افت دوج کوین و صعود شیبا اینو را از دست ندهید

افت دوج کوین در بازار، موجب بالارفتن ارز دیجیتال شیبا اینو شد. ارز دیجیتال دوج کوین اخیرا جایگاه ۹ام خود را از دست داد. این ارز دیجیتال از لحاظ سهام بازار، به جایگاه ۱۰ام سقوط کرد و حالا در آن جایگاه قرار دارد. درحال حاضر این سوال مطرح است که آیا دوج کوین درحال سقوط کامل و ارز دیجیتال شیبا اینو درحال اوج گرفتن است؟

افت دوج کوین

کوین USD یا همان USDC، اخیرا از نظر ارزش سهام بازار از ارز دیجیتال دوج کوین (Doge coin) جلو زد و در جایگاهی بالاتر از آن قرار گرفت. دوج کوین حالا ارزش بازاری به اندازه ۳۱,۰۲۶,۰۸۰,۰۶۶ دلار دارد. مارکت کپ (Market Cap) حالا با تغییر قیمت -۱۲.۶۰ درصد در جایگاه ۱۰ام قرار دارد. این ارز حالا با قیمت ۰.۲۳۶۶ دلار در بازار عرضه می‌شود. این در حالی است که کوین USD (USDC) اخیرا از دوج کوین نیز پیشی گرفت.

این ارز دیجیتال درحال حاضر ارزش بازاری به اندازه ۳۲,۵۱۱,۸۳۹,۶۲۰ دلار دارد. تغییرات قیمتی آن نیز۰.۰۲ درصد است و در بازار با قیمت ۱.۰۰ دلار، معامله می‌شود.

آیا ارز دوج کوین افت می‌کند و شیبا اینو اوج می‌گیرد؟

در پاسخ به این سوال که آیا افت دوج کوین و صعود شیبا اینو حتمی است یا خیر باید گفت بله. این ریسک وجود دارد که ارز دیجیتال شیبا اینو که حالا به قاتل دوج کوین معروف است، همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد. به همین ترتیب این ارز دیجیتال به تمام وعده‌هایی که در ووف پیپر (Woofpaper) که همان وایت پیپر و گزارش کار آن‌ها بود، عمل می‌کند.

سپس گمان می‌رود که دوج کوین نیز افت کند و ۲۵ درصد از ارزش بازار خود را در کوتاه‌ترین زمان از دست بدهد. دلیل دیگری هم وجود دارد که پیش‌بینی ما را درباره افت دوج کوین، تأیید می‌کند. آن هم اینکه پای یک نهنگ رمزآلود در میان است. این نهنگ، بزرگترین دارنده دوج کوین جهان است. او درحال حاضر، ۳۶.۷ میلیارد دوج کوین با ارزش ۱۵ میلیارد دلار در دست دارد.

باور داشته باشید یا نه، بزرگترین دارنده دوج کوین در جهان یک نهنگ است. وی همچنین پورتفولیوی خود را در ماه‌های اخیر، گسترش نیز داده است. اگر این نهنگ، دوج کوین خود را در هر زمانی بفروشد و یا آن را با ارز دیجیتال شیبا اینو یا هر کوین دیگری معامله کند، این کوین با سر سقوط خواهد کرد. در چنین حالتی، دوج کوین حتی می‌تواند ۲۵ درصد از ارزش بازار خود را در کوتاه‌ترین زمان از دست بدهد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/27/doge-lost-its-9th-position-slips-to-10th-by-means-of-market-capitalization-is-doge-going-to-dump-and-shib-going-to-pump/

Comments (0)
Add Comment