر دارد؟ در رمزارز ماکت منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/5-largest-regulated-us-digital-asset-managers-hold-over-46b-of-crypto

Comments (0)
Add Comment