ارزش بازار دوج کوین پس از توییت «ایلون ماسک» افزایش یافت.

ارزش بازار دوج کوین و اطلاعات مربوط به آن در هفته گذشته توانست توجه بسیاری از سرمایه­ گذاران را به خود جلب کند. این رمز ارز ارزش کلی بالای ۴۰ میلیارد دلار را تجربه کرد. البته توییتی که «ایلون ماسک» منتشر کرد نیز از دلایل اصلی افزایش ارزش بازار این رمز ارز بود.

توییت جنجالی «ایلون ماسک» و افزایش ارزش بازار دوج کوین

«ایلون ماسک» در روز چهارشنبه صبح هفته گذشته پیامی در توییتر درباره ارز دیجیتال دوج کوین منتشر کرد. پس از این که وی این پیام را در توییتر قرار داد، دوج کوین حدود ۳۰ درصد رشد را از نظر میزان ارزش خود در بازار رمز ارزها تجربه کرد.

مدیر عامل کمپانی تسلا و SpaceX در روز شنبه هشتم ماه می در یکی از برنامه‌های مشهور NBC حضور پیدا خواهد کرد. پیش از این که او در این برنامه حاضر شود، پیامی در توییتر در رابطه با ارز دیجیتال دوج کوین منتشر کرد. متن پیام «ایلون ماسک» به این صورت بود:

“دوج فادر؛ هشتم می در SNL”

او این پیام را در روز ۲۸ آپریل منتشر کرد. پس از انتشار این پیام ارزش دوج کوین نیز با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شد. حدود ۱۸۰۰۰۰ لایک و ۴۲۰۰۰۰ توییت مجدد از بازتاب‌های پیام مدیر عامل کمپانی تسلا و SpaceX بود. بر اساس اطلاعاتی که توسط CoinGecko منتشر شد، حجم و ارزش کلی بازار دوج کوین تا قبل از انتشار پیام «ایلون ماسک» حدود ۳۳.۶ میلیارد دلار بود. این در حالی است که پس از چند ساعت انتشار پیام، ارزش کلی دوج کوین تا ۴۲ میلیارد دلار نیز افزایش پیدا کرد. این اتفاق تنها چهار ساعت پس از انتشار پیام توییتری «ایلون ماسک» بود. قیمت این رمز ارز نیز حدود ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد. ارز دیجیتال دوج کوین اکنون قیمتی معادل ۰.۳۴ دلار دارد.

جمع بندی

ارزش دوج کوین و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی است که توانست حجم گسترده‌ای از توجهات را به سمت خود جلب کند. به نظر شما دوج کوین می‌تواند در بین ۱۰ رمز ارز برتر بازار کریپتوکارنسی حضور داشته باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment