قیمت دوج کوین در یک روز دو برابر شد

 قیمت دوج کوین به عنوان یکی از محبوب ترین شوخی های دنیای رمز ارز در طول یکسال ۱۲۶۰۰ درصد افزایش داشته است. ممکن است افزایش قیمت این ارز منجر به میلیونر شدن عده زیادی از سرمایه گذاران شود.

این رمز ارز زمانی توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرد که ایلان ماسک نسبت به آن توجه نشان داد. در آن زمان قیمت دوچرخه های در طول ۲۴ ساعت ۲ برابر شد و به ۰.۲۹ دلار رسید.

 دوج کوین با قدرت ادامه می دهد

به گزارش Cointelegraph Markets Pro و TradingView عملکرد جفت ارز دوج کوین و دلار در تاریخ ۱۶ آوریل از رمز ارز های برتر بازار بهتر بوده است. این رمز ارز در روندی که بسیار غیر قابل تصور به نظر می رسید رمز ارز برتر از نظر ارزش کل بازار رسید. در این روند دوج کوین از لایت کوین، چین لینک، یونی سواپ و رمز ارزها پیشی گرفت. در زمان نگارش این خبر قیمت دوج کوین به ۰.۲۵ دلار رسید.

 این رمز ارز در یک روز ۸۰ درصد افزایش قیمت داشته است. و در هفته گذشته ۳۰۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. سودد ناشی از سرمایه گذاری در این رمز ارز در مقیاس سالانه به بیش از ۵۰۰۰ درصد رسیده است.

قیمت این رمز در مقایسه با پیش از آغاز روند نزولی در سال ۲۰۲۰ در حدود ۱۲۶۰۰ درصد افزایش داشته است. حتی سرمایه گذاران حرفه ای بازار نیز از عملکرد این رمز ارز شگفت زده شدند. عده ای از این سرمایه گذاران می گویند از مشاهده چنین روندی در بازار دوج کوین غافلگیر شده اند. اما این ارز را محبوب ترین دارایی تمام زمان ها به شمار می روند. به نظر می رسد باید برای کسانی که این ارز را خریداری کردند خوشحال باشیم.

تحریم تراکنش های رمز ارز در ترکیه

در کنار افزایش قیمت بیت کوین از ۶۰ هزار دلار شاهد افزایش قیمت دوج کوین و عملکرد بی سابقه آن بوده ایم. بیت کوین پس از چندین بار آزمودن سطح حمایت ۶۱ هزار دلار در انتظار کاهش قیمت به سر می برد. در این حالت میزان کاهش قیمت در مقیاس روزانه به ۲.۸ درصد خواهد رسید.

 سهم ارزش کل بازار بیت کوین از کل ارزش بازار رمز ارز به ۵۲.۱ درصد رسیده است. این درحالیست که ارزش بازار دیگر رمز ارزهای بازار همچنان در حال افزایش است.

بانک مرکزی ترکیه انجام تراکنش های رمز ارز را تحریم کرد. این روند منجر به کاهش ریتم به روند صعودی برای بیت کوین شد. کشور ترکیه به دنبال ترمیم سیستم پرداخت با عرض بدون پاک پشتوانه ملی است.

بنا بر گزارش های رسیده از رویترز این چنین تصور می شود که استفاده از از رمز ارزها در انجام تراکنش ها ضرر های غیر قابل جبرانی را برای طرفین تراکنش به همراه خواهد داشت. این ضررها در ادامه اعتماد سرمایه گذاران به این روش و ابزار برای پرداخت را تضعیف می کند. 

 اتریوم در این بین پس از رسیدن به قیمت ۲۵۰۰ دلار با کاهش قیمت به ۲۴۰۰ دلار رسید.

در آخر

 بازار رمز ارز در شرایط فعلی رفتار متفاوتی را از خود به نمایش گذاشته است. ثبات قیمت بیت کوین منجر به افزایش قیمت دیگر آلت کوین های بازار شد. با ادامه روند صعودی برای بیت کوین شاهد ادامه روند صعودی دیگر رمز ارز های بازار بودیم. اتریوم در کنار دیگر رمز ارزها عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده و رکورد های تازه را به ثبت رساند. اما در این میان افزایش قیمت دوج کوین تمام سرمایه گذاران را غافلگیر کرد. این رمز ارز در یک روز بیش از ۸۰ درصد افزایش قیمت داشته است. نظر شما در رابطه با ادامه روند صعودی دوج کوین چیست؟ آیا امکان میلیونر شدن با خرید دوج کوین وجود دارد؟ ما در رمزارزمارکت در انتظار شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/dogecoin-doubles-in-a-day-as-ytd-gains-hit-5-000-while-bitcoin-price-dips

Comments (0)
Add Comment