کیف پول دیجیتال DiveWallet در دست راه‌اندازی

کیف پول دیجیتال DiveWallet از جدیدترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است. این کیف پول حالا در تاریخ ۵ام مارس ۲۰۲۲ در لانچ‌پد اسپارک (Spark) راه‌اندازی می‌شود.

کیف پول دیجیتال DiveWallet

DiveWallet یک کیف پول میان‌زنجیره‌ای کاربردی است. این کیف پول تعهد دارد که از دارایی‌های ارز دیجیتال کاربران محافظت کرده و در عین حال، بخش ارزهای مجازی را عملی‌تر و کاربردی‌تر از قبل سازد. برنامه‌ریزی شده است که این کیف پول جالب در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

توسعه‌دهندگان این کیف پول هیجان‌زده‌اند از آنکه راه‌اندازی توکن DiveWallet خود را در لانچ‌پد اسپارک (Spark) و در روز ۵ام مارس ۲۰۲۲، اعلام کنند. عرضه اولیه این توکن، ۱ کوادریلیون است که بخشی از آن در سه مرحله به سرمایه‌گذاران عرضه می‌شود: فروش خصوصی، پیش‌فروش و راه‌اندازی عمومی. از سرمایه جذب‌شده در طی عرضه کوین نیز برای کمک به تأمین سرمایه توسعه کیف پول استفاده خواهد شد.

عرضه اولیه توکن، ۲۲% به سمت افزایش نقدینگی هدایت می‌شود تا بدین ترتیب قیمت کف توکن محلی کیف پول دیجیتال DiveWallet را افزایش دهند. سرمایه‌گذاران اولیه، فرصت کسب ۱۰% از توکن‌ها را در طی پیش‌فروشی که حالا تکمیل شده است، داشتند. ۲۹% از توکن‌ها نیز در طی رویداد پیش‌فروش، به علاقه‌مندان ارزهای دیجیتالی که فروش اولیه را از دست دادند، عرضه خواهد شد.

این پروتکل جامعه‌محور، ۶% از کوین‌ها را به کیف پول این تیم می‌پردازد تا از توسعه DiveWallet و توکن کاربردی آن، پشتیبانی کند. به‌علاوه، این تیم اخصاصی برنامه دارد تا ۳۳% از توکن‌ها را به کیف پول سوخته‌ای بفرستد تا بدین ترتیب برای دارندگان، ارزش را به وجود آورد.

DiveWallet؛ کاربرد حقیقی را به جامعه ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد!

تیم باتجربه DiveWallet در حال توسعه چند ایده جالب برای کیف پول ارز دیجیتال خود است. این توسعه‌ها، وعده تولید حجم‌های معاملاتی را در آینده برای دارندگان می‌دهد. توکن رفلکشن DiveWallet نیز از طریق کیف پول خود، کاربردی حقیقی را ارائه خواهد داد. این کیف پول، ویژگی امنیت پیشرفته و اقتصاد توکنی را نسبت به کیف پول‌های تراست استاندارد، ادغام می‌کند.

DiveWallet وعده می‌دهد که چیزی بیشتر از یک کیف پول معمولی باشد. این کیف از توانایی ثبت اطلاعات «متوسط هزینه دلاری» (DCA) و مقدار اولیه سرمایه‌گذاری‌شده، برخوردار است. کاربران از این کیف پول استفاده خواهند کرد تا به تجزیه‌وتحلیل دقیق و عمیقی از دارایی‌های دیجیتالی خود دسترسی داشته باشند.

این محصول جدید، کیف پول دیجیتال DiveWallet، همچنین هنگامی که کیف پول افراد به هر آدرس وب ۳.۰ای متصل شود، سریعا هشدار می‌دهد. DiveWallet از همین طریق، آرامش‌خاطر بسیار خوبی را به تمام سرمایه‌گذاران هدیه می‌کند. به‌علاوه، کاربران از این گزینه نیز برخوردارند که یک منبع قیمتی را از وبسایت‌های ردیابی ارز دیجیتال برتری همچون CoinMarketCap، Poocoin، Dextools و وبسایت‌های بسیار بیشتری، انتخاب کنند.

ویژگی‌های امنیتی و اقتصاد توکنی DiveWallet

اقتصاد توکنی DiveWallet از این نظر منحصربه‌فرد است که هیچ هزینه بازاریابی یا تیمی را در بر نمی‌گیرد. در عوض این پروتکل، مالیات تراکنش بسیار کمی را کسر می‌کند و به دارندگان توکن DiveWallet با ۱۳% رفلکشن BUSD پاداش می‌دهد. در عین حال این اقتصاد به کیف پول تیم نیز اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به مالیاتی بر هر تراکنش، سرمایه خود را بسازد.

سود و بازده‌هایی که از طریق رفلکشن‌های توکن به‌دست می‌آید نیز برای تأمین سرمایه توسعه کیف پول میان‌زنجیره‌ای، آوردن امنیت بی‌سابقه و کاربرد به فضای ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. حامیان این پروژه وعده داده‌اند تا از طریق شراکت‌های استراتژیک و سرمایه‌گذاری‌های خصوصی خود، به پشتیبانی و حمایت از توسعه DiveWallet ادامه دهند.

تیم این کیف پول برای تزریق اعتماد به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال، اخیرا حسابرسی قرارداد هوشمند اساسی و کاملی را به اتمام رساند. این حسابرسی از سوی یکی از ارائه‌دهندگان امنیت بلاک چین به نام InterFi انجام گرفت.

درباره کیف پول دیجیتال DiveWallet

DiveWallet هدف دارد تا با آوردن کاربرد و امنیت بی‌سابقه به نرم‌افزاری که امتحان خود را پس داده است، قدم بعدی را در ذخیره دارایی‌های دیجیتال بردارد. این پروژه به‌دنبال ایمن و کاربردی کردن ارزهای دیجیتال از طریق اقتصاد توکنی پیشرفته و ویژگی‌های امنیتی بی‌سابقه کیف پول است.

تیم فنی و بازاریابی DiveWallet در آمریکا واقع شده است اما قصد دارد تا کاربرد کیف پول خود را گسترش داده و جامعه‌ای از دارندگان را در سرتاسر جهان بسازد.

جامعه DiveWallet به‌صورت ارگانیک به رشد ۱۰۰ درصدی خود ادامه می‌دهد و دارد به‌سرعت به نقطه عطف ۱۰۰۰ عضو در دیسکورد نیز نزدیک می‌شود. برای آنکه از اطلاعات راه‌اندازی یا وایت لیست این توکن باخبر شوید و با تیم و جامعه آن در ارتباط باشید، به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

تلگرام: https://t.me/+tFQ5GZAvtdlmMDQx

دیسکورد: https://discord.gg/dRuW4CWutC

توئیتر: https://twitter.com/DiveWallet

ردیت: https://www.reddit.com/r/DiveWallet/

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/23/divewallet-is-launching-on-the-spark-launchpad-on-march-5-2022/

Comments (0)
Add Comment