رشد ارز دیجیتال دوج کوین باعث اختلال در پلتفرم رابین هود شد!

رشد ارز دیجیتال دوج کوین یکی از مواردی است که توانست سر و صدای بسیار زیادی در بازار به پا کند. بسیاری از سرمایه گذاران فعال در حیطه ارزهای دیجیتال علاقه خود را نسبت به سرمایه گذاری و یا حداقل رصد این رمز ارز نشان دادند. دوج کوین در هفته جاری بالغ بر ۳۰۰ درصد رشد کرد. این رشد به حدی است که از میزان درآمد و عملکرد فرودگاه‌ Southwest نیز بیشتر بود. این فروشگاه بزرگترین و ارزان‌ترین فرودگاه حمل و نقل در جهان به حساب می‌آید. عملکرد قابل قبول DOGE باعث ایجاد اختلال در یکی از پلتفرم‌های ارائه دهنده این رمز ارز شد.

رشد ارز دیجیتال دوج کوین توانست به یکی از بهترین نمونه‌های مناسب برای سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

دوج کوین توانست به میزان قابل توجهی در این هفته به رشد برسد. رشد بیش از ۳۰۰ درصد در هفته جاری می‌تواند توجه هر سرمایه گذاری را به خود جلب کند. دوج کوین توانست در ساعت ۲:۳۵ صبح به ارزش ۰.۲۹۸ دلار رشد کند. این ساعت توسط ساعت جهانی صرافی بایننس ثبت شد. همچنین حجم کلی ارز دیجیتال دوج کوین توانست تا به ارزش ۳۹ میلیارد دلار رشد کند.

ارز دیجیتال دوج کوین توانست حتی بالاتر از لیتکوین قرار بگیرد. همچنین DOGE توانست بالاتر از یونیسواپ (UNI) در بازار رمز ارزها قرار گیرد. در حال حاضر دوج کوین رتبه هشت در میان برترین رمز ارزهای دنیا را دارد. این مقام در حال حاضر یک پیشرفت بسیار مناسب برای رمز ارز دوج کوین به حساب می‌آید. شاید یک عامل دیگر که باعث رشد بیشتر دوج کوین شود، توییت «ایلون ماسک» مدیر اجرایی تسلا بود. وی با این توییت توانست بیشتر از قبل به شهرت این رمز ارز اضافه کند.

گروه WallStreetBets Reddit که اخیرا بحث و تبادل اطلاعات درباره دوج کوین را منع کرده بود، مجدد شروع به بررسی این رمز ارز کرد. تا به اینجای کار، این رمز ارز همانند بیت کوین توانسته رشد بسیار زیادی را تجربه کرده کند. بیش از ۵۰۰۰ درصد دوج کوین توانست در سال ۲۰۲۱ رشد داشته باشد. این عدد نشان‌دهنده پتانسیل بسیار بالای دوج کوین است.

محدودیت عملکرد پلتفرم رابین هود، احتمال عدم استفاده از دوج کوین را بیشتر قوت بخشید

پلتفرم رابین هود که نوعی پلتفرم مبادله سهام و تراکنش‌های ارزهای دیجیتال است، به یک مرکز تناقض نسبت به رشد ارز دیجیتال دوج کوین تبدیل شده است. شایعاتی در شبکه‌های مجازی وجود دارد که نشان می‌دهد پلتفرم رابین هود استفاده و یا تراکنش مربوط به دوج کوین را محدود کرده است. این اقدام به نظر می‌رسد که برای ارز دیجیتال GME نیز رخ داده است. زمان ایجاد محدودیت این پلتفرم برای رمز ارز GME در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی بود.

این در حالی است که توییتر رابین هود این اقدام را رد کرد. این پلتفرم در توییتی قراردهی محدودیت در تراکنش دوج کوین را رد کرد. البته این موضوع را نباید فراموش کرد که شایعات مربوط به ایجاد محدودیت دوج کوین زمانی قوت گرفت که کاربران نمی‌توانند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. ارزش این دسترسی زمانی حس می‌شود که در سه روز گذشته رشد ارز دیجیتال دوج کوین بالغ بر ۲۵۰ درصد بود.

جمع بندی

رشد ارز دیجیتال دوج کوین و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی است که توانست توجه کاربران فعال در حیطه رمز ارزها به خود جلب کند. به نظر شما رشد ارز دیجیتال دوج کوین می‌تواند همچنان ادامه دار باشد؟ نظرات خود را برای من کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment