DMM چیست؟ بررسی اهداف و آینده DMG و همه جزییات مورد نیاز

امروز به بررسی DMG، بلاکچین رتبه ۴۱۸ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که DMM چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. DMG، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر از مزایای این رمزارز و بسیاری دیگر از رمزارزهای امروزی حساب می‌شود. تعداد سکه در گردش DMG، ۴۷ میلیون عدد است و تعداد کلی آنها ۲۵۰ میلیون سکه اعلام شده است.

نکات اصلی و اهداف DMM چیست؟

بازار ارزهای بدون واسطه (DMM)، هر کسی را قادر می سازد تا سود ارزی خود را با پشتوانه دارایی‌های موجود در دنیای واقعی به دست آورد. این رمزارز یک پروتکل برای علامت گذاری دارایی‌های آن چین(ON-Chain(دارایی‌هایی که بر روی بلاکچین به صورت غیر مستقل وجود دارد و ارزش آن با توجه به اعتبار رمزارز تغییر می‌کند)) است. این رمزارز که هدف اصلی آن تمرکز روی قراردادهای هوشمند مابین رمزارزهاست، از تکنولوژی پیشرفته چند لایه (لایه‌های درونی بلاک‌ها که هرکدام بخش متفاوتی از کار این رمزارز را به عهده می‌گیرد) تشکیل شده است.

فرایند و روش کار DMM چیست؟

اولین کاربرد DMM این است که به ارائه دهندگان نقدینگی این گزینه را می‌دهد تا از طریق استفاده از استخرهای نقدینگی، میزان ریسک و بازده مورد نظر خود را انتخاب کنند. DMM به طور جداگانه جریان درآمدی آینده و ارزش خالص مبلغ اصلی استفاده شده در هر بخش را توکن نگاری می‌کند. درآمد بر اساس دارایی های توکن دار، از طریق آبشارهای بازپرداخت و بر اساس قوانین آن‌ها در بین تمام صاحبان این توکن‌ها توزیع می‌شود.

مطالب دیگر را بخوانید

 

نتیجه گیری

بازارهای مالی غیرمتمرکز DAO در مجموع از ۲۵۰  میلیون توکن (DMG) گاورننس پشتیبانی می‌کنند. توزیع کل منبع DMG، از چند بخش متفاوت تشکیل شده است. ۳۰٪ اول در چندین فروش عمومی توکن‌ها در زمان‌های مختلف،۳۰٪ آن برای افزایش انگیزه توسعه دهندگان اکوسیستم، شرکا و ادغام با سایر پروتکل‌ها اختصاص داده می‌شود؛ ۴۰% آن نیز به بنیان گذاران DMM برای ادامه، توسعه، پشتیبانی و سایر اهداف عمومی شرکت تعلق می‌گیرد.

DMM یک پروژه با اهدافی بسیار بلند پروازانه است. در حال حاضر تمرکز این رمز ارز در زمینه نقدینگی سازی هرچه بیشتر و راحت‌تر تمام دارایی‌ها به وسیله‌ی رمزارزها است. اما این تنها قابلیت DMG نیست این رمزارز علاوه بر اهداف مالی خود، به یک صرافی قابل اعتماد آن چین تبدیل شده است که در بسیاری از قراردادهای امروزی رمزارزها کاربرد فراوانی دارد، اما بی شک این رمزارز از بدو  تولد رشد بسیار قابل توجهی را داشته است.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment